התייעצות אימוץ

  • פותח הנושא mgirl
  • פורסם בתאריך

mgirl

New member
התייעצות אימוץ

שלום לכולם :)
אנחנו מתלבטים מאוד לגבי אימוץ כלב, ורציתי להתייעץ עם כל המבינים פה. לא היה לנו או למישהו במשפחה כלב אף פעם ולכן אין לנו מושג.
הסיבה העיקרית לאימוץ היא שאנו עוברים דירה למקום חדש וקצת מבודד ורוצים להרגיש ביטחון בבית, אבל גם עבור הילדה (שהיא בת 4 היום).
חברים שעוברים לחו"ל הציעו לנו לאמץ את הכלבה שלהם שהיא כנענית מעורבת עם גולדן בת 3.5. אירחנו אותה לשבוע לניסיון. היא מסתדרת טוב עם הילדה, יכולה להישאר בבית לבד גם יום שלם בלי בעיה, יוצאת פעמיים ביום לטיול - עד כה נשמע מעולה.
הבעיה העיקרית שלנו הייתה שהיא נובחת לא מעט, וכיוון שהיא כלבה גדולה זה עושה לא מעט רעש. היא נובחת בכל פעם שיש מישהו במדרגות של הבניין וכמובן כשמישהו דופק בדלת או נכנס. השכנים שלנו כבר התחילו להתלונן, ואני חוששת שזה יהיה כך גם בבית החדש (שהוא גם בניין משותף, לא בית פרטי). ניסינו לפקוד עליה להיות בשקט או לשלוח אותה למקום שלה כדי שתרגע, אבל אז היא נוהמת עלינו, ופעם אחת גם נתנה לי ביס קטן ביד כשניסיתי להזיז אותה למקום עם הקולר.
היא גם מתקשה להסתדר עם כלבים אחרים ובטיולים צריך להחזיק אותה טוב כי לפעמים היא קופצת בנביחות על כלב שעובר ליד.
אנחנו מאוד חוששים שהנביחות יגרמו לנו לבעיות בהמשך. התייעצתי עם בעלי כלבים והם אמרו שזה גיל מאוחר מכדי לאלף אותה להפסיק לנבוח (אם זה בכלל היה אפשרי). מצד שני, אנחנו גם חוששים לאמץ כלב אחר (מעמותה למשל), כי אז אנחנו עשויים להתקל בבעיות חמורות בהרבה.
בגלל שאף פעם לא היה לנו כלב, אין לנו באמת מושג במה זה כרוך ואם אלה דברים שישתפרו אחר כך או נורות אזהרה. אשמח לשמוע את דעתכם, מניסיונכם בגידול כלבים או בכלל.
תודה!
 

marx04

New member
כנראה לא מתאימה לכם

שלום לך,

על פי התיאור שלך, נראה לי שהכלבה אינה מתאימה לכם.
בהכללה, גזע הכנעני הוא גזע יפה ומדהים, אך הוא חשדן ומאד טריטוריאלי, ולכן אין זה מפתיע שהכלבה נובחת הרבה ובמיוחד כאשר מישהו מתקרב או נשמע במדרגות. זה הטבע שלה, וכך היא מרגישה צורך להגיב. אפשר לנסות לדכא את הנבחנות באמצעות קולר חשמלי, אבל במקרה הטוב זה רק ידכא את הסימפטום מבלי לטפל בדחף הטבעי.
אני חושב שגם בגיל 3.5 ניתן לאלף כלב, אבל פשוט לא בטוח שהכלבה הספציפית הזו מתאימה לכם. בכל מקרה, גם ללא בעיית הנבחנות, רצוי מאד להיעזר בשירותי מאלף/מטפל התנהגותי כדי לשפר את התקשורת ביניכם לבין הכלבה.

בברכה,

אורי.
 

mgirl

New member
תודה על התשובה!

