לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1501415,014 עוקבים אודות עסקים

פורום טיולי אופניים

אין כמו טיולים בטבע, ואין כמו רכיבה על אופניים, אז מה יותר טבעי  מלשלב את  השניים?                                                                
 
מצד אחד מספיקים לעבור מרחק רב יחסית ולראות הרבה נוף ואטרקציות אחרות, מצד שני שומרים על הקשר הבלתי אמצעי עם הטבע – נושמים את האוויר, מריחים את הפריחה ושומעים את השקט ואת ציוץ הציפורים.
 
לך תסביר לג'יפאי את הרגשת העילוי שבלשבת בראש ההר ולהנות מהנוף בידיעה שהגעת לשם בכוחות עצמך – כבשת את ההר.
 
לפני כשמונה שנים קניתי אופני הרים והתחלתי לרכב. לא הכרתי אף רוכב אחר ולכן בעיקר רכבתי לבד, באיזור הבית. כך המשכתי במשך שנים ברכיבות מועטות בלבד על שטח קטן. לפני כשלוש שנים הגיע פורום אופניים, אביו של הפורום הזה, ופתאום גיליתי מחדש את האופניים. התחלתי להכיר חברים רוכבים חדשים, לטייל ולגלות את יופיה של הארץ. פתאום הבעיה לא היתה שאין עם מי לרכב ואני לא יודע לאן לרכב, אלא שיש הרבה הצעות לרכיבה, ויש המון מסלולים, רק שאין מספיק זמן.
 
מטרתה של קהילת טיולי אופניים, ושל הפורום בתוכה, היא לדאוג לכך שתמיד יהיה לך עם מי לרכב, ולאן – נגמרו התירוצים! בקהילה יש אוסף אדיר של מסלולי טיולים, לוח אירועים, קישורים לאתרים רלוונטים, ומאמרים הקשורים למסביב של ארגון טיולי אופניים וכמובן, המשאב הכי חשוב, חברי הקהילה, אשר יענו לך בשמחה ובידיעה על כל שאלה.
 
קהילת טיולי אופניים, כשמה כן היא – קהילה, ולכן מהווה מקום מפגש לרוכבים, מקום לספר קצת על חוויות מטיולים, להראות תמונות כדי להוציא לאחרים את העיניים ולהחליף דחקות עם החבר'ה. זר שנקלע לפורום עלול לחשוב שחברי הקהילה מכירים מזה שנים ארוכות ואכלו יחד מאותו מסטינג, אך לא כך הדבר – רוב חברי הקהילה הגיעו יום אחד לפורום בלי להכיר אף אחד, מי כטייל ותיק ומי ביום שלאחר קניית האופניים, הצטרפו לטיולים עם האחרים ומהר מאוד נהיו חלק חשוב מהנוף האנושי בקהילה.
 
כאשר כותבים בפורום חשוב לזכור כי הנושא היחיד המעניין את כל חברי הקהילה הוא טיולי אופניים, ולכן רצוי תמיד לשמור על קשר לנושא זה, ולבחון את מידת העניין של הציבור לכל הודעה. אז כנסו פנימה, הורידו את נעלי הרכיבה, קחו כוס איזוסטר והרגישו כמו בבית.
 
אילן שחם
 
לאחר מעל 10 שנים פעילות, אילן פינה את הכיסא ל-"דור החדש", אבל ה-"אני מאמין" שלו עדיין אקטואלי ולכן אני לא אשנה את מילותיו.
רק אוסיף כי במשך השנים האחרונות ספורט האופניים בישראל כמו בשאר העולם רק הלך וגדל גם בכמות וגם באיכות.
 
יחד עם טיולי האופניים הקלאסיים התפתחה בשנים האחרונות רכיבת סינגלים ומסלולים בדרכי עפר משולבים סינגלים הפכו למאד נפוצים. הרבה גופים לרבות הקק"ל רשתו את הארץ במסלולי סינגלים לרוכבי אופניים ולאט לאט מדינת ישראל הופכת למעצמת אופניים.
כמו כן, עם עליית רמת החיים בארץ, הרבה רוכבי אופניים לא הסתפקו בנופים היפים של ארצנו וטסו לגוון את הרכיבות שלהם בארצות העולם: ארצות אירופה, ארה"ב, וארצות מיוחדות יותר לרכיבה כגון מונגוליה, הודו, נפאל ואקוודור שבדרום אמריקה.
 
