פיקינז מעורב

israel505

New member
פיקינז מעורב

שלום, אודה לעזרה.
אני מחזיק פיקינז מעורב בן 11. לפני מספר ימים אובחן כסובל מפריצת דיסק. הוא מדדה. רגל קדמית ימנית צולעת הוא מתהלך בזיגזג. הוא קיבל סטרואידים.
אשמח לעצה לטיפול שיטיב וישפר את בריאותו.
 

שירן ל11

New member
בדרך כלל וטרינרים ממליצים כמה שבועות מנוחה בכלוב טיסה

בגלל שהוא בן 11, דווקא יהיה לו יותר קל אני חושבת, כי הוא בטח ישן הרבה שעות ביום. לא לתת לו לקפוץ על הספה, ולקפוץ בכלל, לא לעלות במדרגות וכולי... הוא צריך לנוח ולא לזוז יותר מדי. הרבה וטרינרים ימליצו לתת לכלב לישון בכלוב טיסה ורק להוציא לאוכל ופיפי, כדי שינוח כמה שיותר. מה המליצו לך?
 

israel505

New member
תודה על התגובה

המליצו לי כפי שכתבת, הרבה מנוחה, יציאה לשירותים בפארק הסמוך על הידיים, מקפידים שלא יקפוץ, גם אם מתקשה באכילה מאכילים אותו בעדינות.
להמתין תקופה להחלמה איטית.
למרות שהוטרינר חושב שזה פריצת דיסק הוא לא פוסל גידול בראש. אם לא יחלים לא יהיה מנוס מצילום סיטי.
 

עומר TT

New member
מה שאני הייתי עושה

ומה שעשו מכרים שלי שלכלב שלהם היתה פריצת דיסק, זה צילום ואז יודעים בוודאות ולא מנחשים.
 

שירן ל11

New member
בריאות ובשורות טובות


 

israel505

New member
אני מעדכן

לאחר שהגיע למצב קשה מאוד, הוא נלקח לסדרת בדיקות בבית חולים וטרינרי בית ברל. הבדיקות היו מקיפות. לדברי הנוירולוג זה אינו מצב אופיני לפריצת דיסק לפי מצב הכלב. אם זה גידול וזה החשש אז אין פתרון, והיינו בשברון לב עמוק.
לאחר בדיקות מעמיקות כולל שאיבת מח עצם נשלל החשש לגידול. בצילום MRI אובחנו 4 פריצות דיסק. למחרת נותח במשך 4 שעות, והניתוח הצליח.
הוא נמצא קרוב לחודש בכלוב להתאוששות. הוא מתאושש מהר, וממתינים להחלמה מהירה. ההוצאה היא נכבדה מאוד, אך האהבה שהעניק ותקווה שעוד יעניק שווה כל שקל. אנחנו שמחים ומאושרים.
עלינו להודות לדר איתי סרוגו הנפלא שחולל פלאות וכמובן לכל הצוות.
 
למעלה