מניסיונך, האם עדיף לחפש כלב בוגר שיתאים לנו בעמותות, או לאמץ גור? האם יש לנו בכלל סיכוי למצוא כלב שיהיה נוח כמוה מבחינת הטיפול (2 טיולים ביום, יכולת להישאר בבית, מסתדר עם ילדים), וגם לא ינבח כל כך הרבה ומנגד ירתיע פולשים זרים? או שזו מערכת דרישות לא הגיונית/מוגזמת?
 

sivi1964

New member
הייתי ממליצה להתחיל לקרוא כאן-

אתר"חיי כלב"(בגוגל...)
נראה לי שחסר לכם מידע רחב יותר,והבנה מה ייהיה כרוך באימוץ ,ומה כדאי לכם לחשוב היטב לפני.
האתר נותן מידע רב ורלוונטי לגבי היבטים שונים של גידול כלב החל מהשתלבותו בבית בהתחלה וכלה בחיי היומיום על כל הצדדים בהמשך.
העמותות מלאות אלפי כלבים שמשוועים לבית.
חלקם מתאים לכם בלי בעייה וחלקם לא.
יש הבדלים גדולים בין העמותות השונות,בתנאים במקום,במהימנות המידע הנימסר למאמצים,בטיפול בכלב ובמצבו הכללי שיוצא לאימוץ וכו וכו.
לא הייתי מתחילה ככלב ראשון בגור.
זה קשה מאד וידרוש ממכם הרבה יותר מכל בחינה.
הייתי מחפשת כלב/ה בוגרים מעמותה מהימנה ורצינית,כלב שיש מידע מלא ככל הניתן עליו(אופי,רמת אנרגיה,חינוך קודם לחיי בית,למה הגיע לעמותה,האם ישנן בעיות כלשהן רפואיות?התנהגותיות?)
תגדירו היטב למנהלי העמותה את מבנה המשפחה,סדר יום, מיגבלות/אפשרויות..
סוד אימוץ מוצלח קשור קשר ישיר להתאמה נכונה של הכלב/ה למשפחה.
יש לך סף דרישות הגיוני לחוטין וכאמור ישנם כלבים רבים שמשוועים לבית ויענו באופן מלא על הדרישות-אתם צריכים סבלנות להתחיל ללמוד ברצינות את הנושא ולהתחיל לחפש ולסנן ולסנן עד שתגיעו לכלב הנכון מהעמותה המתאימה.
 

mgirl

New member
תודה! יש לך המלצה לעמותות טובות,?

אנחנו באזור חדרה אבל יכולים גם לנסוע במיוחד.
 

sivi1964

New member
כן.

הייתי מתחילה בצער בעלי חיים ברמת גן(יושבים בנחלת יצחק בתל אביב)
רחובות אוהבת חיות(צמוד להסגר העירוני)
גילבוע אוהבת חיות(כפר התיקווה)
ההסגר העירוני ברידינג.

חשוב מאד לשאול את כל השאלות בנוגע לכלב/ה ולדרוש לקבל מידע....(כלבים שנמצאו נטושים ברחוב ללא שבב -לא ייהיה מידע קודם על הרגלה לחיי בית וכו וגם לא למה נמסר לעמותה כי פשוט המידע לא קיים...
אבל יש לא מעט כלבים שנמסרים מבית מסיבות שונות ולגביהם קיים מידע ברור אופיים וחייהם לפני שהגיעו לעמותה.)
כמו כן בדקו האם לעמותות הנ'ל יש כלבים באומנות מעבר לכלבייה.
כלב שנמצא באומנה בבית ייהיה המתאים ביותר לכם כי המידע אודותיו ייהיה הרלוונטי ביותר...
בהצלחה!
 

marx04

New member
לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות

שלום לך,

אני אספתי את הכלבות שלי מהרחוב, כששתיהן היו גורות קטנות, כך שהניסיון שלי הוא מאד מוגבל ומצומצם.
אגב, הן שונות לחלוטין זו מזו.
הראשונה נמש, לאחר שנה וחצי-שנתיים מאד פעלתניות והרסניות לגינה שלנו, הפכה לכלבה רגועה ושלווה, דבר שהלך והתחזק ככל שהתבגרה, והיום היא די שטיח. יש לציין, שתמיד היא היתה כלבה שקטה, ומיעטה לנבוח.
השניה ויקה, היתה סופר נוירוטית מהרגע שהגיעה, הרסנית לגינה בטירוף, ונבחנית מאד. נדמה לי שהיא אצלנו כבר כשנתיים, וללא ספק הנוירוטיות התמתנה, אבל יצר ההרס והכרסום לא השתנה, וגם הנבחנות מאד דומיננטית. הפתרון לנבחנות היה קולר חשמלי, שהוא מאד יעיל. אבל מכיוון שהיא מאד חכמה לאחר שמסירים לה את הקולר היא שבה לנבוח תוך יום-יומיים (כרגע היא בלי הקולר החשמלי כבר שבוע כי עדיין לא קיבלתי את הסוללות שהזמנתי).

