בחירת מיטה לכלב

KallaGLP

New member
אני לא חושבת שזה כל כך עקרוני

כל עוד היא רכה, עמידה, מתאימה לגודל של הכלב וקלה לניקוי וכביסה. אישית, תמיד העדפתי לא להניח את מזרון הבד ישירות על הרצפה, ולכן קניתי מיטה עם בסיס מפלסטיק שבתוכה אפשר להניח את השמיכה או המזרון. את הפלסטיק נוח מאוד לנקות ואת המזרון לכבס. כדאי שיהיו שמיכות/מזרונים להחלפה. אישית, שמה מעל המזרון שבא עם המיטה שמיכה או כיסוי דק יותר שאותם אני מחליפה לעיתים קרובות, וכך אפשר לכבס את המזרון עצמו לעיתים רחוקות יותר.

 

DAHUJI

New member
תלוי איזו מיטה מחפשים ומה התקציב...

מניח שחשוב שתהיה קודם כל נוחה (עבה מספיק ורכה אבל לא מדי), נעימה לכלב (מה שיתברר אחר כך), עשויה מכותנה ולא מפלסטיק (פוליאסטר, אקרילן וכו') וכמובן נוחה לבעלים וקלה לכביסה.
יש המון סוגים, צורות, מחירים ועניינים.
אני אישית לא אוהב את המיטות האלו של האי-ביי הזולות והדקות... אבל יותר אני לא אוהב את אלו שמתומחרות כמו מזרון של סימנס.

הפיתרון המאוד זול וה- re-use שלי היה משענת גב של ספה ישנה - שזה בעצם סוג של מזרון בעובי 10 ס"מ לערך, מלבני ומצופה בד קטיפה נעים. כמה פשוט ככה אחלה. יש אינספור כאלו לשימוש חוזר, מטיילות להן בעולם. אפשר למצוא כאלו גם באתר אגורה.

ואם את ממש רוצה מיטה בצורת מזרון (בלי הפלסטיק כמו בתמונה של קאלה) - קחי בחשבון שחוץ מעשרות החנויות היקרניות שמוכרות מזרונים "יוקרתיים" ממותגים ידועים תוצרת חוץ ב- 200-250 ש"ח (חסר דוגמאות ללא בושה? 1 | 2 ), יש לך את "סביונית"
שמייצרים בארץ
ומוכרים מזרונים/מיטות לכלבים, מבדים שונים, במחירים הוגנים מאוד! (שזה אומר בטח שפחות מ- 200 ש"ח ולכיוון ה- 100 ש"ח ופחות מכך).
 

KallaGLP

New member
בסיס הפלסטיק הוא כמובן מסיבות היגייניות.

כדי לא להניח את הבד עצמו ישירות על הרצפה, שיצבור פחות אבק ולכלוך. בד שמתלכלך - פירושו כביסה. פלסטיק - בסך הכל ניקוי ידני מהיר. חסכון בזמן ובחומרים.
 

DAHUJI

New member
מסכים איתך לגמרי קאלה, הפלסטיק זה רעיון טוב


איש איש והעדפותיו (ותקציבו).
האמת שחשבתי לשדרג למיטת פלסטיק... אולי מראש כדאי כבר להצטייד באחת.
 

עומר TT

New member
הוא גם יוצר כיס אויר בין הרצפה לבין תחתית המזרון

שמבודד אותו מהקור של הרצפה.
 
קניתי בזמנו

מזרון המיועד ללול של תינוקות. רך, אטום לנוזלים וזול יחסית.
את המזרון אני מכסה בכיסוי בד ישן שאותו אני מנער מדי פעם מהחול והשיער
וכמובן מכבס פעם בכמה זמן.
 
גם אנחנו מחזרנו מזרון תינוקות שהזמנו במיוחד בזמנו

לקטנה שלנו. המזרון עבה (13 סמ) ומכוסה בציפוי בד דוחה נוזלים (ממש דומה לפלסטיק בתוצאה) שאפשר לנקות אותו אם נשפך עליו משהו או כלב הקיא או פישפש בטעות, ושערות לא נוטות להדבק עליו. המזרון רך אבל לא יותר מידי ומבודד מהרצפה. בקיץ זה מספיק. בחורף אנחנו פורסים עליו שמיכה. לאחרונה קניתי שמיכה במקס סטוק שהיא צד אחד דמוי קטיפה וצד שני כותנה, ויש לה ריפוד סינטטי באמצע. כאילו פוך. היא מאוד חמימה ומאוד נעימה. היתה להם רק שמיכה זוגית במאה שקל, אז בבית חילקתי לשניים כדי שאם שמיכה אחת מתלכלכת והולכת לכביסה תהייה לה החלפה מיידית. הכלבים מאוד מרוצים ממנה
 
למעלה