חתונה

נונה263

New member
חתונה

היי כולם, רציתי להתייעץ, בעוד זמן לא רב בן זוגי ואני מתחתנים, יש לו ילד בן 7, שאני מסתדרת איתו טוב ונחמד לנו יחד, אנחנו מתלבטים האם הילד צריך לבוא לחתונה או לא, השיקולים בעד הם למה לא? והטיעונים נגד הם שהילד מאוד דבוק לאבא שלו כל הזמן ולא נותן מנוחה, ובשעה מסויימת תמיד נמאס לו ורוצה הביתה ולא משנה כמה מסבירים לו לפני, ואני חוששת שדווקא היום הזה שהוא שלו ושלי עלול לההירס כי אבא שלו יהיה אבא במשרה מלאה במקום חתן במשרה מלאה, כמו כן, הילד גר רחוק והגרושה לא משתפת פעולה בכלום. אז הוא גם יישן איתנו בלילה, וזה ממש ממש לא מתאים לי, אשמח לדעתכם, ורעיונות (להשאיר אותו עם המשפחה זה לא אופציה)
תודה רבה!!
 

mother cat

New member
אני הייתי מביאה אותו לחתונה

זה נראה לי התחלה מאד לא טובה לחייכם המשותפים לא לשתף את הילד בזה. תחשבי איך הוא ירגיש - מנודה מהיום השמח של אביו ובת זוגתו...
אבל כדאי אולי לעשות תאום ציפיות עם בעלך קודם, ואולי גם עם הילד. שיבין שזה יום ארוך, שאין איך לחזור הביתה באמצע, וכו'.
למה אין אפשרות להעזר במשפחה? ההורים של בן זוגך לא קשורים לילד?
כשאנחנו התחתנו הילדים של בן זוגי התארגנו אצל ההורים שלו, הגיעו איתם לחתונה, וגם חזרו איתם הביתה בלילה שאחרי. וכן, הבת של בעלי היתה צמודה אליו חלק גדול הערב. וכן, זה הפריע לי. אבל זה גם נראה לי מאד מאד טבעי - היא חיפשה אישור לזה שמקומה אצל אבא לא השתנה...

מזל טוב!
 

נונה263

New member
קשר למשפחה

הילדון מאוד מפונק, ולא מקבל מרות מהסבא וסבתא או הדודות, מה גם שהדודות מאוד חסרות סבלנות אליו וזה מפריע לי מאוד, וכבר דיברנו איתן על זה. הן מלאות ביקורת על הילד ובאמת שהרוב לא מוצדק.
והוא גם לא ישן אצלם בלי אבא שלו, (קטע דפוק של האמא ההיסטרית שלו)

כך שנוצר מצב שאבא שלו מכרכר סביבו בלי הרף, בבילויים משותפים עם הילד, הילד דורש 100% תשומת לב ואני מפנה את המקום ולא מתערבת או מפריעה, אבל מודה שביום הזה אני לא מצליחה להתעלות ולפנות את המקום הזה לילד... גם אני רוצה תשומת לב ביום חתונתי... אני יודעת שזה לא יפה כי הוא ילד אבל אני לא מצליחה להתגבר.
ממש לא בא לי שהוא יבוא :( גם הבנתי שלפי ההלכה אסור לילד להיות בחופה עצמה- מה שמערים עוד קושי- מה לעשות איתו באותו זמן)
אני אוהבת אותו והוא חשוב לי אבל אני רוצה גם את המקום שלי.
אוף אוף אןף
 

נונה263

New member
בן זוגי

הוא זה שאמר שלהביא את הדרדס יהיה מסובך ויקשה על כל היום, ואני הסכמתי מאוד, ועכשיו יש לי קצת תחושה שהוא לא בטוח בהחלטה שלו.

הוא באמת ילד מדהים, אבל גם מאוד מאוד מאוד תובעני. ולא מקשיב לאף אחד.
 

Emilia2

New member
לגבי החופה - זה ממש לא נכון.

הילדים גם של בן זוגי וגם שלי עמדו איתנו מתחת לחופה ביום נישואינו

&nbsp
מבינה את הרגשתך ושזה יום מיוחד לכם שהייתם רוצים את מלוא תשומת הלב וההנאה לעצמכם, אך הילד הזה הוא ילד של בן זוגך, ועכשיו הופך להיות חלק מהמשפחה שלך. לי קצת קשה להבין איך מתחתנים עם מישהו מבלי שהילדים שלו מעורבים בכך..
&nbsp
לא הבנתי גם מההודעה הראשונה שלך, מה זה אומר "יישן איתנו בלילה".. האם הוא לא מבקר את אבא שלו בביתו? האם עד עכשיו לא ישן אצלכם?
 

נונה263

New member
לא להתעצבן עלי...

