רכישה קבוצתית של שק אוכל יבש... מי בעניין?

DAHUJI

New member
רכישה קבוצתית של שק אוכל יבש... מי בעניין?


היי לכולם ולכולן

חשבתי לקחת יוזמה ולנסות להשתמש בכוח הקנייה והגודל של פורום הכלבים בתפוז ומשתמשיו בלקבל הנחה קבוצתית על רכישת שקי מזון יבש לחמודים ולחמודות שלנו...
אני מפרסם את הפוסט הזה כבדיקת היתכנות בהתאם למספר הפונים והמשיבים ובהתאם לצרכיהם הממוקדים.
כוונתי היא שננסה להוזיל את עלות הקניה של שקי המזון היבש מהיצרנים היותר טובים והאיכותיים, ופחות משקי המזון היבש הזולים (כמו בונזו ודוגלי) שאני מניח שמתח הרווחים עליהם נמוך בהרבה יותר (ולכן יהיה קשה להוזיל אותם), אבל גם זה יכול לעבוד.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
אז אם מישהו בעניין של להוזיל עלויות של מזון יבש, הוא יותר ממוזמן לרשום לי פה בתגובה באיזה מותג | סוג | גודל שק של מזון יבש הוא מעוניין

אני מבטיח להתקשר לחנויות, לעשות סקר שוק ולהתשמש בכישורי המיקוח המפותחים שלי כדי לנסות ולהוזיל לכולנו עלויות.
בקשתי האישית - כדי לעשות את כל הרעיון ליותר רציני, קליל ופחות מטריח, אשמח אם תהיו ממוקדים, לא תקמצו במילים ותקפידו על תשובה מלאה ומפורטת, עדיף מאוד עם קישור למזון עצמו מאחת החנויות שציינתי או מחנות זולה שאתם מכירים (השתמשו בעורך התגובות המלא ושימו היפר-קישור).
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
באופן אישי, כלקוח חוזר ומתמיד, אני מכיר מספר חנויות זולות ביחס לשאר, במיוחד באיזור ת"א - אינטרפט בשדרות יהודית, פט-פוינט בחשמונאים, חיש חי ביהודה הלוי שעובדים גם דרך BUY2 חיות מחמד ומוסיף גם את גג לחיות ברעננה (אני עובד באיזור ואין לי בעיה להביא איתי את שקי המזון היבש לתל אביב).
אגב, כל החנויות הללו עושות משלוחים לגוש דן ומסביב לו.
אם מישהו רוצה להוסיף חנויות זולות מהיכרות אישית בתור לקוח, אני יותר מאשמח להכיר חנויות זולות נוספות!

הערה 1: בכל אופן מן הסתם חשוב שבתשובה שלכם יופיע:
1. מותג - אוריג'ין, אקאנה, GO, NOW, TOTW, INSTINCT, וכו'...
2. סוג מזון - בוגר, גור, מבוגר (סניור), לייט, לבעיות בדרכי השתן וכו'...
3. סוג המזון ספציפית - עוף עם אורז, כבש עם אפרסמון, הודו עם חומוס משאוושה וכו'...
4. גודל שק (בערך) - 3 ק"ג, 7 ק"ג או שגם 11-15 ק"ג הולך...
5. דרישות מיוחדות - בלי דגנים (Grain free), בלי עמילן (Starch free), חלבון בודד וכו'...
6. עוד משהו ששכחתי?...

הערה 2: שוב, הכי טוב ש שתהיו סגורים על עצמכם ושימו קישור למוצר עצמו שאתם קונים באופן קבוע, רוצים לקנות או מתעתדים לרכוש מאחת החנויות למזון, וזאת כדי שאוכל להיות יותר ספציפי כשאני מתקשר לחנויות הללו ודורש הנחה...
מן הסתם שאבצע את הקנייה כולה (במידה ותצא לפועל) מחנות אחת ספציפית שתיתן את ההנחה הכי זולה ואת המחירים הכי טובים... אז מקווה שכל מה שתרצו יימצא בחנות אחת או שהם יוכלו להשיג את זה.

 

DAHUJI

New member
אני אתחיל...

1. ה"שאיפה" שלי היא לקנות את האוריג'ין לכלב בוגר שלדעתי הוא מזון מרשים עמוס בכל טוב ובכמה דרגות מעל כל השאר (ללא דגנים וללא חלבון מן הצומח), אבל יקר מאוד (449 ש"ח ל- 13 ק"ג = 34.5 ש"ח/ק"ג)... אז תלוי כמה הנחה נוכל לקבל עליו.

