הגורים שלי.

IAM TAL

New member
הגורים שלי.

היי.. לפני כשבועיים סיפרתי לכם על כלבתי האהובה שמתה במהלך ההמלטה והשאירה לי את 4 הגורים המדהימים ביותר. מצאתי אם מאמצת שלצרי אין לה הרבה חלב כך שהם מקבלים תוסף של מטרנה לכלבים. בעלת הכלבה הודיעה לי היום שהיא כבר לא יכולה לטפל בהם החל מסוף השבוע.. שאלתי היא האם הם ישרדו בלי האם? האם יהיו להם בעיות התנהגות כתוצאה מזה שהם ללא אם? האם כדאי לחפש להם עוד אם מאמצת עד חודש(הווה אומר עוד שבועיים).. אשמח לתשובות. תודה
 

zooom360

New member
הם בני שבועיים?

אני חושבת שהם יוכלו לחיות ללא אם מאמצת, אבל לדעתי לטובת הגורים (הנפשית) כדאי לחפש אם מאמצת, אם לא תמצאי לא תמצאי, אבל אם תמצאי זה כנראה ישתלם. אבל אני לא יודעת אם ה"תלאות" שהם עוברים מאם לאם לא יזיקו להם.
 

IAM TAL

New member
הם כרגע בני שבוע ויומיים

ביום שהם יימסרו אלי בחזרה ימלאו להם שבועיים.. אני מחפשת אם מאמצת כבר מאז שהם נולדו אך לשוא את זו מצאתי במקרה... הם ישרדו כשהם בני שבועיים?
 

yaelhar

New member
אני חושבת

שהם יוכלו לשרוד ללא אם בגיל שבועיים. מבחינת בעיות התנהגות קשה לדעת אבל הם בכל זאת ארבעה יחד, מה שצריך לעזור קצת. ואת יכולה לנסות מה שעושים לפעמים בגני חיות עם יתומים: להשאיר להם בובת פרווה מספיק גדולה שתהיה שם רק בשביל הביטחון. בהצלחה.
 

SCRATCHER

New member
להעלות לטאגליינס לדעתי

שיראו מההסכנות בלתת לכלבה להמליט...
 

IAM TAL

New member
שוב פעם לעקר???

לא נמאס לכם לדבוק בסיסמא הזו... רצינו לגדל את הכלבים האלו ולא לזרוק אותם ברחובות כך שכאן הסיסמא הזו לא כל כך במקום... ואני לא חושבת שמכאב האבדן שלי צריכים ללמוד...
 
הסיסמא הזאת במקום

ולא, לא נמאס. אמנם תמצאו בתים (חמים, אני מקווה) לארבעת הגורים, אבל אלה יכלו להיות הבתים של כלבים מעמותה/הסגרים.
 

IAM TAL

New member
אני מאמינה..

אני מאמינה שאם לא הייתי רוצה צאצאים מכלבתי האהובה הייתי נוהגת כך. צר לי מאוד שההרפתקאה הזו נסתיימה כך (מוות נדיר ביותר) אבל אם אני מעוניינת לגדל את הגורים למה שאעקר?????? ההערה הזו במקום לאנשים חסרי אחריות.. לחלוטין זה לא המצב! אז בבקשה לעקר\ לסרס לגופו של עניין לא ככלל.!
 
אה, את כל הגורים?

טוב, נו. אני לא מבינה את זה, אבל זאת זכותך, אני מניחה. לעקר למען בריאות הכלבה, לא רק ע"מ שלא תעמיד צאצאים. צר לי על אובדנך. אשמח, אם תקראי את המאמר המצורף. עיקור סירוס
 
מנהלות הפורום, אולי כדאי להוסיף את שני המאמרי

אולי כדאי להוסיף את שני המאמרים למאמרי הפורום? ראיתי שיש משהו בסגנון, אבל זה קצר וקולע.
 

Bakura

New member
כי יש עוד המון המון גורים שמחכים לבית.

למה ליצור עוד גורים כשגורים אחרים נרקבים (ובחלק מההסגרים, זה באמת ככה, מילולית) בכלביות ובהסגרים? ואני מצטערת על הכלבה שלך.
 

drora121

New member
בגיל שבועיים הם עברו את השלב הקריטי של

השרדות. בהאכלה מבקבוק את בהחלט יכולה לגדל אותם ובהצלחה מירבית. בקשי הדרכה וליווי מהוטרינר שלכם, כדי לא לשגות במינונים ובמספר הפעמים ביממה שיהיה עלייך להאכיל אותם. במהלך השבוע הם יפקחו עיניים ויתחילו לדדות ובשבוע הבא תוכלי להתחיל לתת להם תוספי מזון כמו גבינה לבנה+יוגורט ביו בצד המשך האכלה בבקבוק. נכון יווצר חסך אצל הגורים, אבל התמסרות שלך תהפוך אותך ל"אמא" שלהם (קוראים לזה החתמה) ואחר כך, הם יגדלו ביחד ואסור להפריד ביניהם עד גיל 7-8 שבועות לאחר חיסון ראשון. בהצלחה, דרורה צחור כי כלבים זו האהבה שלך, אילוף כלבים זה המקצוע שלי. בכל שאלה, בעיה או התלבטות אשמח להיות לך לעזר.
 

NoKi2sh

New member
לפחות הם יהיו חצי מוחתמים

כי תכל'ס הם עוד עם השגר ככה שהם יזהו כלב והתנהגות כלבים.
 
למעלה