לא יאמן זכיתי

לא יאמן זכיתי

לראות גוף אנגלי קסום :) ישנתי ליל שבת בבית הארחה לתיירים היה לנו שבת מיוחדת עם סיורים ,לא ידעתישבחדר יהיו צעירות אנגליות לא יהודיות ,20-24 ,אני בהלם מחוראמן ברמות על פוצחים בשיחה נעימה והכרות ,לא חשבתי על סקס בחדר אבל החופשיות מאוד נעימה ,התארגנו בחדר ולא התביישו והתפשו להן ,חוץ מאחת שהייתה מלאה כלבבי וחזה גדול קצת ,השאר היו רזות וציצי קטן אבל הישבן מטריף לבן חלק וגם חור האהבה היה נפוח קצת :)

הזמינו אותי לשתות בירה וכו לא הכי התחשק לי אבל עשו לי הרגשה טובה השבת ,כמה שזה תורם לחרמנות להיות עם זרות בחדר :)עם תיירות האוירה האחרת סביר להניח שאשכב לא עם שיכורה ,ודרך אגב בבתי הארחה האלו אני זוכה מידי פעם לשכב עם תיירות צעירות 21-24:)
הן נעימות לא עושות קונצים..
 
"חור האהבה היה נפוח"?

ברצינות? זאת הראייה שלך על נשים? חור האהבה? או שזה רק כדי להרשים את הפורום?
 
אני כותב את מה שראיתי וחשתי

והיו עוצמות תשוקה בחדר ,אין כאן עניין להרשים את הפורום יחס שלי לנשים ברוך השם תמיד מכבד ואוהב ..
 

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל
גם לי התאור המיני והלא מכבד עשה רע

ברור לי שכך אתה רואה את זה ולא מישהו אחר אבל אם אתה גבר שמכבד זו בטח לא הדרך לכתוב ואני לא חושבת כאישה שגבר שכותב בצורה כזו הוא בהחלט מושך ותלוי מה אותה אישה מחפשת אבל יש פה גברים שיעידו שזה גם צורם להם ולכן זה לא בא ממקום שיפוטי דבריי אלא ממקום אחר.
חוצמיזה אם אתה אומר שאתה גבר דתי אייך זה מסתדר עם גוייה?
אתה כותב שאתה נמצא בחדר עם זוגות נשואים ולא נוגע/חודר לאישה אז כל אחד ומה שעושה לו טוב אבל כשאני קוראת בין השורות זה ממש לא מתאים,אבל זו אני ואני אישה ואולי לגבר אחר זה סבבה לי זה צורם,.
בוא נגיד שאכתוב עכשיו"הזין שלו הנפוח עם החור בפי הטבעת הגדול והרחב שישב לי מול הפרצוף....לי זה עושה רע ואולי אני טועה אבל זו אני.
בחדרי חדרים אני אומרת מה שאני רוצה ובוחרת כשם שאני אוהבת לדבר בסקס אבל עדיין ולמרות שזה פורום מיני עדיין יש בו הכל ומהכל ולווא דווקא מיניות,איכות.
 
שבוע טוב

סורי אם זה הרגשת רע ,אני מרגיש חופשי כאן זה לא הייתה מטרה להרחיק או לא מכבד !
בסך הכל זה סטואציה שפעם ב קורה ורק כי ישנתי איתם בחדר משותף,לא יכולתי ולשקר שהאירוח שם עורר בי את התשוקה ...
ובגלל שלא ניסינו לזרום למגע אלא רק חיבוק ונשיקה ,אז מבחינתי לא הייתה בעיה ,נכון זה לא מקובל ואסור ליהודי ,זה קרה מולי וזה לא יכל לזרום לסקס כי היו עוד בחדר..
יש לי תשוקות שלא יתממשו הקשר האסור זה מאוד מגרה ופינטזתי לא מעט והייתי מאוד קרוב ולא חטאתי,להיות בחדר עם נשואה ופנויה ולא לגעת שבן זוגה יגע בה ,זה מעורר ומעצים לי את התשוקה!
ושוב סורי עם התיאור שכתבתי,זה היה בתולי קסום ומיוחד בחדר עם זרים...
 

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל


 
אתה בסדר

אין צורך להתנצל. תגיד מה שאתה חושב ואין מה להתייפייף ולהתחסד.

סקס זה עולם של יצרים.
 
למעלה