2. האפשרות המעשית והסבירה יותר היא או האקאנה עוף ותפו"א לכלב בוגר שהוא אוכל מצויין בפני עצמו (עם דגנים איכותיים, 289 ש"ח ל- 13 ק"ג = 22.2 ש"ח/ק"ג) או האקאנה ריג'ינל עוף והודו לכלב בוגר שהוא הרבה יותר ממצויין (ללא דגנים בכלל, 399 ש"ח ל- 13 ק"ג = 30.7 ש"ח/ק"ג).
 

פלכור

New member
שאלה לוגיסטית

איך בדיוק תתבצע ה"חלוקה"? איסוף עצמי מחנות כלשהי? החנות תבצע משלוח? אם יש משלוח מה איזורי המשלוח?
 

DAHUJI

New member
שאלות טובות!... תשובות.

מותג/סוג המזון במלאי:
השאיפה היא לסגור עם חנות אחת מקסימום שתי חנויות, שבהן יהיו מרבית המותגים שאנשים יבקשו פה והן אלו שיהיו מוכנות לתת את ההנחות הגדולות ביותר במצטבר או בממוצע.
אני בטוח שלא תהיה חנות אחת ויחידה שתציע את כל המותגים שאנשים יבקשו פה, ולכן נתקדם פרה פרה ובמידה ומותג ספציפי לא יוצע למכירה בהן, אני מקווה שהחנות שתיבחר תהיה מוכנה להביא את כל מה שלא נמצא אצלה במלאי (חנויות חיות מאוד משתדלות ועושות מאמצים כאלו לא פעם ולא פעמיים).
נראה לגבי זה ונתקדם תוך כדי הליכה.

תשלום:
אברר מחירים סופיים, ארשום את ההנחות המוצעות ואתעד הכל... אפרסם פה או אצור איתכם קשר בהודעה פרטית כדי שאתם באופן אישי תסגרו את העסקה מול החנות הזולה ביותר שנבחרה (מה שיפשט מאוד את אופן התשלום - לקוח מול חנות).
כל לקוח יבצע את ההזמנה שלו מול החנות עצמה, אני רק דואג שהמחירים יהיו זולים יותר. מסיבות מובנות, אני לא מתכוון לשלם על עסקת רכישה ענקית בעצמי ואז לנסות ולהשיג את הכסף מאנשים...
בתור אחד שאובססיבי לשקיפות והוגנות, ארכיב טבלת "מחירון" מסודר עד כמה שהסבלנות שלי תרשה לי כדי שתיווכחו שהחנות הנבחרת היא זו שהציעה את המחירים הזולים ביותר במצטבר/בממוצע.

חלוקה:
תתבצע על ידי השליחים של החנות הנבחרת, שהרי כל חנות חיות מציעה שירות משלוחים חינם מעל X סכום מסויים... כל לקוח יבצע את ההזמנה שלו מול החנות עצמה, אני רק דואג שהמחירים יהיו זולים יותר.
אינטואטיבית ובעסקה רגילה של אדם מול חנות, החלוקה היא לבית אב אחד פר הזמנה אחת, וזה מה שאני מתכוון שיקרה.... נשיג מחירים זולים, נרכוש מהחנות. פשוט וקל.
אם מישהו לא יעבור את סף סכום ההזמנה בכדי לקבל משלוח חינם, אולי בתור קבוצה נוכל לעזור לו ספציפית ולצרף את ההזמנה שלו לשל אחד מאיתנו במידה ואיזור החלוקה קרוב ושהוא יבוא ייקח את השק מאיתנו... כוחה של קבוצה


איזורי משלוח:
כתלות בחנות שממנה תתבצע ההזמנה, שכמעט וודאי שהמדובר בחנות באיזור ת"א כך שהמשלוחים גם הם יהיו באיזור ת"א, גוש דן והסביבה.
מבקש סליחה כנה מראש מכל הדרומים/צפונים!!!... ומצד שני - קחו את ההתנצלות הזו כהזמנה ליוזמה ואולי תנסו לארגן קבוצת רכישה דומה לזו בדרום או בצפון? רק שקודם הביטו וראו אם אנשי המרכז הצליחו להרים את קבוצת הרכישה שלהם

אישית אני עובד ברעננה, אז אין לי בעיה להקפיץ את השק על הדרך לרעננה/כפר סבא אולי אפילו הרצליה.

