הכלבה לא מסיימת את האוכל

teach23

New member
הכלבה לא מסיימת את האוכל

הטרייר שלי בת כמעט שנה. אוכלת אקאנה מהיום הראשון שהיא אצלי. אוכלת פעמיים ביום. בהתחלה הייתה טורפת את האוכל. הייתי מרטיב לה את זה ומדי פעם גם שם מעל שימורים איכותיים. לאחרונה כבר לא מסיימת את הארוחה בבוקר כאשר הכמות היא אותה כמות ואני מערבב עם שימורים. אוכל רבע, והולכת. אחרי 10 דקות מרים את הקערה והיא מקבלת את זה שוב רק בהאכלה השניה. א-ב-ל, אם אני מערבב לה את זה עם קצת עוף, היא מפרקת הכל תוך דקות. מה שמביא אותי למסקנה שהיא כנראה נהייתה בררנית. הכלבה בריאה בכללי.

מה הפיתרון? האוכל איכותי (אקנה עוף ואקנה דגים), הכמות אותה כמות. כ 120 גרם ליום והיא שוקלת משהו כמו 7 ק"ג.
 

עומר TT

New member
היא כבר מסיימת את שלב הגדילה שלה ולכן זקוקה לפחות אוכל

לערבב לה את זה עם עוף לא מלמד אותך כלום, זה כמו שילד יאכל לשובע אבל עדיין יזלול ארטיק בסוף הארוחה אם תיתן לו אחד.
&nbsp
 

עומר TT

New member
תעקוב אחרי המשקל שלה

אם הוא נשאר יציב אז כנראה שזו הכמות שהיא צריכה עכשיו כשהיא מפסיקה לגדול, אם היא מתחילה לרדת יהיה צורך למצוא פתרון לעניין.
 
מה שעומר אמר, ועוד אפשרות:

לגוון לה את הטעמים מדי פעם (לא באמצע השק, אבל כל פעם לקנות שק בטעם אחר). לא יודע באילו טעמים אקאנה מגיע לארץ.
&nbsp
דבר נוסף: להתייחס לטבלאות ההאכלה שמפורסמות על גב השק - אבל, בעירבון מוגבל. כלבים שונים אחד מהשני ברמת חילוף החומרים, ברמת האנרגיה, הפעילות היומיומית (יש כלבים שעובדים, יש כלבים שעוסקים בספורט כלבני, ויש גם כלבי בטטת כורסה
).
&nbsp
בסופו של דבר, מדובר כך אני מבין בכלבה לא גדולה, כך שאת תקופת הגדילה שלה היא סיימה. מעתה יש רק לעקוב אחרי משקלה ולוודא שהיא לא עולה במשקל ומפתחת עודף משקל אבל שגם לא תהיה רזה מדי. כל וטרינר יוכל לחוות דיעה לגבי משקלה התקין.
 
למעלה