חייבת לשתף בכלב המצחיק שלי

חייבת לשתף בכלב המצחיק שלי

לפני שבוע וחצי הכלב קיבל במתנה מחברים צעצוע מצפצף. בן זוגי לחץ על הצעצוע במחשבה שהכלב יתלהב, הכלב סופר נבהל וברח (הוא קצת חרדתי באופן כללי אבל אנחנו לא רגילים שהוא מפחד מאיתנו), ואז הבנתי שכנראה מדובר באחד הצעצועים האלה שמיועדים לגורים כדי שילמדו לא לנשוך חזק מדי- כלומר שהצפצוף אמור לדמות יללת כאב.
מיד הנחנו את הצעצוע וליטפנו את הכלב שלנו, אבל זה לא עזר, הוא כבר החליט שהכאבנו לחבר שלו. הוא לקח אותו אליו וממש לא נתן לנו להתקרב- בן זוגי התיישב לידם והכלב נהם עליו! בחיים לא קרה, לא רק שהוא לא נהם עלינו אלא הוא לא נהם על אף אחד. החלטנו להתרחק ולהניח לו, ולא להסתכן.
מאז במשך שבוע שלם הוא לקח אותו לכל מקום איתו בפה, כמו שלוקחים גור. ליקק אותו, ליטף אותו, ישן איתו. הניח אותו מהפה רק בשביל לצאת לטיולים ובשביל לאכול. רכשנו את אמון הכלב והשבוע הוא הניח את החבר בחיקנו וליטפנו אותו בעדינות, והוא היה מרוצה.
בשלושת הימים האחרונים הכלב יותר מתון ביחסו לחבר החדש, והוא משאיר אותו על המיטה שלו ומסתובב בבית בלעדיו (ואפילו יושב על הספה שעות ארוכות בלעדיו), הכלב מביא את החבר רק פעם ביום לנקיון (ליקוק ומן פלישת פרעושים כזאת עם שיניים סגורות, קשה לי להסביר אבל בטוחה שכל בעלי הכלבים מכירים).
קודם כל שיתפתי כי זה מה זה חמוד

אבל אם אני כבר פה וכבר כתבתי...
1. אתם חושבים שהכלב מבין שזה צעצוע, כמו שילד משחק בבובה ויודע שהיא רק בובה, או שהוא באמת חושב שהכאבנו לו? חשוב לציין שאין לזה צורה של יצור חי או משהו, זה מן ריבוע, אבל זה כן פרוותי.
2. יש לנו קצת בעיה- הכלב אוכל פחות כי הוא משאיר אוכל לחבר. הוא משעין את החבר על שפת קערת האוכל לכמה שעות, ומתבאס מאד אם הוא לא אוכל. מה אתם אומרים, פשוט לתת לכלב יותר אוכל, או שאם הוא יהיה מספיק רעב הוא יאכל וזהו?
3. סתם מסקרנות, נתקלתם בכזה דבר? זה מדהים אנחנו כבר שבוע וחצי מסתכלים משתאים על המסירות של הכלב!
 

KallaGLP

New member
לא נתקלתי מעולם במקרה כזה

אבל מעבר לקוריוז הבאמת חמוד ומשעשע, אני חושבת שמצב שבו כלב נוהם עליכם מכל סיבה שהיא הוא לא מצב תקין. הפעם זה היה בגלל עניין זמני, אך לא ידוע איך ולמה זה יהיה בפעם הבאה ולאן זה עלול להגיע. כעקרון, לא אמור להיווצר מצב שבו אתם חוששים להתקרב לכלב. נראה ששווה להתייעץ עם מאלף או מטפל התנהגותי.
 

xfwind

New member
נשמע מדהים. אם תערכו סרט על זה....השמיים הם הגבול

 

פלכור

New member
היה לנו משהו "דומה"

עם כלבה שמזמןןןןן הלכה לעולמה. אצלה זה היה זוגות גרביים נקיים. הייתה מאמצת זוג מוצמד ולא נותנת לאיש להתקרב. הייתה בטפחת את הגרביים שומרת עליהם ולא זזה מהם. באיזשהו שלב כנראה הגרביים היו מתות והיא הייתה קוברת אותן בגינה. במשך שנים רבות אחרי לכתה עוד מצאנו זוגות גרביים קבורות בגינה
 
הורס

גם שלנו אוהב גרביים, אבל בעיקר למשחק- הוא זורק אותן ורודף אחריהן ברחבי הבית, תופס וזורק.
כל פעם שיש חור בגרב- הזוג עובר למגירת הצעצועים שלו (מורכבת בעיקר מגרביים וענפים).
 

פלכור

New member
הכלבה הייתה עם לא מעט שריטות

היא ממש התייחסה לגרביים כאל גורים שלה.
 
למעלה