תפקיד חדש - חשבות

Romi2016

New member
תפקיד חדש - חשבות

היי לכולם, אני מתחילה בעוד כחודש תפקיד חדש.
אחרי כמעט 4 שנים במשרד רואי חשבון בביקורת,
אני עוברת להיות חשבת של חברה קטנה.
החברה היא חברה פרטית, אך היא בת של חברה ציבורית ועל כן מחויבת לערוך דוחות כספיים לצורך איחוד עם החברה האם.
מעבר לדוחות הכספיים, החברה משמשת כמרכז לוגיסטי אשר קולט סחורות מיבוא, מאחסן ומספק אותן לסניפי הרשת כפי שעובד כל מרכז לוגיסטי וכן עובד כמאחסן סחורות ללקוחות אחרים.

בחברה יש שתי מנהלות חשבונות וכלכלנית. הבנתי שעד כה כל נושא השכר מתנהל בחברה האם. התפקיד שלי יכלול בעיקר גביה, התחשבנות מול לקוחות, ניהול תזרים מזומנים,כל נושא השכר עתיד לעבור אלינו לאחר שאגיע, עריכת הדוחות הכספיים, כתיבת תוכנית עבודה ועוד ועוד.
אם יש כאן חשבים/עוזרי חשבים מנוסים שיש להם כל חומר שיכול לעזור לי בכניסה לתפקיד מאוד אשמח לקבל!
או אפילו אם תוכלו להפנות אותי לאתרים רלוונטיים.
אני יכולה לומר שנניח בכל נושא המיסוי/מע"מ/שכר לא התעסקתי בכלל כך שאני ממש חוששת מזה.
אשמח לעזרה.
תודה
 
למעלה