התייעצות - התלבטות קשה

התייעצות - התלבטות קשה

שלום לכולן
אני בזוגיות כבר 4 שנים. שנינו בני 40+. הילדים שלי כבר גדולים ולא מתגוררים איתי אולם לבן הזוג שלי 3 ילדים, 2 בגירים ואחד בן 12.
בן הזוג שלי זרק לאחרונה שהבן שלו מבקש לנסוע איתו לבית מלון לבד.. רוצה לציין שכבר נסענו מספר פעמים לחו"ל עם הילדים שלו. וגם כשהבן שלו נמצא אצלנו בבית אני לא מפריעה להם ונותנת להם הרבה מרחבה בכדי שיהיו מהביחד שלהם. התברר שהוא רוצה לחגוג לילד בר מצווה שנה הבאה ולנסוע איתו לחו"ל בתקופת החגים, למשך שבועיים או שלושה. לי אין משפחה כך שאשאר לבד אבל זה לא משנה. לא יודעת בדיוק איך להגיב לכך ואולי תוכלו לתת לי נקודות מבט שונות. תודה
 
אני מפרידה את מה שכתבת לשניים

ראשית, לגבי זה שהוא והבן רוצים לסוע לבד לטיול לחו"ל - זה נראה לי מאוד לגיטימי. יש לי בן בגיל הזה, וגם במשפחות "רגילות" הרבה פעמים מחליטים לסוע הורה אחד וילד. זה קשור גם לחסכון בעלויות, וגם לזה שרוצים לתת לילד את מלוא תשומת הלב.
במשפחות מורכבות על אחת כמה וכמה זה נראה לי הגיוני (כמובן שגם האופציה של נסיעה משותפת היא הגיונית. מה שאני מתכוונת זה שלא צריך לראות בזה משהו בעייתי)
&nbsp
שנית, לגבי העובדה שתשארי לבד בחגים - זו לא נראית לי סיבה לכך שהם לא ייסעו. את יכולה להצטרף לחג לחברים,או להנות מהשקט והלבד, או למצוא משהו בשבילך כמו נופש, נסיעה וכדומה.
 

kisslali

New member
גם אני מפרידה לשניים

א. נשמע בסדר שהזוגי ובנו יסעו למלון בלעדיך.

ב. אם לא כיף/נעים לך להיות לבד בחגים, אני חושבת שאת יכולה לבקש מזוגך לסוע לחו"ל, עם בנו, במועד אחר.
אני מרגישה מחוייבת לזוגי ולילדי בחגים, אחרי הכל אנחנו משפחה, גם אם משפחה מורכבת. לא הייתי אומרת לזוגי שישאר לבד בחג כי הילדים שלי רוצים שאהיה איתם בלעדיו.

ללי
 

איל85

New member
ביחד זה גם לבד

שלום
בהחלט מקובל גם במשפחות רגילות וגם במשפחות פרק-ב כי נוסעים לבד עם הבן או הבת, האם או האב.. הדבר היחידי שלא הבנתי אם זה מתואם אתך ונעשה בהסכמה וידיעה. זו נקודה חשובה לשזוגיות. שנה טובה
 
יש לך ילדים גדולים, את לא לבד

תני להם ליסוע יחד זה מאוד לגיטימי ומקובל
 

TatyBar

New member
שבועיים

כמו שכתבו לך, גם במשפחות רגילות נוסעים לפעמים לבד או רק עם חלק או עם ילד אחד.
רק שנראה לי שראוי לתחום את זה לזמן סביר.
שבועיים.
נראה לי שיותר מזה זה כבר מוגזם.
הרגשה שלי כזו.
&nbsp
תקופת חגים - תלוי למה בוחרים את התקופה הזו. האם זה מכוון כדי שיחגגו את החגים בלעדייך?
או שיום ההולדת שלו הוא בדיוק בתקופה הזו?
או שנח יותר לקחת חופש בתקופה הזו כי זה פחות ימי חופש מהעבודה או מבית הספר?
&nbsp
לטעמי צריכה להיות סיבה לגיטימית לנסיעה דווקא בתקופה הזו.
 

אדמiנית

New member
גם מלון לבד, וגם חו"ל בשנה הבאה לבד?


נכון שגם במשפחות "רגילות" שאינן מורכבות נוסעים הורה+ילד לבד לחו"ל לעתים,
אבל כאן, אם הבנתי נכון, גם מלון לבד בקרוב, וגם חו"ל בחגים בשנה הבאה,
זה פשוט מריח שיש תוכניות, ואת לא חלק מהן.
גם אני הייתי מרגישה לא נוח עם זה.
 

Emilia2

New member
מאוד מבינה את הרגשתך.

במקרה לנו קורה עכשיו משהו דומה, אם כי מהכיוון שלי.
&nbsp
לאחר שנפרדתי מהגרוש שלי אני והוריו נשארנו ביחסים די טובים. הם גרים כיום בעיר תיירותית בישראל ופעם / פעמיים בשנה הייתי נוסעת אליהם ומתארחת עם בני.
לאחר שהיכרתי את בן הזוג הפסקתי לנסוע אליהם (בני נסע לבד או עם אביו בלבד) ולא פגשתי אותם ככבר כשנתיים.
לאחרונה התעורר הצורך שוב, בעקבות בקשה שלהם לפגוש את כולנו (גם את בן הזוג שלי עם ילדיו), אבל מכיוון שהעסק יקר מדי החלטנו בסופו של דבר שאסע לבד עם בני, כמו בימים עברו. וזה יוצא בחופשת סוכות, כי אז יש לי חופש מהעבודה וזה יותר נוח.
&nbsp
עם זאת, וכדי שלא נבלה את כל החג בנפרד (גם אני הייתי מתקשה לקבל זאת מהצד ההפוך), אנחנו נוסעים לימים ספורים בלבד וחוזרים לבלות את שאר החג ביחד.
&nbsp
אז אני בהחלט יכולה להבין מה זה גורם לך להרגיש, ומציעה שכדאי שתתכננו ביחד את הזמן המתאים ביותר שהם ייסעו כך שאת לא תהיי לבד יותר מדי, במיוחד לא בחגים.
 
אני דוקא בעד

אני ובן הזוג אכן נופשים לבד מדי פעם כל אחד עם ילדיו, וגם לא תמיד חוגגים חגים יחד. סביר להניח שזה קשור לכך שנכנסנו לקשר כששנינו עם ילדים גדולים יחסית (בגיל ההתבגרות), ולשנינו חשוב לשמר את הקשר הייחודי עם הילדים שלנו.
&nbsp
המממ... בתור מי שגרה הרבה שנים לבד (גם אחרי שהכרתי את הזוגי גרנו בערים שונות במשך כמה שנים עקב אילוצים משפחתיים) דוקא היה מתאים לי שבועיים-שלוש לבד
 
למעלה