כפי שאפשר להבין, לי לא היתה בעיה לאמץ גורות, אבל אני מגדל את הכלבות בחצר בלבד, ולכן היכולת שלי "לסבול" נזקים היא גדולה למדי.
העובדה ששתיהן היו גורות לא היוותה בעיה. הבת הבכורה שלי נולדה כשנמש כבר היתה אצלנו שנה לפחות, וויקה אומצה על ידינו כשהבן הקטן שלי היה בן שנתיים לערך. שתיהן הסתדרו תמיד עם הילדים שלנו, ומעולם לא גילו תוקפנות או אגרסיביות כלפי הילדים, כלפינו או כלפי אף אדם. אני נוטה לייחס את זה בעיקר למזג של שתיהן, אבל יכול להיות שזה נובע גם מכך שאני בעלים מאד דומיננטי, ועל כן ברור להן מאד מי הבוס. כמו כן, אני רוצה להאמין שויקה למדה מנמש איך צריך להתנהג איתנו, הבעלים, ועם בני אדם, אבל זה לא יותר מאמונה בלתי ניתנת להוכחה.

ובחזרה לשאלות שלך:
היתרון באימוץ כלב בוגר הוא שיש לך סיכוי קצת יותר טוב לדעת מה המזג של הכלב וכיצד הוא מתנהג עם בני אדם. אבל זה תלוי בכך שמי שמוסר את הכלב (בין אם זה בעלים שלא יכול להמשיך להחזיק בו יותר, ובין אם זה פעיל בעמותה שהצילה את הכלב) מוסר לך מידע אמין על ההתנהגות והמזג של הכלב ועל העבר שלו. מבחינה זו יש יתרון לאימוץ מבעלים של כלב, שכן הוא אמור להכיר את הכלב לאורך שנים. לעומת זאת פעיל בעמותה אינו אמור להכיר את העבר של הכלב, ויכול להעיד בעיקר על ההתנהגות שלו בעמותה, שאינה זהה בהכרח להתנהגות שלו בבית בעליו.
היתרון באימוץ גור, הוא שיש סיכוי גדול יותר שהוא איננו סובל מטראומות עבר כלשהן, ושיהיה קל יותר לעצב ולחנך אותו בהתאם לצרכיך. הבעיה היא שבגלל שהוא גור קשה לחזות כיצד הוא יתפתח ומה יהיה המזג שלו.
דבר נוסף - כאשר מדובר בגור גזעי (או בכל כלב גזעי) יש סיכוי טוב יותר לחזות את מזגו והתנהגותו של הכלב בהתאם למאפייני הגזע, בעוד כאשר מדובר בכלב שאינו גזעי (כל כלב שאין לו תיעוד של מועדון גזע), קשה מאד לערוך תחזיות כאלה, גם אם יודעים מיהם הוריו, משום שאין מדובר בגזע אחד.

באשר להרתעת פולשים זרים - בהנחה שאינך מעוניין בכלב תקיפה מאומן ומסוכן (שאז הייתי נזהר מאד במגע שלו עם ילדים ועם כל אדם שאינו הבעלים שלו), כל כלב גדול ובעל חזות מפחידה אמור לעשות את העבודה, גם אם יש לו מזג נוח מאד והתנהגות של שטיח. יש לא מעט כלבים גדולים כאלה, ואני מאמין שעם לא יותר מדי מאמץ ניתן לאתר בעמותות או אצל בעלים שאינם יכולים להמשיך להחזיק בכלבים שלהם - כלב גדול ו"מפחיד" עם מזג נוח ושמתאים לבית עם ילדים.

