החזקת כלבים בתנאים לא הולמים.(מסמך מצורף)

NoKi2sh

New member
החזקת כלבים בתנאים לא הולמים.(מסמך מצורף)

לבדוק שאכן ישנה עבירה על החוק(במקהר הזה החזקת כלב קשור ברצועה באורך מטר בלבד, ללא אפשרות להכנס למלונתו, בלי אוכל או מים, בלכלוך של צואה ושתן מסביב.) להשתמש בזהירות כדי לא להסתבך, ובאמת להתלונן במידה ולא משפרים את התנאים של הכלב. להגיש בעילום שם!(או תחת "נאמן בע"ח איזור...._____") בהצלחה, ואל תעצמו עיניים. מקווה שזה יעזור, ניסחתי אחרי מחשבה רבה.
 

NoKi2sh

New member
מצורף חוק צער בע"ח שקשור לנושא-לשים לב

לצרף, פה מודגש הקטע של קשירה, ניתן להוריד את ההדגשות ולהדגיש בהתאם את נושא העבירה. לפירוט נוסף של החוק פנו אלי, ואעזור.
 
כל הכבוד על ההשקעה../images/Emo47.gif

רעיון נחמד
 

Ultra marine

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

שאקלית! רק רציתי להגיד שאני וקנט "הרווחנו" מהחוק הזה אחד את השני
 

טון טון1

New member
מעולה מעולה מעולה ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

כל הכבוד אליס שאת לא עוצמת עיניים לסבל ומנסה לשנות.......
 

מאמוש

New member
../images/Emo47.gifאת מלכה../images/Emo70.gif

זה ממש יפה מצידך
אני בטוחה שכלבים שינצלו בזכות זה יודו לך מאווווד..
כל הכבוד על היחס והאכפתיות שאת מקדישה לכלבים האלו
 

sheepii

New member
תודה תודה רבה לך../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

בשמם של כל אלו שזקוקים לעזרה הזו!!!
 
../images/Emo45.gif מצוין, אבל יש לי להוסיף

חלק גדול מהאנשים שמחזיקים כלבים בתנאים לא ראויים לא יתייחסו כל כך למכתב כי לא אכפת להם מהכלב. הייתי מוסיפה ליד "הכלב יוחרם" איזו שורה שמתייחסת לבעלי הכלב באופן אישי- תביעה, קנס כספי וכדומה, כלומר- שיפחדו על התחת שלהם מאשר על הכלב. עבודה טובה, אני בעד להוסיף לטאג!
 

NoKi2sh

New member
רשום למטה

יפתח תיק במשטרת ישראל, והכלב יוחרם מה גם שבחוק, בסוף, שמתי נקודה האומרת כי אדם העובר עם אחד מסעיפי החוק הזה מסתכן בקנס(קנסות גבוהים, עד 5000שקלים)ובעונש מעצר.
 
מעולה, לא שמתי לב

"תיק" נשמע פחות מפחיד מ"תביעה"... תוסיפי את עניין הקנס לשורה התחתונה, שמא לא יקראו גם את כל החוק.
 

NoKi2sh

New member
מממ.הרעיון הוא....

עקרונית הדף ניתן לשינויים, כמה שצריך(בין אם זה סעיפים שלא נמצאים פה, כמו שאמרה לי אחת הבנות היום על קשירה ברצועה ושחרור ממנה של כלב תוקפני ובכלל, ובין אם זה ניסוח קצת שונה לסוג מסויים של אנשים-שכנים עקשנים נגיד.) כמו כן אני מוסיפה לפעמים(חלק מהפעמים בצד וחלק לא, למרות שתמיד זו אפשרות)במכתבים דומים שכתבתי- שיש פקח ששם ין על הכלב המקסים שלהם, וחבל נורא שיקחו אותו משם. במקרה הנ"ל רציתי להיות כמה שיותר קונקרטית, לא לתקוף כי אז אני מאבדת את הפואנטה, להבהיר שיש מישהו שרואה מה נעשה שם(תסמונת האח הגדול, אנשים מתחרפנים מזה...),ושכדאי שישנו דרכיהם..-אבל עם צדדים חיובים("בטוח שזה לא נעשה מרוע, אלא מתום לב וחוסר ידיעה או תשומת לב...")-כדי לא ליצור התנגדות יתרה, ו"מה אכפת לי לעזאזל עם מי שכתב את המכתב עכשיו נעשה לו דווקא!!!@#$!$!#". המטרה היא ליצור סטטוס טוב לשינויים, ברצון הבעלים. כולי תקוות שזה יעבוד... פשוט אין מה לתקוף חזק מידי כי זה לא ילך.- זה נוסח הכי קונקרטי ו"יציב" שיכולתי לחשוב עליו.
 

NoKi2sh

New member
תיקונים:

*שם עין *בצדק מצטערת אני עייפה ובעבודה... X_X
 

דונינה

New member
נהדר ../images/Emo45.gif תודה לך נוקיטוש

כבר קרה לי לא פעם שהשארתי פתקים בכתב ידי בתיבות הדואר של אנשים ועכשיו עזרת בזה שזה כתוב בצורה מסודרת ורישמית יותר, הבעיה היא למי אני פונה אחרי שאני משאירה למישהו את המסמך הזה שמגובה בחוק. ? המשטרה מקשיבה בכלל לתלונות שכאלה ? אני בספק ... והלוואי שאני טועה. בכל מקרה עבודה טובה עשית
 

NoKi2sh

New member
בתכלס...

למשטרת ישראל, שיפנו אותך למחלקה הווטרינרית בעירך, לווט העירוני שאמור בליווי תל"ל או עמותה אחרת, להגיע וללכוד את היצור האומלל ולהעבירו למקום טוב יותר. בכל עיר זהעובד אחרת, וישנה "האצלת סמכויות" לא אצילה כל כך של "איןלנוכוחלהתעסקעםזה,שמישהויקחאתזהמפה". לנג'ס. בכמויות.
 

avia4pets

New member
מאיפה זה מוכר לי? ../images/Emo8.gif

כל הכבוד אליס מדהימה, להוסיף לטאג!!
 

toomuchdogs

New member
את מתחרה עם אביה על ראשות ביה"מש??

טוב שהתעקשת שאראה את זה - אני שמחה זה שווה הרבה יותר מכרטיס פלסטיק ועליו מודבקות המילים "נאמן בע"ח" את יכולה גם כאזרחית טובה להזעיק שוטר שילווה אותך לבית בו את מוצאת שהחוק הופר - אם יגיע או לא זו שאלה אחרת...לא בטוח שהפלסטיק הכחלחל המדהים יעזור לך... פעלת כנגד השכן הזה או שהוא היה אלים מידי?
 
למעלה