מחירי הטכנולוגיה ירדו ומכשיר ה-GPS הפך פופולרי בקרב רוכבי האופניים, ויחד עם מפת הנייר הוא מהווה כלי עזר חשוב ברכיבה.
 
על כן, הפורום היום משמש בית לסיפורים על מסלולים כמו בעבר אך תמיד יש התרגשות רבה כאשר רוכב מספר על סינגל חדש שנבנה. אתם מוזמנים לספר לנו על טיולים אלה שמשלבים בתוכם סינגלים.
 
מאמרי עומק על מסע אופניים בחו"ל קבלו בעבר מקום מכובד בפורום, ודווקא בשנים האחרונות, פורסמו מאמרים מועטים בלבד: חיזרו וספרו לנו על טיולכם בחו"ל.
 
כל זה מלווה בהקלטות ממכשיר ה-GPS החדש.
 
בילוי נעים בפורום טיולי אופניים
אדוארדו

הנהלת הפורום:

אודות הפורום טיולי אופניים

אין כמו טיולים בטבע, ואין כמו רכיבה על אופניים, אז מה יותר טבעי  מלשלב את  השניים?                                                                
 
מצד אחד מספיקים לעבור מרחק רב יחסית ולראות הרבה נוף ואטרקציות אחרות, מצד שני שומרים על הקשר הבלתי אמצעי עם הטבע – נושמים את האוויר, מריחים את הפריחה ושומעים את השקט ואת ציוץ הציפורים.
 
לך תסביר לג'יפאי את הרגשת העילוי שבלשבת בראש ההר ולהנות מהנוף בידיעה שהגעת לשם בכוחות עצמך – כבשת את ההר.
 
לפני כשמונה שנים קניתי אופני הרים והתחלתי לרכב. לא הכרתי אף רוכב אחר ולכן בעיקר רכבתי לבד, באיזור הבית. כך המשכתי במשך שנים ברכיבות מועטות בלבד על שטח קטן. לפני כשלוש שנים הגיע פורום אופניים, אביו של הפורום הזה, ופתאום גיליתי מחדש את האופניים. התחלתי להכיר חברים רוכבים חדשים, לטייל ולגלות את יופיה של הארץ. פתאום הבעיה לא היתה שאין עם מי לרכב ואני לא יודע לאן לרכב, אלא שיש הרבה הצעות לרכיבה, ויש המון מסלולים, רק שאין מספיק זמן.
 
מטרתה של קהילת טיולי אופניים, ושל הפורום בתוכה, היא לדאוג לכך שתמיד יהיה לך עם מי לרכב, ולאן – נגמרו התירוצים! בקהילה יש אוסף אדיר של מסלולי טיולים, לוח אירועים, קישורים לאתרים רלוונטים, ומאמרים הקשורים למסביב של ארגון טיולי אופניים וכמובן, המשאב הכי חשוב, חברי הקהילה, אשר יענו לך בשמחה ובידיעה על כל שאלה.
 
קהילת טיולי אופניים, כשמה כן היא – קהילה, ולכן מהווה מקום מפגש לרוכבים, מקום לספר קצת על חוויות מטיולים, להראות תמונות כדי להוציא לאחרים את העיניים ולהחליף דחקות עם החבר'ה. זר שנקלע לפורום עלול לחשוב שחברי הקהילה מכירים מזה שנים ארוכות ואכלו יחד מאותו מסטינג, אך לא כך הדבר – רוב חברי הקהילה הגיעו יום אחד לפורום בלי להכיר אף אחד, מי כטייל ותיק ומי ביום שלאחר קניית האופניים, הצטרפו לטיולים עם האחרים ומהר מאוד נהיו חלק חשוב מהנוף האנושי בקהילה.
 
כאשר כותבים בפורום חשוב לזכור כי הנושא היחיד המעניין את כל חברי הקהילה הוא טיולי אופניים, ולכן רצוי תמיד לשמור על קשר לנושא זה, ולבחון את מידת העניין של הציבור לכל הודעה. אז כנסו פנימה, הורידו את נעלי הרכיבה, קחו כוס איזוסטר והרגישו כמו בבית.
 
אילן שחם
 
לאחר מעל 10 שנים פעילות, אילן פינה את הכיסא ל-"דור החדש", אבל ה-"אני מאמין" שלו עדיין אקטואלי ולכן אני לא אשנה את מילותיו.
רק אוסיף כי במשך השנים האחרונות ספורט האופניים בישראל כמו בשאר העולם רק הלך וגדל גם בכמות וגם באיכות.
 
