ג'וני - מה לעשות עם ג'וני?

ג'וני - מה לעשות עם ג'וני?

לפני שלושה שבועות מת כלבנו פנצ'ו האהוב, בן 13. היום הבאנו הביתה את ג'וני. ג'וני הוא בן 5. לפני חצי שנה נמצא קשור לעץ, מורעב, צמא ומסכן. הבעלים שלו, אחת מנוולת ש.ב, התכחשה לו. חצי שנה הוא היה בהסגר העירוני. עכשיו אנחנו מנסים לאמץ אותו.

ג'וני נמצא כאן כבר כמה שעות, הוא כלב רגוע נוח עם כלבים אחרים, לא מאד מתפנק עדיין, קצת מושך ברצועה, לא רציני.

בעיות עד כה - הוא כבר פעמיים השתין בחדר השינה שלנו, בפעם הראשונה סימן, ובפעם השניה השתין על השטיח שעליו היה נוהג פנצ'ו לישון. כעסתי עליו אז הוא ירד חזרה לקומה למטה, למיטה שסדרנו לו.

הוא גם מנסה לחטוף מזון מהשיש ומשולחנות. זה ניתן לפתרון על ידי הגבהות.

אבל אני רוצה עצות לגבי ההשתנה, ובכלל, אני לא יודע עד כמה הוא מחונך לצרכים.

עוד שאלה - איפה להשאיר אותו כשאנחנו יוצאים מהבית?

יש כאן חצר, אנחנו לא ניתן לא לצאת אליה עד שלא ניתן לו תכשיר נגד פרעשוים, יומיים אחרי הכביסה שעבר היום

 
לאט לאט

הכלב אצלכם רק כמה שעות, הוא זקוק לכמה ימי הסתגלות. לא לכעוס עליו, בטח שלא עכשיו. תמנעו ממנו גישה לחדר שינה ולכל מקום בו הוא עלול להרוס דברים.
מהתיאור שלך עולה שהוא ככל הנראה לא מורגל לחיי בית. העיצה הכי טובה שאפשר לתת לך היא לקחת שיעור או שתיים עם מאלף, להרגיל אותו לתיחום וכך תוכלו למנוע ממנו לפתח הרגלים לא נכונים בזמן שאתם לא יכולים להשגיח עליו, כולל צרכים בבית.
&nbsp
&nbsp
 
מה זה להרגיל לתיחום?

יצאנו פעם ראשונה בלעדיו והשארנו אותו בחדר סגור, שבו אין מה שיהרוס, עם צלחת מים. זה נקרא תיחום לדעתך? חזרנו והכל היה בסדר :)

בינתיים הוא מתחיל להתרגל אלינו, ניגש שילטפו אותו, והפסיק למשוך ברצועה.... הוא גם התרגל לשבת לפני שאני קושר אותו ברצועה. והנה כרגע הוא ניגש אלי למחשב ומניח את ראשו על הברכיים שלי.

בקיצור מגמה חיובית...
 

דגלמנגה

New member
כלב בא ומניח ראש על הרגל שלך = מבקש תשומת לב, ובנימוס

אם כשאתה נעמד הוא נשאר במקום, אז זה פינוק. אם הוא פונה והולך לדלת אז זה בענייני היגיינה. אם מזמין אותך לשחק אז תחליט לבד מי קובע מתי משחקים. בכל מקרה כדאי לתת לו הזדמנות להסביר בדרכו שלו מה הוא רוצה. זו תחילת השפה הסודית ביניכם.
 
למעלה