לעניות דעתי גם לאחר שתקראו יותר באינטרנט ותסתכלו על תמונות של כלבים לאימוץ מעמותות ומבעלים שרוצים למסור את כלביהם - כדאי מאד שתקבלו החלטה רק לאחר שתצאו לשטח, תפגשו את הכלבים שמועמדים לאימוץ, תשחקו איתם, ותנסו לבחון בעצמכם את המזג שלהם. אמנם ההתנהגות שלהם עשויה להשתנות לאחר שיגיעו לביתכם ויתאקלמו, אבל אני מעריך שהתנהגויות חריגות ולא רצויות, כמו תוקפנות, חרדתיות קשה וכיו"ב יצוצו ויבלטו כבר במפגש הראשוני.

בהצלחה,

אורי.
 
את רוצה כלב?

את כותבת שאת רוצה כלב להגנה, ושאת רוצה כלב לילדה... אבל את אוהבת כלבים? כלב זה מחוייבות ל-12 עד 16 שנים (תלוי בגזע, הקטנים חיים יותר)... זאת אומרת שאם הילדה בת 4, אז את תגדלי את הכלב עד שהיא תהיה בת 20... את מוכנה למחוייבות הזאת?
כלב זה גם סיפור לא זול, מעבר לאוכל יש טיפולים וטרינרים, וצריך לתכנן כל חופשה או נסיעה ולדאוג לסידור לכלב (פנסיון או משהו שיבוא לטפל בו כשאתם לא נמצאים)... מעבר לזה יש גם את הנזקים בבית... כלב, ובמיוחד גורים נושכים כשהשיניים מתחלפות, וצריך לחנך אותם לא לנשוך, וזה תהליך לא קל שכרוך גם בנשיכות וגם בהרס הבית... כולל נעלים, רהיטים, שטיחים, צעצועים של הילדה... או כל דבר אחר שיהיה נמוך מספיק בשביל שהכלב יגיע אילו יכול לההרס... את מוכנה לזה?
אם את באמת מוכנה לזה אז אני ממליצה לך בחום לקחת כלב מבוגר. כשהילדים שלי היו בני 6 ו-8 רציתי כלב אבל שמעתי על נשכנות הגורים, ועל גמילה מצרכים (גור צריך המון יציאות החוצה בשביל ללמוד לא לעשות צרכים בבית - אי אפשר להוציא גור פעמיים או שלוש ביום - הוא צריך טיול כל שעתיים או שלוש שעות בשנה הראשונה.) בקיצור, הבנתי שזה גדול עלי ויהיה לי קשה, אז אמצתי לברדורים מקסימה בת 4 שחיה איתנו ב-8 השנים האחרונות. רק עכשיו (הילדים כבר בני 16 ו-14) הוספנו גור ואכן הטיפול בו לא קל ודורש המון מאמץ מכל המשפחה.
לגבי השמירה, מצד אחד את רוצה כלב שתוכלי לסמוך עליו ב-100% שהוא לא יתקוף את הילדה, או את החברים של הילדה, או כל אורח אחר שלכם... ומצד שני את רוצה שהוא יתקוף גנבים, זה לא ממש עובד ככה... כלב הגנה, משמע כלב תוקפן, וזה יהיה כלב שיהיה מסוכן לכל אדם זר שיבקר אצלכם בבית כולל הדוור וכוולל החברים של הבת... כשאימצנו את נונה (הלברדורית שלנו) הדבר שהיה הכי חשוב בעיניי, זה לדעת שהכלבה לעולם לא תתקיף אורחים שלנו... בבית עם שני ילדים וחברים ואורחים, היה לי מאוד חשוב לסמוך עליה בעיניין הזה בעיניים עצומות. בשביל הגנה אני מחוברת למוקד חרום ויש חיישנים על הדלתות והחלונות כשהם נפתחים... זה הרבה יותר יעיל מכלב, שאפשר לחנוק אם הגנב מלביש לו שקית על הראש, או זורק לו נקנקיה מורעלת.
כשאת מאמצת גור צריך ללמד אותו ולחנך אותו וזה תהליך מאוד אנטנסיבי שדורש המון השקעה, כשאת לוקחת כלב מבוגר את יודעת בדיוק מה האופי שלו ואת לא עוברת את התהליך המתיש של גיל הינקות (שהוא חמוד ומצחיק בטרוף אבל דורש המון השקעה). וכן, גם כלב מבוגר אפשר לאלף... הכלבה שלי בת ה-12 לומדת טריקים חדשים שאני מלמדת את הגור בשביל לקבל חטיף.
בקיצור, אחרי שקשקשתי המון, אם אתם אוהבים כלבים, אם את חושבת שיהיה לך כיף עם יצור שעיר על ארבע רגליים אז לכי על זה... לדעתי, זה הדבר הכי טוב שעשינו בשביל הילדים מהמון בחינות.... זה גם מלמד אותם על אחריות, ואהבה ללא תנאי... אבל קחי בחשבון גם את המחוייבות והקושי ותבדקי עם עצמך אם את באמת מוכנה לקשר כזה... אם לא ישגע אותך שהכלב יכניס לך בוץ הביתה וילכלך את השטיח.
בהצלחה
 