יחד עם טיולי האופניים הקלאסיים התפתחה בשנים האחרונות רכיבת סינגלים ומסלולים בדרכי עפר משולבים סינגלים הפכו למאד נפוצים. הרבה גופים לרבות הקק"ל רשתו את הארץ במסלולי סינגלים לרוכבי אופניים ולאט לאט מדינת ישראל הופכת למעצמת אופניים.
כמו כן, עם עליית רמת החיים בארץ, הרבה רוכבי אופניים לא הסתפקו בנופים היפים של ארצנו וטסו לגוון את הרכיבות שלהם בארצות העולם: ארצות אירופה, ארה"ב, וארצות מיוחדות יותר לרכיבה כגון מונגוליה, הודו, נפאל ואקוודור שבדרום אמריקה.
 
מחירי הטכנולוגיה ירדו ומכשיר ה-GPS הפך פופולרי בקרב רוכבי האופניים, ויחד עם מפת הנייר הוא מהווה כלי עזר חשוב ברכיבה.
 
על כן, הפורום היום משמש בית לסיפורים על מסלולים כמו בעבר אך תמיד יש התרגשות רבה כאשר רוכב מספר על סינגל חדש שנבנה. אתם מוזמנים לספר לנו על טיולים אלה שמשלבים בתוכם סינגלים.
 
מאמרי עומק על מסע אופניים בחו"ל קבלו בעבר מקום מכובד בפורום, ודווקא בשנים האחרונות, פורסמו מאמרים מועטים בלבד: חיזרו וספרו לנו על טיולכם בחו"ל.
 
כל זה מלווה בהקלטות ממכשיר ה-GPS החדש.
 
בילוי נעים בפורום טיולי אופניים
אדוארדו

לצפיה ב-'חוצה גולן באופניים'
חוצה גולן באופניים
<< ההודעה הנוכחית
30/03/2008 | 12:20
2
917
לבקשת מספר רוכבים, רצ"ב הצעת תואי לביצוע חוצה גולן באופניים, מבוססת על שביל הגולן. אגב, חלקים גדולים משביל הגולן מתאימים לביצוע באופניים יותר מאשר להליכה רגלית. התואי במרכז הגולן מתאפיין במסלולים ארוכים בין אתרים, כשלא ניתן לרדת משבילים בשל שדות מוקשים.
תואי השביל המקורי מסוקר היטב בויקישביל. אתן רק הערות ותוספות מוצעות.

- כניסה לשביל בנחל גובתה מייד לאחר קופות החרמון. השביל מתחיל כדבל, וחוצה את כביש העליה לחרמון. כקילומטר וחצי אחריו שביל הגולן עולה להר קטע ויורד למג'דל שמס בתואי בלתי אפשרי לאופניים. מוצע במקום זה להמשיך ולרכוב בסינגל עד לואדי היורד לנוה אטיב ומשם לרדת לישוב ברגל. אגב, להערכתי עדיף להחליף את כל הקטע הנ"ל בשביל בס"ש אדום היורד דרך הר כחל לנוה אטיב.
- מנוה אטיב רכיבת כביש עד לחיבור משותף עם השביל. ניתן גם לפנות בשביל מערבית לצומת, ןלהתחבר חזרה עם שביל הגולן בכביש לנחל נמרוד
- משם שביל הגולן מסומן היטב ורכיב לאורך מסעדה ברכת רם, יער אודם, בוקעתה, החרמונית ועד לרגלי הר בנטל. יש קטעים קצרים בהם כדאי לבצע מעקף לשביל הגולן על גבי שבילים קיימים, ניתן לראות בקלות בשטח.
- את העליה להר בנטל ניתן לבצע בכביש, כמובן, ולרדת בסינגל למרום גולן. למרות הקושי, חבל לפספס. אם רוצים להאריך, ניתן לרכוב בסינגל לא מסומן הקיים באופן ברור בשטח, והמקיף את הר בנטל ממזרח מייד בגמר הירידה החדה מהתל.
- מכאן לעין זיון, טיפוס להר בני רסן, ירידה וטיפוס חזרה לרכס בשנית, וההמשך לחושניה בתואי השביל. יש גם שדות מוקשים בסביבה.
- כששביל הגולן יורד מדרך העפר דרומה לאורך הסוללה, ליד עינות פחם, עדיף להמשיך עם השביל המסודר מזרחה ודרומה, דרך עינות פחם ואח"כ לחרבת פרג'.
- מחרבת פרג' מוצע להאריך את הדרך בשבילי אופניים, ןלהגיע למספר אתרים ששביל הגולן אינו מכסה כדלקמן:
- טיפוס מזרחה בכביש הצדדי המוליך לכתף תל פארס לתצפית, המסומנת בשטח
- רכיבה דרומה בשביל רחב לרגלי הר פרס לכיוון אגם ביטומניה. ניתן להגיע עד לאגם עצמו בכביש קצר, היוצא דרומה מעט מערבית לחיבור השביל עם כביש הרוחב הדרומי יותר. יש שביל היוצא לכיוון האגם מזרחה. לאחר מכן חוזרים באותה הדרך.
- המשך מערבה עם הכביש הצדדי עד לתל אורחה. ביקור בבריכת אורחה דרך שביל צדדי, היוצא דרומה לרגלי תל אורחה, כקילומטר דרומה מהתל.
- המשך בכביש הצדדי עד לשביל היוצא חערבה מייד לפני חאן אורחה. רכיבה בשביל מערבה עד לחיבור מחודש עם שביל הגולן ליד רוג'ום אל הירי.
טיולי אופניים >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'חוצה גולן באופניים - המשך'
חוצה גולן באופניים - המשך
30/03/2008 | 12:41
57
- מרוג'ום אל הירי עד למאגר דליות לאורך השביל. מכאן מומלץ להקיף את המאגר לאורך שביל לא מסומן מדרומו. שביל הגולן עוקף מצפון, בתואי לא רכיב.

