דרושים 90 עובדים חדשים בנמל אשדוד

דרושים 90 עובדים חדשים בנמל אשדוד

הנהלת נמל אשדוד יוצאת במכרז לגיוס 90 עובדים חדשים, ובכוונתה לקלוט 50 עובדים הראשונים כבר ברבעון הראשון של 2007. העובדים ייקלטו כעובדי סוור ויצטרפו לכ-1,170 עובדי חברת הנמל כיום. איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד: "החלטנו לקלוט 90 עובדים חדשים, המהווים תוספת משמעותית לכוח העבודה הקיים, לאור הגידול בהיקפי הפעילות בנמל". שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד: "העובדים החדשים יסייעו במתן מענה לעמידה ביעדים של חברת הנמל. במסגרת המכרז יעברו המועמדים תהליכי המיון מקצועיים, כנדרש בחוק, על מנת לבחור את העובדים הטובים ביותר שיעמדו בדרישות ובקריטריונים הנדרשים לעבודה בנמל". המועמדים יידרשו למלא את הטופס הזה
 

orj

New member
איפה נרשמים?

איפה שולחים קורות חיים? יש איזה לינק, פקס משהו?
 

Mr Slider

New member
עניין תמוהה

ישנם ערים בארץ שכאשר מפעל או כל גוף שהוא רוצה לגייס עובדים ראשית הוא חייב להראות כי אינו יכול למצוא את העובדים שהוא מחפש בעיר שם קיים המפעל ואז לחפש במקום אחר . לשמחתנו הרבה באשדוד זה לא עובד כך ולפיכך גם אלת"א, הנמל, חברת חשמל וכד'מביאים עובדים מרעננה חדרה אבל לא מעסיקים אנשים מאשדוד וכך לשמחתנו ישנה אבטלה באשדוד שאם העריה היתה לוחצת כמובן תמורת איזו שהיא הנחה בארנונה או משהו כזה אולי יותר אנשים מאשדוד היו עובדים בעיר ולא מחפשים עבודה או עובדים מחוץ לעיר.
 

orj

New member
עוד משהו

במיוחד שהנמל זה מקום עם הרבה ויטמין P. עושים מכרז מצד אחד על מנת לעמוד בתנאים והכל, אבל מצד שני מגייסים בשושו קרובי משפחה וכל מיני כאלה, מה שנקרה היום- קומבינות. זה מוכר מאוד, במיוחד בחברת חשמל, ובנמל.
 
למעלה