ברור שהילד ישן איתנו לפי הסכם המשמורת. הכוונה שלי שבלילה של החתונה לא מתאים שהוא יישן איתנו. אבל הוא לא מוכן לישון אצל אנשים אחרים. עם כל הכבוד. אני לא מנפנפת את הילד מהחיים שלנו. פשוט בערב הספציפי הזה אני רוצה את בעלי איתי. חשבנו לחגוג איתנו בנפרד במשהו שידבר אליו יותר מ חתונה. אני לא מנסה להפריד את הילד מאבא שלו. להפך. אני זו שמציעה כל הזמן שיבוא אלינו ונבלה יחד.
 

horeget

New member
קודם כל - מזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת !

ובעזרת השם שנה הבאה תחבקי ילד משלך ללא עיכובים !

בעניין החתונה אני יכולה להעיד מנסיון אישי - הייתי בדיוק במצבך ועמדתי על כך שהילדה של בעלי תהיה ולא רק זה אלא שתיקח חלק עיקרי בחתונה. היא אמנם לא התלוותה אלינו לצילומים המקדימים אבל היא זו ליוותה את בעלי לחופה בשיר שהיא בחרה ובזמן החופה היא עמדה ליד ולא מתחת לחופה (וגם על זה קצת התחרטתי)

לא יכולה להגיד לך כמה זה חשוב שהילד יקח חלק בחתונה שלכם - תמצאו פתרון בעניין ליל החופה ברור שהוא לא יכול להיות איתכם בלילה אבל כל השאר - חשוב חשוב חשוב שיהיה. חשוב שירגיש במרכז (אל תדאגי לעצמך - מבטיחה לך במאה אחוז שלא תרגישי דבר מלבד מסמר הערב - את הכלה ! ) שבו לדבר איתו, תגידו לו שאתם לא רואים את החתונה בלעדיו ותנו לו להרגיש שהוא חלק - תקנו לו חליפה מהודרת ותנו לו תפקיד מרכזי למשל הבאת הטבעות. לכי על זה עד הסוף בקטע של הנתינה והאמיני לי תצאי נשכרת.

אבא שלו מתחתן ואני בטוחה שהוא מלא בחששות - אני באופן אישי לא יכולה לדמיין מצב שהוא ישאר בבית.
 

ornme

New member
עדיף שהילד יהיה בחתונה

ובחופה, ויישן אצלכם. תחגגו ליל כלולות כשיחזור לאימו...
נוכחות או אי נוכחות בחתונה שלכם זה משהו שייזכר תמיד ועדיף שהוא יהיה שותף לאירוע. זה בלתי הפיך!!
 

kisslali

New member
לגמרי אוף

ראשית מאחלת לכם מזל טוב!

זו המציאות של החיים שבחרתם, את ובעלך לעתיד, לטוב ולרע.
לילדים יש מן טבע של להיות שם בכל מצב, לא רק במשפחות מורכבות. כשהם שלנו זה איך שהוא נעלם מהעין, וכשהם לא שלנו, גם אם אנחנו הכי אוהבים ומקבלים אותם, זה מורגש. ברוכה הבאה למשפחה מורכבת.

ללי
 
ילד בן שבע שאתם לא מסוגלים להביא לחתונה בגלל ההתנהגות שלו

ואת טוענת שרוב הביקורות של הדודות על הילד לא מוצדקות?
אני בטוחה שרוב הביקורת מוצדקת (עובדה, אי אפשר לקחת אותו לחתונה של אבא שלו) אבל הביקורת שלהן צריכה להיות מופנית אל האבא שהביא ילד למצב התנהגותי כל כך רע שבו אי אפשר להביא אותו לאירוע כל כך חשוב לכולכם בלי לפחד מהתוצאות.
אני בהחלט יכולה להבין למה הדודות שלו חסרות סבלנות.
אולי הגיע הזמן להושיב את הילד ולהסביר לו שאם הוא רוצה להיות נוכח בחתונה אז הוא מגיע לחתונה עם סבא וסבתא ונימצא באחריותם כל הערב, ילד בן שבע אמור להבין
 