- מחניון דליות בתואי השביל עד לנקודה צפונית לנטור בה השביל עוזב את דרך העפר דרומה ונכנס לנחל סמך. עדיף להמשיך מרחק קצר מערבה עם דרך העפר, משם בדרך העפר דרומה עד לכביש הצדדי הפונה מערבה לנטור. המשך קצר בכביש מערבה, וכניסה לשביל המסומן המוליך לדרום מערב אל אום אל קנטיר, בה מתחברים חזרה לשביל הגולן.
לחילופין, ניתן לפנות בצומת השבילים צפונית לנטור מערבה, לעלות על שלוחת לביאה, ולרדת שמאלה עם השביל המסומן המוליך לגשר הרומי באפיק נחל סמך. משם השביל מטפס חזרה לאום אל קנטיר.

מאום אל קנטיר בירידה החדה לאפיק נחל סמך, עם השביל. לאחר חציית הנחל, שביל הגולן עוזב את שביל העפר בדרך שאיננה רכיבה (בקושי ניתן ללכת בה). יש להמשיך עם דרך העפר המסומנת עד למפגש עם הכביש לבני יהודה, ולאחר טיפוס קצר בכביש מגיעים למפגש מחודש עם שביל הגולן.

- ממשיכים לאורך השביל דרך ביר א שוכום עד למפגש עם הכביש היורד לסוסיתא. למעט קטעים קצרים הניתנים לעקיפה, השביל רכיב.

- ירידה בסינגל של נחל מיצר, ועליה קשה בכביש הצדדי חזרה, מוצע, למרות הקושי, להמשיך ולרדת עד מפל נחל מיצר ולטפס חזרה. האזור יפיפה באביב.

- מכאן לאורך הרמה ועד עין תאופיק השביל רכיב כולו. מוצע לבקר במוצב תותחי נברון ולקנח בירידה החדה מהר שריר, עם הפסקת מנוחה לסיום בעין שריר, והמשך בסינגל אל אנדרטת הטייסים הטורקיים. סיום בעין גב או בצמח.

סך הכל השביל בשינויים המוצעים כ 150 קמ', ניתן לביצוע ב3 ימי רכיבה ברמה בינונית. השינויים מוסיפים אתרי נוף, והעיקר - בריכות בהם ניתן לשחות. כדאי לבצע עד פסח, לאחריו הרמה נעשית שדופה ולא אטרקטיבית לרכיבה
טיולי אופניים >>
לצפיה ב-'נהדר!'
נהדר!
30/03/2008 | 16:49
28

הודעות אחרונות

20:49 | 06.08.19 אנילאמאמין2
03:56 | 01.07.19 חקר הברק ממזרח
22:28 | 29.06.19 אורחים בפורום
12:17 | 18.03.19 אורחים בפורום
07:12 | 10.02.19 אורחים בפורום
14:46 | 27.09.18 אורחים בפורום
14:44 | 27.09.18 אורחים בפורום
13:51 | 02.08.18 השף היחף
16:10 | 11.06.18 easyt
22:15 | 23.05.18 מלכה לוין
22:13 | 22.03.18 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