נושך הרצועות

שירן ל11

New member
נושך הרצועות

הכלב שלי חזר לנשוך את הרצועה ולשחק איתה בזמן טיולים- בעיקר בסוף הטיול. בעבר, זה היה קורה אחרי שהיינו יוצאים מגינת הכלבים והרגשתי שבא לו מאד לשחק. לימדתי אותו ללכת יפה ולעזוב וחיזקתי אותו וזה החזיק מעט... הוא לומד לשבוע וחוזר לנשוך. בגלל שאני מרגישה שיש לו צורך להשתולל ולשחק, אני מנסה לתת לו מקל או צעצוע כדי למלא את פיו :) הבעיה היא שברגע שאני נותנת לו מקל, הוא מתיישב עשר דקות לפרק אותו ולפעמים זה לא מתאים. לרוב אני פשוט נשברת ומרימה אותו על הידיים (לא כל כך חינוכי...).
האם מישהו מכיר פתרון קל לבעיה הזאת? לנצח אצטרך לטייל עם חטיפים? מה עם ריתמת הולכה?
תודה, השובבון

 

דוגי קט

New member
ראשית הריתמה לא קשורה כי היא לכלבים שמושכים ולא נושכים

ושנית כדיי לפנות למאלף בצורה חיובית לכלב
 

שירן ל11

New member
מגניב, ובריצה הם מפסיקים לנשוך את הרצועה?

או שהם רצים עם הרצועה בפה?
אני אנסה לרוץ איתו.
 

פלכור

New member
רצים עם הרצועה בפה

אבל אם את חוששת מנזק לרצועה זה מקטין את הנזק.
עם הכלבה הקודמת זה הגיע למצב שהייתי שואלת אותה "שולה רוצה לרוץ?" והיא מיד הייתה תופסת את החגורה :) מין סוג של תשובה
 

DAHUJI

New member
גם הכלב שלי עושה את זה... למה זו בעיה?

היי

כשאנחנו חוזרים מטיול, בדרך חזרה (תמיד בדרך חזרה) לקראת ההגעה לבניין, הוא מחליט באיזשהוא שלב להכניס את הרצועה לפה ולנסות למשוך אותי יחד איתה... לא באלימות, לא בצורה חצופה, אלא שובבית ונחמדה, מרגישים בבירור שהוא עושה זאת תוך כדי קריאה למשחק של משיכה בחבל ולבונדינג

הרי יש לנו צעצועי משיכה למיניהם (מכותנה) וזה נראה בדיוק אותו הדבר... מבחינתו חבל זה חבל.
אני ממש לא מניא אותו מהעניין וזורם איתו בכיף... מושך בחזרה, לא מוותר לו, דוחף ומשחק איתו בהנאה רבה... כשצריך להתקדם הלאה (להזדרז לעבודה/סידורים וכו'), אני פשוט מתחיל לרוץ איתו בעצלתיים ומושך אותו עם הרצועה בתוך פיו (מניח שזה אולי עובד פחות עם כלבים גדולים, אבל שלך ושלי בינוניים עד קטנים).
כשלא צריך להזדרז, אני יכול גם להיעצר איתו במדרכה, ולשחק איתו במשיכות למשך מספר דקות כשהוא קשור לרצועה ונושך אותה... זה לא שהוא מתיישב ללעוס אותה על מנת להרוס.
כן, הרצועה נשחקת לעיתים, אבל תודה לאל על eBay!

השובבי שלך מדהים, איזו תמונה אדירה!
 

שירן ל11

New member
אהבתי את הגישה


וכן, הוא מתוק אמיתי ולעסן בחסד. זה מפריע לי כשהוא מתנהג ככה כי הוא הורס את הרצועה ונוהם וזה לא נעים. הוא אמנם קטן אבל הוא קופץ גבוה ומושך חזק. לא אכפת לי שילעס דברים אחרים... או שאני באמת אזמין עוד רצועות מ-eBay ויהיה בסדר :)
אולי אני גם משווה אותו לכלב הקודם שלי, שלא היה עושה את זה, אז ההתנהגות הזאת נראת לי חריגה. אני מבינה מהפורום שזאת התנהגות שובבית נפוצה ואפשר לרוץ הביתה או לעצור לשחק והכל בסדר

תודה לכולם על העצות הטובות!
 
למעלה