תובנות

תובנות יש מצבים כמו בבית משפט שבמקום לענות על השאלה אפשר לתת בחירה אם להאמין לסיפור. מאד בוגר ויפה לשוחח על הזמן הפנוי כדי ליצור חברות אישית וטובה. צריך לדבר מאד ברור ולעניין. יש להימנע ככל האפשר מלדבר רעות על אנשים. כשיוצרים קשר בדרך לא ראויה, יכולים להישאר בעמדת כוח לעומת הקרבן רק במקרה שמצליחים ליצור את הקשר, ולכן צריך להתרכז במה שיש. מסר: מי שמדבר אליי לא יפה אינו בסדר ושישתוק ואני מקווה שיהיה לו רע ואתלונן עליו כדי שייענש.
 

Buchachevsky

New member
יש לי שאלה אליך. אחרי שלמדתי קצת להכיר אותך.
מדוע אתה כותב בפורום הזה ?
 
כי אני פילוסוף
אני עוסק בפילוסופיה ובאמנות מאד ברצינות כבר הרבה מאד זמן, ויש לי גם אופי מאד פילוסופי ורוחני. אני אוהב לדבר על נושאים רוחניים מופשטים וגם על נושאים אמפיריים מופשטים ואני אוהב להתלפסף ולהתווכח. אני יודע שאתם לא אוהבים את דעותיי אבל אני חושב שלא הכרתם אותי נכון ושאפשר למצוא בדרך חשיבתי הרבה אמת חשובה. חבל שכמה כאן בוחרים לתקוף אותי, לא כך צריך להתנהל פורום באינטרנט.
&nbsp
&nbsp
 

Buchachevsky

New member
יש לך איזו שהיא השכלה פורמלית שקשורה לפילוסופיה ?
הייתי שמח להבין את המשפטים שכתבת :"אני עוסק בפילוסופיה" ו "יש לי אופי מאוד פילוסופי".
לפילוסופיה יש ענפים רבים כמו בין היתר "הפילוסופיה של המדע", הפילוסופיה של המתמטיקה", "תורת ההגיון - לוגיקה", "הפילוסופיה של המוסר". ועוד. כל אחד ה=מהתחומים שציינתי דורש איזה שהוא ידע מקדים.
אתה מתלונן שלא מתיחסים אליך יפה, יתכן שאתה צודק בכך. אבל למרות זאת אתה ממשיך לכתוב כאן. אולי מה שאתה כותב לא מתיישב כל כך עם ההגדרות של פילוסופיה קלאסית ? מה גם שיש לך נטייה לחזור כלהזמן על אותם מוטיבים - מהי אמת, מה טוב ומה רע, ואתה משום מה "נדחף" ולא תמיד בהקשר הנכון לפוסטים עם אותם מנטרות.
סיפרת בזמנו שאתה עוסק בפיתוח תוכנת AI , אולי כדאי לך לעבור לפורום תכנות,מחשבים,? מה דעתך ?
 
שלום ותשובה
יש לי אמנם השכלה קלה גם בפילוסופיה, לקחתי בזה כמה קורסים במכללה בעבר. עיקר הפילוסופיה שלי וגם האמנות מיצירה וחשיבה עצמאית שלי, אני חושב שיש לי מספיק חכמה להגיע למסקנות מעניינות וחשובות. גם קראתי כמה ספרים בעבר בנושאים כאלה. זכותי ליהנות לכתוב כאן ולהביע את דעותיי וגם את ידיעותיי מבלי להרגיש מותקף. אני מאמין בכוחן של הגדרות ומלים ואוהב להגדיר מלים, ואני משתמש בזה בתחומים שונים גם בבינה המלאכותית: הכתבתי למחשב מילון אנגלי קצר ומדויק שהמצאתי. אני חושב שהבנת משמעות של מלים יכולה מאד לעזור. גם התוכנות שאני מפתח הן בעיקר מחשיבה עצמאית שלי, והעיסוק העיקרי שלי כתיבת שירים. אני שואף להיות מרצה לספרות עברית באוניברסיטת תל אביב, יש לי תואר אחד בספרות ועוד מעט אולי אתחיל גם שני.
 
אגב עוד משהו
לפני כמה זמן הפניתי פה שאלה מאד חשובה שלא הבנתם כנראה או שלא רציתם להתייחס אליה ברצינות ועניתם בזלזול. השאלה הייתה איך אפשר בהיגיון להטעות מבלי להגיד דברים לא נכונים, אולי ע"י דיבור על מה שהשומע יאמין. אין לזה קשר לאמתות ושקרים, זו שאלה לוגית. אני חושב שעניתי עליה: אפשר לתת בחירה האם להאמין, ולא חייבים לענות על השאלה. כל זמן שלא מוכיחים שמישהו משקר, הוא יכול לצפות שיאמינו לו כי הוא יכול לשכנע.
 

Buchachevsky

New member
אין לי ויכוח איתך על הזכות שלך לכתוב כאן. זו המהות של פורום
פלורליסטי, אבל זה גם אמור להיות פורום סמי מקצועי ולא פורום חברתי גרידא. כפי שכתבתי לך, יתכן וחלק מהכותבים כאן מרגישים שהעובדה שאתה חוזר כל הזמן על אותם מוטיבים/מנטרות הופך אותך ל"טרחן" במידה מסוימת ולכן גם מגיבים לך בהתאם. תחום המיחשוב שאתה מתעסק בו, נשמע מרתק ואם יש לך את היכולות לכתוב קוד , אני במקומך, הייתי משקיע את כל כולי בתחום הזה ובהחלט ניתן לשלב אותו באטימולוגיה , בלשנות, ובחקר השפה שאולי בסופו של דבר תוביל אותך ליעד שאתה שואף אליו. פורום שמתאים לך במיוחד לדעתי : פורום "השפה העברית".

