האם לאמץ גור חדש?

עוד לא חזרו אלינו מהעמותה

ממה שהבנתי מבעלי כלבים אחרים שאני מכירה, ומדובר על בעלי כלבים מצויינים, כולם סוננו. האגודות במסצ'וסטס פשוט לא רוצות לתת את הכלבים, הם לא סומכים על אף אחד. עומדות בפני שתי אפשרויות, הראשונה היא לבחור כלב מתמונה באינטרנט מאגודה בדרום (ששם החוקים הרבה פחות נוקשים) והם יביאו אותו אלי. הבעיה עם אימוץ כזה היא שאני מאמצת רק על סמך תמונה, אין לי שום אפשרות לדעת אם הכלב אגרסיבי או עם בעיות התנהגות... ואחרי שיביאו אותו אלי אז אין מצב להחזיר אותו.
האפשרות השניה היא לקנות כלב גזעי ממגדל.
אני אודיע מה החלטנו, בינתיים בודקים את שתי האופציות.
 

KallaGLP

New member
בהצלחה.

באמת ל מובנת הגישה הזו של העמותות. הרי אם הם רק יאספו כלבים ולא יסדרו להם בתים, בסוף לא יהיה להם מקום ואמצעים לכלבים נוספים. נשמע שהם יורים לעצמם ברגל וגם פוגעים בכלבים שאינם זוכים לבית משלהם.
 
גם לי לא ברורה הגישה הזאת

בכל מקרה זה נתן לי דחיפה ענקית להגשים את חלום חיי
והיום רכשתי כלב צאן אנגלי עתיק ממגדלת. (בן של אלופים וכ"ו).
מחכים בקוצר רוח, נקבל אותו באמצע חודש מרץ
 

KallaGLP

New member
מזל טוב!

כעקרון, אני תמיד בעד אימוץ, אך במקרה שלכם נראה שלא הייתה ברירה.
נשמח לעדכון ותמונות כשתקבלו את הגור.
 
תודה


נחזור לכאן עם המון שאלות על גור חדש. אף פעם לא היה לנו גור
 

giri

New member
תגובה מאוחרת מהנסיון שלנו

נובה היתה בת 11 כשאימצנו את גוזר (לפני שנה ושלושה חודשים) כגור קטן.
הוא בהחלט משגע לה את השכל וצריך לווסת את האנרגיות שלו ולתת לה לנוח.
עם זאת, החוויה שלנו חיובית באופן חד משמעי.
נובה התעוררה לחיים, משחקת עם גוזר לא מעט, וגם לגמרי אימצה אותו ומחנכת אותו בכף רמה. עד גיל חצי שנה היא הפגינה כלפיו סובלנות מדהימה שמעולם לא ראינו אצלה לגורים זרים, ואחר כך היא אמנם הודיעה לו בצורה ברורה שהוא מצופה להתנהג כבוגר, אבל עדיין ההשפעה עליה מדהימה. היא אנרגטית, משחקת, רגועה יותר כשהיא נשארת בבית, חד משמעית טוב לה עם השינוי. כמו כן, להפתעתנו, היא מאד נלהבת להצטרף אליו כשהוא לומד פקודות חדשות וגם למדה כמה פקודות שמעולם לא לימדנו אותה בינקותה. אפשר ללמד כלב זקן טריקים חדשים! מנסיון

היא גם ירדה במשקל (היתה בעודף קודם) ובאופן כללי היא יותר בריאה מאשר היתה בשנתיים-שלוש האחרונות. היה לנו נסיון אחד עם אימוץ כלבה אחרת בוגרת שלא צלח (ובלי קשר נגמר בהרדמה מסיבות רפואיות ומפח נפש נוראי, אבל זה לא רלוונטי פה). כשהבאנו את איווה, נובה שיחקה ונהנתה אבל היו קונפליקטים וזה בא על חשבונה של נובה. איווה היתה צעירה יותר וממש התנפלה עליה אי אלו פעמים וקראה תיגר. היה לנו מאד קשה עם הסיטואציה כי הרגשנו ש"לא מגיע" לנובה. עם גוזר, שהגיע כגור, אין את הבעיה הזו. הוא גדול כמעט פי שתיים מנובה (היה אמור להיות קטן יותר אבל לך תדע עם גור מעורב בכל טוב...) אבל מעבר למשובת נעורים, הוא לא מתחצף, ולא מערער על מקומה בבית, ובטח ובטח שמעולם לא תקף אותה. מערכת היחסים שלהם היא בבירור משפחתית, ולא פחות משהיא אימצה אותו כגור הוא אימץ אותה כאם.
&nbsp
בשורה התחתונה אני חושבת שאתם עושים את הדבר הנכון, ורק חשוב שתוציאו מספיק אנרגיות לגור החדש ותאפשרו לנונה "לברוח" מההצקות שלו.
 
עשית לי ממש טוב על הלב

זאת בדיוק התוכנית


מקווה לכתוב הודעה דומה להודעה שלך בעוד שנה או שנתיים

תודה
 
למעלה