מה שאני מתכוון לעשות:
לארגן סוג של קבוצת רכישה ממוקדת ספציפית לגבי הטובין שאותה היא רוצה לרכוש ולנסות לארגן הנחות ומחירים זולים משמעותית לכלל חברי הקבוצה (בהנחה שבעל החנות יודע ומובטח לו שעכשיו הוא מוסיף X כסף למחזור החודשי של החנות כי כולם מתכוונים לרכוש אצלו את הקנייה הנ"ל, לאו דווקא באופן קבוע).
10-20% הנחה בממוצע יהיה מעולה לדעתי, ובשקים יקרים זה מחיר לא מבוטל... לא צריך להגזים לכיוון של חצי מחיר וכו'.
במחשבה קדימה, נראה לי שטלפונית פוטנציאל השיגוע של בעל החנות לגבי מחירים של כל מותג/סוג אחד אחד הוא גבוה מאוד... אז אני מתכוון לאסוף את כלל הבקשות שלכם ולרשום אותן בקובץ/טבלה מסודרת, ואז לגשת באופן אישי ופיזי לחנות עצמה בכדי לבקש הצעת מחיר על כל הטבלה.
פנים אל פנים זה יהיה איכותי, רציני והגיוני יותר.
הדגשתי שאברר בחנויות הזולות שאני מכיר באופן אישי כלקוח ואשמח במידה ואחרים שמכירים גם הם חנויות זולות באופן אישי כלקוחות ירשמו מי הן ואתקשר אליהן או אגיע אישית...

מקווה שעניתי על מרבית השאלות
 

פלכור

New member
כהרגלך בקודש

ענית בצורה מושלמת. באופן עקרוני אין לי בעיה להצטרף (אם זה יילך נראה לי גם אחותי תצטרף).

כרגע אנחנו על natural balance לגורים מגזע גדול עוף + סלומון (שאגב התכתובת הקודמת שלנו היא גם מתה עליו וגם עשה את העבודה מבחינת העיכול).
אני לא כ"כ יודעת אם תהיה דרישה לכזה דבר אבל ברמה העקרונית אין לנו בעיה להצטרף בהמשך ל - acana לבוגרים.

לגבי אחותי הם קונים יוקנובה joint mobility אני לא יודעת בדיוק את שמו ...
 

DAHUJI

New member
תודה על המחמאה וגם תשובה


חיפשתי את ה- Natural Balance עוף+סלמון לגורים מגזע גדול שרשמת לגביו ולא מצאתי אותו... נדמה לי שאתה מתכוון אולי למתכון ה"רגיל" שלהם שעשוי מעוף+ברווז+סלמון (מתאים גם לגורים מגזע גדול/קטן) שעולה 289 ש"ח ל- 13.6 ק"ג?... אני צודק?

לגבי אחותך - אני חושב שאתה מתכוון ל- Eukanuba Sensetive Joints שעולה 299 ש"ח ל- 12.5 ק"ג... צודק?

תסתכל בקישורים ותראה אם אנחנו מדברים על אותו הדבר...
אם כן, האם מתאים לך להצטרף לקבוצת הרכישה ו"להתחייב" או להביע נכונות אמיתית לרכוש שק גדול של הנטורל באלאנס אם אצליח להשיג עליו הנחה משמעותית? (שק גדול כי זה תמיד יותר זול בהרבה).
אגב, בכמה אתה קונה אותו כרגע ולאיזה משקל שק?
 

פלכור

New member
כמה תיקונים

מתכוונת לא מתכוון, 279 ולא 289 לגבי היוקנובה אני לא יודעת - מניחה שאתה צודק
 

KallaGLP

New member
אני מאכילה באוריג'ן ומאוד מרוצה.

לו הייתי בארץ הייתי מצטרפת בשמחה.
 

DAHUJI

New member
שמח לשמוע שהיית מצטרפת


אני מאכיל כרגע באקאנה גורים וגם מרוצה מאוד...
קודם כל המזון הזה טעים (טועם כל מה שאני נותן לחמודי בעצמי ולא משנה מה זה), הפרווה שלו מבריקה והיציאות טובות. ובכלל הוא אנרגטי ושמח.
אני לאט לאט משתכנע לעבור מאקאנה לאוריג'ין, למרות השיקול הכלכלי, כי באמת שבא לי את הטוב ביותר בשבילו... אם כן, אז אקנה שק גדול כי זה יותר משתלם ופה ממש חבל שהם לא מחלקים את השקים שלהם "לתת-שקים" כמו Wysong... היו צריכים לחשוב על זה.
אגב, באיזה אוריג'ין את מאכילה?
 

KallaGLP

New member
הסוג שלי מכיל עוף, תרנגול הודו, דגים וביצים מהקן.

בארץ היו בזמנו סוגים קצת אחרים.
 

KallaGLP

New member
הכוונה לביצים טריות שזה עתה הוטלו

שנאספות ישירות מהקן ומובלות עוד באותו יום למפעל המכין את המזון.
 