mgirl

New member
בכנות?

אני אוהבת כלבים, אבל גם קצת מפחדת מהם. זה נובע מאי-חשיפה וזה משהו שאני מקווה שיפתר ככל שאתרגל לכלב בבית. נהניתי לארח את הכנענית אצלנו לשבוע (ובאותו שבוע הייתי המטפלת היחידה שלה).
&nbsp
מקבלת את ההמלצה לגבי כלב בוגר- זה נשמע הגיוני. אני לא מעוניינת בכלב תוקפן או בכלב הגנה, אבל כן בכלב גדול שנראה קצת מרתיע. למשל, אני רוצה להיות מסוגלת ללכת איתו בשעות החושך בחוץ ולהרגיש ביטחון. אני רוצה שאם מישהו יתצפת על הדירה שלנו, הוא יבחין שיש שם כלב גדול. אם אצליח למצוא כלב שלא נובח על זרים בשעות היום אבל כן ינבח אם מישהו ינסה להיכנס באמצע הלילה, או להיכנס מהחלון - אפילו יותר טוב (אם זה בכלל אפשרי), אבל הרבה יותר חשוב לי שהכלב יהיה בטוח לילדה ולאורחים מאשר זה.
 

קרמיט524

New member
שני הגרושים שלי


קודם כל גם אני מסכימה שעדיף לכם להתחיל עם כלב בוגר. (ותזכרי שגם כלב בן שנה הוא כבר מתחיל להיחשב לבוגר).
&nbsp
לגבי הגנה - המשפחה שלנו תמיד צוחקת עלי שהדבר היחידי שמטריד אותי כשאנחנו לא בבית זה מה יהיה אם יבואו גנבים ו... יפגעו בכלבה!

&nbsp
בקיצור - אל תצפי מהכלב לשמור עליכם. הדבר היחידי שהוא יוכל לעזור בו (אולי ) זאת הרתעה - בנביחות, בעיקר כש"האורח" שמגיע הוא לא ממש רצוי. אבל נביחות לא באות בהזמנה, ויהיה קשה עבורכם להסביר לכלב מתי זה בסדר לנבוח ומתי לא. מה שכן - אני מסכימה שלצאת לטיול עם כלב גדול, גם אם הוא עדין נפש, זה נותן המון בטחון. הנה עוד סיבה למה לקחת כלב בוגר.
&nbsp
ולגבי הכלבה של החברים שלכם - אם אתם מרגישים שאתם מסוגלים להתמודד עם האתגר, יש גם יתרונות לכך שתקחו אותה. אתם מכירים אותה, יודעים למה לצפות, עם הנבחנות אפשר להתמודד - למרות שצריך המון סבלנות. הכנענים הם כלבים פשוט נפלאים. אינטליגנטים בצורה מפחידה, נאמנים ומלאי רגשות.
בכל מקרה מאחלת לכם המון הצלחה!!
 

mgirl

New member
יש לך רעיונות לדרכים להתמודד עם הנבחנות?

