גורי האסקי סיבירי למסירה

Gali1973

New member
גורי האסקי סיבירי למסירה

גזעיים, יפיפיים ואנרגטיים בני 7 שבועות בצבעי שחור-לבן לבתים חמים ורציניים. רציניים יצרו קשר במסר אישי.
 

lilithmm

New member
את יכולה למסור בצער בעלי חיים

יש שם כבר שתי גורות האסקי סיבירי גזעיות. אחת בת חודשיים ואחת בת 4 חודשים.
 

Gali1973

New member
אני חוששת

לא יודעת מה יעלה בגורלם. קשה לי למסור אותם מבלי לדעת בוודאות שאכן האנשים יודעים מה הם לוקחים על עצמם ומכירים את הגזע ולא רק הולכים שבי אחר יופיו. רוצה לוודא שהבתים באמת חמים. ולא רוצה שיקרה להם משהו. בכל זאת אני מניחה ( אולי אני טועה) שכיף להם יותר עם אימם ואחיהם.
 

lilithmm

New member
גלי...

את הזכרים את יכולה למסור בעצמך. את הנקבות את יכולה למסור בצער בעלי חיים (מעקרים שם גורות בנות חודשיים) או כנגד פקדון של סכום שעליו תחליטי שיוחזר לבעלים בעוד 3 חודשים אחרי שיעקרו את הגורה ויספקו לך הוכחה לכך שהכלבה אכן עוקרה. אחרת יש סיכוי לא קטן שהצאצאים של הגורות או שהגורות והצאצאים שלהן יושלכו לרחוב. תשאלי את האנשים שמתקשרים אליך אם היה לכם כבר כלב. אם מתקשר סטודנט או בחור צעיר שאין לו עבודה קבועה או שגר עם שותפים, לנפנף. אם מדובר באנשים שהיו להם כלבים בעבר לשאול אותם מה שלום הכלבים היום. אם התשובה תהייה אחד מסרנו, השנייה המליטה, אחר נדרס, אחד ברח וכו', לוותר. מאוד קל למסור כלב אבל מאוד קשה למסור לבית טוב ורציני. ולא. לדעתי אסור למסור בחינם, אפשר למסור כלב בתמורה לתרומה לעמותה כלשהי. בקשי ממי שבר לראות את הכלב להגיע עם כל המשפחה. אם ישנו אפילו מתנגד אחד במשפחה, לוותר. לא למסור לבתים שיקשרו את הכלב. בהצלחה.
 

lilithmm

New member
שכחתי

כמובן שכלב לא קשור הוא חייב להיות בתוך חצר מגודרת הרמטית או בתוך הבית. ד.א. Feisa כתב מסמך מאוד יפה בקשר לפרטים שצריך ליידע מאמצים פוטנציאליים.
 

lilithmm

New member
את חושבת?

בעידן שאנשים מתייחסים לבעלי חיים כעל חפצים דוממים ומחליפים כלבים כמו זוגות נעליים נראה לך סביר שגורות ימסרו ללו דאגה מראש לעיקורן? את יודעת לאיזו כמות יכולים גורים של כלבה יחידה להתרבות תוך מספר קטן של שנים? מדובר במספר עם 4 אפסים. צריך לעשות מאמץ מירבי ע"מ לנסות ולצמצם את המספר הענק של הכלבים העזובים בארץ. אנא כנסי לאתר ספיי ישראל.
 
למעלה