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/1072//%D7%94%D7%A9%D7%A4%D7%94_%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]

בנוסף ישנו פורום ל"שפות תכנות"

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/89/pagenumber3/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D/%D7%A9%D7%A4%D7%95%D7%AA_%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA[/URL]
 
תודה לך, ובקשר למנטרות
אולי אני צריך פחות לתת כאן הגדרות מילוניות למושגים אף שאני מאד אוהב את זה, אבל הדעות שלי בקשר לנושאים שונים אינן משתנות בדרך כלל ואני חושב שהן יותר מורכבות ממנטרות. עיקר עיסוקי ספרות ושירה, אני משורר. אני מאד אוהב את השפה העברית. אני לא יודע אם התוכנות יעבדו אבל אני מכין את הרעיון, מקווה ומאמין. אולי אצליח בעזרת המורה הפרטי שהוא גם איש מחשבים להתקדם באופן עצמאי עם התוכנות, אבל הן פחות חשובות לי גם כי אינן עיסוקי העיקרי בחיים וגם כי אני ממש לא יודע אם הן יכולות לעבוד.
 
אגב בקשר למוסר
כל אדם טוב יודע שחשוב מאד להיות מתחשב ומוסרי כלפי אחרים, לא רק בשביל עצמו אלא גם בשביל אחרים. כל אדם חשוב כי לכל אדם יש רגשות, רצונות, נפש ונשמה. לא צריך להיות פילוסוף חשוב כדי לדעת את זה. יש הבדל בין מוסר במשמעות אופן פעולה של חברה, שזה יכול להיות מוסר מעוות, לבין מוסריות במשמעות של להיות מוסרי ומצפוני במעשים כלפי האחר.
&nbsp
 

ugu1211

New member
תשובה
כי פה אין מנהל ולכן אין מי שיחסום אותו.
 
חוצפה, לא צריך לחסום אותי
אם כבר אתכם צריך לחסום. אתם מציקים לי. למה? האמינו לי שלא עשיתי לכם שום דבר. אני מקווה שיהיה למציקים לא טוב.
&nbsp
 
כמובן מי שלא מציק בסדר
אני מתכוון לתופעה בפורום הזה שמתנהגים אליי בתוקפנות מילולית ומציקים לי, והם לא בסדר וראויים לעונש.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
איך למשל?
אין לי כל כוונה לטרוליות, אני רק מנסה להביע את דעותיי בנעימות ואתם תוקפים אותי ואני לא יודע למה. אולי דווקא אתם הטרולים. אתה מעוניין בדיון בוגר שיפתור עניין או בהאשמות ותקיפות בלבד? אני לא חש בנוח עם מה שעושים לי כאן. אני לא מבין למה לא ענו לי כשהתלוננתי עליכם, אם ההעלבות האישיות ימשיכו אצטרך לפנות שוב ושוב עד שיטפלו. זו לא הדרך לנהל פורום.
 
אתם חוצפנים ואני מקווה שיהיה לכם רע
ואמשיך להתלונן, לאיים ולהילחם בכם עד שאנצח אתכם. עכשיו התלוננתי להנהלת הפורומים.
 
אין לי מושג על מה אתה מדבר באמירה
"בכתיבה שלך יש יסודות ברורים של טרוליות". בכתיבה כלפיי יש יסודות ברורים של טרוליות. את עובדת ההשמה אני אוהב מאד ואהבה אמתית ומותר לי לשתף בחוויה רגשית שחשובה לי כאדם, מה גם שיש לה גם משמעות פילוסופית בשבילי. את רוב ההודעות אני כותב על פילוסופיה, וגם כשאני משתף שירים אלה שירים פילוסופיים על מלחמתי בחברה. אני עורך מלחמה קדושה עם החברה כדי לנצח את החומרנות שבה בעזרת הרוחניות שבי, ואנשים כמוכם שמדברים לא יפה ומכוער הם ההוכחה שהחברה חומרנית וטיפשה.
 
יש שני יסודות ברורים בהתנהגות טרולית ולך יש אותם .
1 - כתיבה רבה שהיא טרחנית וחוזרת על עצמה .
2 - כל פניה אל טרול בין אם בלשון נעימה ובין אם בלשון גסה - כושלת .
כי הטרול ניזון מהתגובות גם אם הן שליליות .
למשל - הודעתי לך משעה 14:47 הביאה אותך לתת 3 תגובות בזו אחר זו .
זו טרוליות ואתה טרול .
השירשור שכותרתו
אני מקווה שיהיה למציקים רע ולא טוב
מכיל 10 הודעות אבל 6 מהן שלך .
זו טרוליות ואתה טרול .
 
מותר לפנות לטרול, אסור להטריל
מותר לנסות להשתיק אותו, ולדרוש שיפסיק להציק. אתה אל תגיד לי מה לעשות. חוצפן.
&nbsp
 
אתה מצדיק את הטרולים
ואומר שאסור לי לנסות למנוע מהם להציק לי. אתה טרול בעצמך. מקווה שיהיה לכם לא טוב.
&nbsp
 
למעלה