בגלל שהיא קצת תוקפנית כשהיא נובחת אני באמת חוששת שהיא תפגע בסוף במישהו, אפילו בטעות, למרות שלדבריהם היא לעולם לא תעשה את זה. הם גם הרבה יותר סמכותיים מאיתנו - למשל, כשהיא נשכה אותי בפעם ההיא, הם מיד שאלו למה לא נתתי לה מכה, והתגובה אוטומטית שלי הייתה דווקא להתרחק ממנה כמה שיותר.
 

קרמיט524

New member
את תתפלאי

אבל דווקא התגובה האינסטינקטיבית שלך - הרבה יותר אפקטיבית בשביל הכלב.
להכות כלב, זה כמו להכות ילד. מאד שנוי במחלוקת.
תחשבי תמיד במושגים של חינוך ולא במושגים של ענישה.
כשהכלב או הילד לצורך העניין עושים משהו שלא לרוחך - פשוט תעבירי להם את זה. לילד את בטח אומרת: זה לא מוצא חן בעיני. אני כועסת.
לכלבה - עשית בדיוק את זה. התרחקת. מילים היא לא מבינה, אבל את האנרגיה שלך היא מבינה ועוד איך. כשהתרחקת שידרת לה בדיוק את זה: את לא מתנהגת יפה. אני לא אוהבת את זה. את תתפלאי כמה מזה היא הבינה והפנימה.
ולגבי המכות - הנה עוד מחשבה: יכול להיות שההתנהגות הנוכחית שלה דווקא נובעת מהתנהלות לא נכונה של הבעלים הנוכחי שלה מולה. זה דווקא נותן פתח בשבילך להצליח לתקן.
 

ANZ1

New member
ממש לא נכון

הכלבה למדה שכשהיא רוצה משהו, היא יכולה לנשוך את הבעלים, והבעלים יתרחק ויתן לה להמשיך לעשות את מה שהיא רוצה.
כלב צריך לדעת שאסור לו לנשוך \ לתקוף \ לאיים על הבעלים.
הבוס זה הבעלים, אפשר להתווכח מה הדרך הנכונה להסביר לכלב, אם לצעוק, למשוך ברצועה, לעמוד מולו, אבל לברוח זה ממש לא הפתרון.
 
יש מקרים שבהם אילוף חיובי עובד הרבה יותר טוב מכוחניות

למשל עם לברדור שאוכל שטויות מהרצפה... אתה יכול לתת לו משיכה רצינית בחגורה כל פעם שעוברים ליד זבל ברחוב, ומנסיון שלי ב8 שנים האחרונות עם לברדור זה לא עובד), או שאפשר לתת לו חטיף חלופי כשהוא לא אוכל את החטיף ברחוב (מנסיון שלי, זה עובד כמו קסם).
או כשאני קוראת לגור שלי לבוא לתוך התיחום שלו, הוא לא רוצה לבוא, יותר מעניין לו לחקור את הסביבה... אז אני יכולה לגרור אותו לשם בכח או להציע לו חטיף והוא יגיע בעצמו...
כשהגור שלי משחק ונושך על הדרך, אז לעזוב אותו ולהפסיק את המשחק זה מאוד אפקטיבי... אבל זה גישה באופן כללי לחיים... גם עם ילדים למדתי שפרס עובד יותר טוב מעונש.
הבחורה שפתחה את השירשור אומרת שהיא לא כוחנית, וקשה לה להיות כוחנית אז אולי גישה חיובית תעבוד לה יותר טוב...
 
מציעה לעשות "ריסט" - חישוב מסלול מחדש :)

ראשית, כלב לא לוקחים כדי להרגיש בטחון, וגם לא עבור ילדה בת 4...
כלב לוקחים כי רוצים את נוכחותו, ומוכנים להשקיע בגידולו ובאילופו...

שנית - כלב לא לוקחים "לנסיון" ועצוב מאוד יהיה אם כלבה בת 3.5 תימסר
לאימוץ רק כי החברים עוברים לחו"ל ורוצים להיפטר ממנה -
במילים אחרות -
ההתנהגות של הכלבה בשבוע ה"ניסיון" היא התנהגות במקום שזר
ולא מוכר לה והיא חרדה בו ומחפשת את מקומה... זאת לא התנהגות
רגילה שלה, או שמעידה משהו על אופייה.