KallaGLP

New member
גם אני מניחה, אך המילה nest מככבת לא רק בכותרת,

אלא גם בהסבר. ייתכן שהכוונה פשוט למקום שבו תרנגולת מטילה את הביצה.
 
עקרונית, אני בעניין.

אני מקווה שבעתיד יזם כמו בעלי המותג\זכיין קופיקס ישכיל לפתוח חנות\מחסן שיווק לצרכי בעלי חיים במחירים טובים יותר. אישית, אני מרגיש ששודדים אותי בארץ.

הערה לגבי אסטרטגיה מסויימת שהתפשטה לה בשנים האחרונות בחנויות- המחיר בקופה נמוך מהמחיר בתצוגה ולי אישית זה נראה כמו ניסיון לתת הרגשה (מזוייפת, כמובן) של "חיסכון" ללקוח.

פט פונט היא החנות הטובה ביותר שנתקלתי בה עד עכשיו. (ועברתי הרבה חנויות)
כרגע אני על ריגל אבל רוצה לחזור לקנין קאויאר
https://www.petpoint.co.il/product-1078-קנין_קוויאר_עוף_ודוחן_פנינה.aspx
המחיר האמיתי שלו היה בזמנו 245 ש"ח. כולל משלוח.
 

דגלמנגה

New member
הערה קטנטונת לרכישה מרוכזת

אם תסכמו על כמות של כמה עשרות שקים גדולים, כדאי לבדוק רכישה ישירות מהיבואן. יבואנים נוטים לעבוד עם יותר מיצרן אחד, דבר שיאפשר רכישה של מספר מותגים ממוכר אחד. עם יבואן גם אפשר להשיג טריות מרבית ואם מדובר ברכישה תקופתית, של הכמות הזאת, אפשר לסכם על נקודות חלוקה שיתאימו לכולם.
&nbsp
אני רוכש קפה מסוים למקינטה, באריזות ואקום ונמאס לי להתפלל למלאי בחנות בדיוק כשנגמר לי בבית. חישבתי צריכה שנתית וביצעתי קניה ישירות מהיבואן. רכב החלוקה של ירושלים (משאית של 7 טון!) הגיע אלי הביתה בתוך פחות מ-24 שעות מההזמנה. למותר לציין שהמחיר זול בהרבה מזה שבחנות וברכישה מעל כמות מסוימת - ההובלה חינם.
&nbsp
חומר למחשבה...
 

ארמורגם

New member
רעיון מעולה, והצעה

אשמח להצטרף למזון הזה.

אפשר להשתמש בפלטפורמה באתר shopiz.com

נ.ב. פעם היתה לחברי הפורום הנחה של 15% (אם אני לא טועה) בגג-לחיות. כל מה שהיה צריך לעשות זה להגיד להם בזמן ההזמנה שאתם חברי הפורום. לצערי הם הפסיקו עם זה לפני כשנה או שנתיים.
 

FR12

New member
אנחנו עם הרבה כלבים

ומאכילים כ 80 קג (!) בחודש (לא פנסיון, לא כלביה, אצלנו בבית...שהצלנו) כך שחייבים אוכל שלא עולה על 14 ש"ח לקילו.שזה הכי טוב שמצאנו גם מבחינת איכות וגם מבחינת מחיר.
האוכל הוא Nutri Source דגים ללא דגנים. אוכל מעולה 220 ש"ח ל 13.6 ק"ג. אם תיהיה כמות בטוחה שיהיה אפשר להוריד.
נשמח גם להצטרף אם יהיה טייסט אוף דה ויילד דגים במחיר דומה.

אחלה יוזמה !!
 

DAHUJI

New member
היי FR12, ראיתי את הקישור שהוספת - שאלה...

חיפשתי ברשת, ומצאתי את הנוטרי-סורס מתכון פירות ים (SeaFood), שק של 13.6 ק"ג במחיר של 300 ש"ח ומעלה... הנוטרי-סורס הזול ביותר שמצאתי הוא מתכון עוף ואורז במחיר של 275 ש"ח לשק של 14.9 ק"ג (18.45 ש"ח/ק"ג) בחיש-חי.
מן הסתם כשמזמינים 6-7 שקים בחודש מקבלים הנחה משמעותית... אפשר להתעניין מאיפה אתה משיג שק בגודל הזה במחיר שציינת כדי שאדע למי לפנות?
(המותג Nutri Source לא קיים/מופיע בפט-פוינט, אינטרפט, גג-לחיות, זולו, פט-פלנט, פט-ביי).
 
למעלה