סרבינה

New member
לגמרי מבינה אותך

הצורך שלך להיות כלה ולשים דגש על הזוגיות שלכם בערב הזה הוא מאוד מובן. מגיע לך להיות כלה, מגיע לך להיות המרכז, ומגיע לך לקבל את תשומת הלב המלאה של בן זוגך.
עם זאת, צריך לזכור שיש ילד וגם הוא חשוב. נראה לי לא טוב שהוא לא יהיה בחתונה בכלל. זה ישפיע מאוד על ההשתלבות שלו במשפחה שלכם ועלול להשאיר צלקות לעתיד. צריך למצוא דרך שהוא יהיה אבל יעיק פחות. אם זה אומר שהוא יהיה בנוכחות דודות שאתם פחות אוהבים זה פתרון לא אידאלי אבל בסדר.
אפשר לחשוב על חברים טובים שלכם שיוכלו להחזיק אותו חלק מהזמן, אולי חברים עם ילדים בגילאים דומים? בנוסף כדאי למצוא חברים שיוכלו להחזיר אותו הביתה כשימאס לו. שווה לעשות את זה אפילו בתשלום.
הייתי משקיעה בלמצא בחור או בחורה צעירים עם גישה לילדים שיבלו איתו זמן עוד לפני החתונה, יהיו בחתונה אחראים עליו ויקחו אותו הביתה כשיימאס - בתשלום.
גם אם הפתרון הזה לא מתאים לכם - כשיש לחצים סותרים צריך להיות יצירתיים. תמצאו לכם את הפתרון הלא אידאלי שלכם שייתן לכם קצת שקט ויאפשר לו להיות שותף.
והעיקר, מזל טוב!
 
רוב הילדים בעולם לא היו בחתונות של ההורים שלהם ........

לא צריך לעשות דרמה מכל דבר, אם במקרה ויחליטו שהוא לא יגיע זה לא צריך לשנות משהו בהשתלבות שלו במשפחה, חתונה זו בסך הכל מסיבה.
לא שאי בעד שהוא לא יגיע אבל אני גם לא בעד דרמות מוגזמות
 
אכן, כן...

רוב הילדים בעולם לא נולדו כשהוריהם התחתנו :)..
ובכל זאת, אם או בלי דרמה, יש משמעות גדולה להיעדר
הילד במשפחה מורכבת מהחתונה של ההורה, כן -
על השתלבותו במשפחה, על תחושתו לגבי מקומו במשפחה,
על היחסים עם אביו ועם אשתו החדשה ועוד...
אני מקווה שגם אם את לא בעד דרמה, את כן נוהגת בשיקול
דעת בהחלטותייך.
 
אני מודה לך על הדאגה אבל היות שהצלחתי לשמור על משפחה

גרעינית ראשונה מאוחדת כבר מעל ל20 שנה כנראה שבאיזה מקום שיקול דעתי היה מהמוצלחים יותר.
 
מזל טוב והצעה

ראשית, מזל טוב לרגל החתונה!
יכולה לספר לך שאצלנו 3 הילדים (2 שלו ואחד שלי) השתתפו בחתונה וזה היה מאוד מרגש. הבנים הגדולים קיבלו את התפקיד לשמור על הטבעות במהלך החופה והרגישו ממש חשובים.
הבת שלו היתה רק בת שנתיים וחצי, ובאמצע החופה היא התחילה לצעוק "מוצץ! מוצץ!", זה היה מאוד מצחיק. כמובן שלחתן כמו לכל חתן טיפוסי היה מוצץ בכיס
והוא לקח אותה על הידיים. החופה נפסקה כמה פעמים בגלל הילדים (הבן שלי נעלם בדיוק כשבעלי היה צריך לשבור את הכוס, אז הלכו לחפש אותו כי הוא מאוד רצה לפני כן לראות את זה).
כל ההפסקות האלה גרמו לקהל לצחוק נורא ולבכות בו זמנית, וזה עשה אוירה ממש שמחה ומאוד מרגשת. כי ה"הפרעות" של ילדים הם ביטוי של פלא הבריאה.
מכיוון שהחתונה היתה על הדשא של ההורים שלי, באותו לילה ישנו אצלם - אני במיטה עם הילד שלי והוא במיטה עם שלו, כי היה להם קשה להרדם בגלל ההתרגשות.
ואת "ליל הכלולות" שלנו אני חושבת שאנחנו עושים מאז ועד היום, תודה לאל.
&nbsp
מה שאני רוצה להציע לך, אם מישהו מקרובי המשפחה של בעלך מוכן להקריב למענו, זה שהילד יהיה בחופה וקצת אחריה, וברגע שהוא יהיה עייף או נודניק מדי שיסיעו אותו לישון אצל אמא שלו. ואם לא - מה שיסתדר יסתדר.
&nbsp
מסכימה עם מה שנאמר כאן שנראה לי בלתי אפשרי לא לכלול אותו בדבר כל כך משמעותי.
 

עקשנית25

New member
ללא ספק מביאה אותו לחתונה

וגם אצלינו הילד הקטן לא מש מאביו, כולל לבכות בחדר זמן ארוך מהאירוע.
&nbsp
הייתי לוקחת את הדודים ומי שלא יהיה שיחזיר אותו הביתה בתום האירוע. כך היה אצלינו.
לא הייתי מוותרת. זו חרטה שאין אפשרות לתקן.
&nbsp
וגם הלכנו איתם בנפרד למקום האירוע כמה ימים לפני כדי שיהיו מוכנים. זהו.
 
למעלה