אם החברים יחליטו למסור אותה , גם אז התנהגותה תהיה של כלבה
נטושה , שחיתה 3.5 שנים בבית אוהב ופתאום מוצאת את מקומה מחוץ
לבית, עם אנשים לא מוכרים, וצריך יהיה תהליך הסתגלות הדדי...

בין אם אתם לוקחים את הכלבה של החברים, ובין אם אתם לוקחים כלב אחר -
הדבר יהיה כרוך בתהליך הסתגלות והתאמה הדדית, ואולי גם
בצורך להביא מאלף שיעזור לכם בתהליך (אפשר לאלף כלב בכל גיל)...

ובאופן כללי - כלבים נובחים, מרעישים, מלכלכים, מביאים פרעושים וקרציות, מושכים, צריכים לטייל, צריכים להוציא אנרגיה, צריכים חברת אנשים וכלבים,
נעשים חולים ועוד ועוד... זאת עיסקת חבילה שהקצה השני שלה
הוא אהבה ומסירות אין קץ... תכניסו כלב הביתה אך ורק אם אתם מוכנים
ונכונים לעיסקת חבילה זאת, ולא בשום תנאי אחר...

בהצלחה
בהצלחה
צריכים טיפול , חיסונים, תילוע
 
מסכימה עם מנסה ומתנסה

בגדול נראה לי שהכנענית מתאימה לכם, אתם כבר מכירים אותה ופחות או יותר מסתדרים... אם את באמת רוצה כלב, אז היא יכולה להתאים לכם אם תיקחו מאלף טוב שילמד אתכם ואותה איך להגיע לעמק השווה.
התקופות שבהם היא התארחה בבית שלכם, או תקופת הנסיון, לא מצביעות על איך היא תתנהג בהמשך כשהיא תרגיש בבית... עם הדרכה של מאלף טוב, זה יכול להיות הרבה יותר רגוע מתקופת הנסיון.
דבר נוסף שאני יכולה להציע לגבי הנביחות, זה לסגור את החלונות בבית לפני שהולכים לישון. בלילה כששקט בחוץ, כל רעש וכל חיה שעוברת בסביבה מקפיצה אותה, אם החלונות יהיו סגורים הגרויים האלה יגרמו לפחות נבחנות מצידה (בבית שלנו זה עובד כמו קסם, כשהחלונות פתוחים בלילה, הכלבים משתוללים, כשהם סגורים אז הכלבים ישנים).
בהצלחה
 

marx04

New member
כלבה מתאימה לאימוץ

שלום לך,

אמא של אשתי מתנדבת לפעמים בעמותה מאזור המרכז/ת"א בהסעת כלבים לימי אימוץ.
אתמול היא ביקרה אצלנו וסיפרה על כלבה מקסימה עם מזג נפלא שהיא הסיעה שלשום ליום אימוץ, אבל לא אומצה.
היא כלבה צעירה, שקטה, לא נבחנית, לא תוקפנית, וחביבה מאד, והשם שלה "אירית".
אני מעלה תמונה שלה.
אם אתם מעוניינים, אשמח לסייע לכם ליצור קשר עם העמותה.

בברכה,

אורי.

 

mgirl

New member
תודה אורי!

החלטנו לוותר על הכנענית, אחרי שהלכנו לבקר אותה גם בבית שלה עם הבעלים וראינו שגם שם היא תוקפנית כלפי אנשים שנכנסים הביתה ומאוד תוקפנית כלפי כלבים אחרים.
בינתיים בצירוף מקרים מוחלט פגשנו אצל חברים אחרים גורה מתוקה שנמצאת אצלם באומנה. היא כמעט מחונכת לצרכים, מתלטפת ושמחה ולא תוקפנית. ההערכה שלהם היא שהיא בערך בת 5 חודשים ואני מתלבטת אם הסימנים האלו פשוט עוד לא הופיעו או שזה סימן שיש לכלבה אופי טוב. כיוון שזו כלבה שהם מצאו הם לא ממש יודעים מאיזה גזעים היא, אני מצרפת כאן תמונה ואולי תוכלו לעזור בניחושים




 
למעלה