בעיה סבוכה מאוד

זו לא אני

בחודשים האחרונים כבר למעלה מ8 חודשים יש נתק מוחלט, גם שילדין מגיעים לביקור הם מתעלמים לחלוטין. הבן שלי, שצעיר יותר תמיד קיבל אותם וראה בהם אחים. זה לא היה הדדי.
אני לא מאוד מוותרת לבני, ולהיפך , אם כבר אז היתה מעין אפליה מתקנת לטובתם.
הבן של בעלי , לדברי בעלי אמר לו שהוא לא חזר לגואר בבית כי אני שם...
בעלי מרגיש תקוע באמצע אבל כועס עלי .
 
לגבי בני

למה את מתכוונת מקום נייטרלי? בעלי קנה את הדירה כשעברנו לגור יחד , אז בנו גם עבר להתגורר עימנו. את יחידת ההורים קיבל הבן...
לצערי לבן שלי אין אבא .
אין ביננו מריבותץ מעולם לא היו. לאיר פיצוץ שהיה לו עם בעלי , ברגע של זעם(מוצדק) לאחר שהבן הרים יד על בעלי, בעלי סילק אותו מהבית מאז בעלי מפציר בו לחזור והבן מסרב כל עוד אני שם.גם כשמגיע מדי פעם מתעלם ממני .
 
בעיה סבוכה מאוד

יחד 10 שנים. לכל אחד שני ילדים . שלי בגילאי יסודי, שלו תיכון וצבא.הגדול חי איתנו עד לפני כמה חודשים , לא הסתדר עם אימו. (וגם לא עם אביו). אותי מעולם לא קיבל. לאחרונה היה לו ריב גדול עם אביו בעקבותיו סולק ע"י האב מהבית. כמובן שיום אחרי התחנן בעלי שיחזור..אך זה עבר לאימו.לאחר שיחות ומריבות טען שעזה בגללי...ששונא אותי...האחות הלכה בעקבותיו ומגיעה לבקר כשנוח לה. גם הבן. אבל לא גר פה.
בעלי (שגם אנחנו חווים קשיים לא מעטים בקשר ולא ברור אם יש מצידו רצון לתקן או להפרד) מטיח בי שבגללי הילדים שלו לא בבית, שסילקתי אותם. מעולם לא עשיתי להם רע, רק טוב!!!
הדירה היא של בעלי.בעלי יוד שלא עשיתי להם דבר, להיפך...אבל לא מפסיק להטיח בי שאני האשמה לעזיבתם. הוא מלא בכעסים.
הוא מתנהג אלי בכעס ומתעקש שהוא צודק .
לא טוב לך? את יכולה ללכת...כך אומר לי.
אני לא רוצה ללכת רוצה להיות איתו, אבל בטוב. אין לי עם מי לדבר...
מה עושים?
 
אציין עוד

שמאוד מפריעה וצורמת לי ההתנהלות שלו עם ילדיוץ הוא מתרפס בפניהם ומלא רגשות אשם, שהם לא בבית, למרות שזו בחירה שלהם. אין לו בעיה אם איך שהם התייחסו אלי כל השנים, החוצפה והתעלמות וגסות, עכשיו שבאים אפילו לא אומרים שלום...
 
צרת רבים חצי נחמה?


אבל את לא פה לשמוע צרות של אחרים...
לי זה נשמע שמדובר בבעיה בינכם, בעיית תקשורת. לכן צריך לטפל בזה באמצעות טיפול זוגי, כדי שתלמדו להקשיב זה לזו ובעיקר לתקשר.
אבל...
את מספרת שבעלך מאד כועס, אומר ש"את יכולה ללכת", ואינו רוצה לתקן.
אם כך, איזה פתרון אפשרי את רואה למצב?
 
פתרון

לו היה לי פתרון...
וכן...אני גם פה בשביל לשמוע צרות ודברים טובים של אחרים. לפעמים זה נותן לי רספקטיבה ורעיונות.
כן, הוא כועס, כמובן שגם אני, אבל אני לא מזינה את היחסים שלנו וההתנהגות שלי בכעס והוא כן...ומגבה את ההתנהגות שלו כלפי בכך שכועס עלי...ומאשים אותי בכך שילדיו לא איתו, למרות שזה ממש ממש לא נכון
הוא לא רוצה טיפול זוגי.
וכולם הבטיחו לי שהילדים שלו יגדלו יהיה יותר קל...
 
למעלה