קניתי לביז'ו שלי קולר פרעושים מהאיביי

DAHUJI

New member
לא, שימי קישור... חיפשתי ולא מצאתי למה את מתכוונת.

 

DAHUJI

New member
אני אנסה להיות עדין... אבל זה ממש חוסר אחריות מצידך.

את היית רוכשת לעצמך תרופה כזו?
מאתר מכירות שמקשר למוצרים סיניים, תרופה עם כיתובים בסינית, עטופה בצורה מוזרה עם ניילון מבריק, עם כיתוב של 4 ב- 1 ותמונה של בנאדם לוקח את הגלולה עם רקע ורוד?

אין לי, לך ובעצם לאף אחד חוץ מהיצרן מושג איזה זבל הוא מוכר פה.
אני גם לא בטוח שהיצרן יודע מה הוא בעצמו שם בזבל הזה.
חוץ מזה שהמוצר הזה בצורת קולר לכלב, הוא לא שווה כלום.
אין שום מידע לגבי החומרים שהקולר הזה מכיל, מה הפיקוח עליהם, באיזה מנגנון פעולה הוא עובד? האם מצאת מידע לגבי הקולר הזה ברשת לפני שאת מעניקה אותו לצוואר של החמוד שלך?...

ועכשיו אני אשאל אותך בכנות, בלי להעליב, בלי לתקוף, בלי לרמוז לשום דבר, רק שאלה נטו - האם ההגיון הפשוט והרציונלי שלך אומר לך שהקולר הזה שווה משהו? ההגיון הנ"ל אומר לך שזה יהיה קולר מעולה לכלב שלך?...
 

DAHUJI

New member
תודה על התשובה הכנה


זה בסדר... לא קרה כלום, רק שפחות 13.9 ש"ח בארנק.
רק שלא תעזי להשתמש בו, ישר לפח בלי שום אפילו עשירית של "חבל".

אם כבר קונים קולר נגד פרעושים/קרציות - קונים קולר מומלץ, מיצרן מכובד ורציני (בדר"כ יצרן תרופות ווטרינריות או יצרן תרופות של בני אנוש), כזה שיודעים מה החומרים הפעילים שבו, מה מנגנון הפעולה הביוכימי שלו, שיש לו צרכנים רבים ברחבי העולם (בני אדם-בעלים) עם שנות שימוש ואלפי כלבים נסיינים ומרוצים (פחות או יותר).
יש כמה סוגים כאלו - סרסטו למשל (שאותו אני רוכש לכלב שלי מ- eBay ב- 135 ש"ח במקום ב- 200 ש"ח לפחות בארץ) או קילטיקס למשל או פריוונטיק (של VIRBAC המעולים)... לא חסר אופציות מעולות בסביבות ה- 50-70 ש"ח לקולר כתלות בקולר ובמשך חודשי השימוש שלו.

קולר רציני, מוכר, מכובד ו"אמיתי" כמו הסרסטו למשל (בארצות אירופה נקרא FORESTO), יעלה לך בדיוק 135 ש"ח ל- 8 חודשי שימוש (בדר"כ 10 חודשים כי מושכים איתו עד שהוא "מתעייף") שזה 13.5 ש"ח לחודש לערך.
זו עלות האנטי פרעושים/קרציות גם באמפולה שעולה בסביבות ה- 30 ש"ח ואם אני לא טועה מחזיקה גם 3 חודשים בערך...
רק שלדעתי האישית מאוד קולר יותר נוח.

תעשי אחורה פנה ממאניית הקניות הלא אחראית ותדאגי למוצרים רציניים לחמוד השעיר שלך

אנחנו פה לעזור ולייעץ אם יש לך שאלות ולבטים וטוב מאוד שהתייעצת הפעם הזו ולא שמת את הקולר הורוד הזה על החמודי!
 

שירן ל11

New member
ממליצה בחום לא להשתמש

כשזה קשור לתכשירים שבאים במגע עם העור, אני ממליצה להזמין רק מותגים מוכרים ממדינות עם תקנים שזהים לתקנים בישראל, למשל מאירופה וארה''ב (או כל מדינה/ איחוד אחר שאתם סומכים עליו). אין פיקוח על המוצרים שמוכרים סינים מוכרים באיביי ולא אחת מוצאים במוצרים האלו חומרים מזיקים מאד. בכל מקרה יצאת בזול :) לא נורא
ממליצה גם על קולר סרסטו או אמפולות אדוונטיקס ממוכר אירופאי. אני מזמינה אדוונטיקס מאיטליה בעלות של כ-100 ש''ח ל-4 אמפולות, במקום 170 ש''ח בחנויות בארץ.
 
למעלה