מסלול מעגלי מצוין (22 ק"מ) היוצא משילה הקדומה

davidho

New member
מסלול מעגלי מצוין (22 ק"מ) היוצא משילה הקדומה

רכבנו ביום ששי והיה טוב מאד - הרבה סינגלים, עליות לא קלות, מסלול משולט היטב, נוף יפהפה. הנה ההקלטה (תודה ליאיר), ועוד כמה /picasaweb.google.com/117710620805075807792/201209?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNSCg6L6zPztwwE&feat=directlink" target="_blank" rel="nofollow">https://picasaweb.google.com/117710620805075807792/201209?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNSCg6L6zPztwwE&feat=directlink" rel="nofollow" target="blank">תמונות.יש 2 מעיינות יפים שאפשר להתרחץ בהם (בעין עוז העומק הוא כ-1.75 מ'!)
כ-50 דקות מת"א ונמצאים בעולם אחר. למי שחושש ממצב בטחוני - המסלול נמצא כמעט כולו מסביב ליישוב עלי ואין יישובים ערבים בכלל באזור. גם הדרך לשם (נסענו מצומת שילת דרך כביש 465 וכביש 60 - לקח 35 דקות) אינה עוברת דרך כפרים ערבים.
מומלץ מאד!
 

eitanh53

New member
יפה לכם - רכבתם את המסלול הקצר

ראשית אני שמח לראות שעוד רוכבי אופניים רוכבים באזור לא מוכר ולא ממש ידוע - מי הוביל אותכם?

עדיף להתחיל מאזור התעשיה של שילה מלטה ולא מלמעלה. עד כמה שאני רואה בהקלטה פספסתם מעיין מקסים עין סולון. להבא קחו זמן ותאמו ביקור בתוך שילה העתיקה, חובה להסתובב בכל האתר לראות את החזיון האור קולי שבמערה ואיך לא....את בית הכנסת המדהים [שווה כל אגורה]. שהגעתם לכביש שמוביל לשילה, עליתם למעלה לנקודת ההתחלה, חבל. להבא להביא נשקים ולהכנס לתוך עמק שילה עמק מקסים [ מקווה שהיה לכם מדריך/מוביל שהסביר לכם על עמק שילה, שקשור למעשה בט"ו באב חג האהבה, ובאחת מהפרשיות המזעזעות שבתנ"ך - פלגש בגבעה]. אני מכיר היטב את כל העמק, אפשר לרכוב את כל העמק או מחציתו. לטפס בהר ולעקוף את שילה היישוב, ולהגיע עליה מלמעלה. ואם כבר נכנסים לתוך שילה חובה לבקר בבית הכנסת אוהל מועד בתוך היישוב עצמו. בית כנסת מיוחד ויחודי בארץ. העתק מדויק של אוהל מועד כפי שמופיע במסכת מידות.
לצערי גרופי נפל אחרת הייתי מקשר לך לינק לאחת מהגלריות שלי באזור.

ץמשיכו לטייל
 

davidho

New member
הובילו אותנו 2 מדריכים מעלי

והמסלול כנראה פורסם בעבר . באתר של "תיירות בנימין" יש תאורים קצרים ומס' טלפון (02-9977197) אם רוצים לתאם מדריך. ויש המון מה לראות שם כמובן, מעבר למסלול הרכיבה ואכן ראינו והסבירו לנו חלק מהדברים שציינת.
 

eitanh53

New member
יפה אני מכיר את הרוכבים מעלי יחד עם זאת

אפשר בכיף להוסיף עוד כמה ק"מ טובים למסלול. מכיר את כל המסלולים והמקומות באזור, רוכב שם ובכל השומרון ללא הפסקה. תמשיכו כך ושרק תהנו מארץ בראשית
 

alonaski

New member
הי איתן, אם אץה מוציא לשם טיול בגרסה המשודרגת

שלך - אשמח להצטרף!
בכלל - אשמח להצטרף לטיולים שלך באזורי השומרון האלו! תוכל לצרף אותי לרשימה שלך?
 

eitanh53

New member
נכון להיום אני כמעט ולא רוכב

אותו מסלול פעמים. למרות זאת, יש כמה וכמה מסלולים שחברי מעוניינים לרכוב אותם בשנית [יש כמה מסלולים בקנה]. אשמח אם תצרי עמדי קשר דרך גרופי. אני לא מפרסם פה יותר את טיולי, וכמעט שלא נמצא פה.
האם את יכולה לרכוב באמצע השבוע? או ימי שישי?

להשתמע
 

dror679

New member
מה הרמה הטכנו-פיסית?

אני רוצה לבוא עם חברה יחסית מבוגרים
 

eitanh53

New member
אם תגיע לשם פעם נוספת

תעלו קצת בהר ותכנסו למערה היכן שהנביעה. מקום נחמד ביחוד התקרה והקירות הכל מכוסים בשערות שולמית, אבל בכמויות עצמות. הכל ירוק חזק פשוט חגיגה לעיניים.
בכלל שמגיעים למקום למנוחה אני נוהג לנוח אחר כך, קודם מסתובב באזור תמיד יש הפתעות נעימות.
 
למעלה