מבצע הכן רכבך לנגב

  • פותח הנושא 1L
  • פורסם בתאריך

1L

New member
מבצע הכן רכבך לנגב ../images/Emo73.gif

אפילו השעון פוטר אותנו משאריות הקיץ האחרונות והמפות החומות מתחילות להפרש. ואולם, טיולים בנגב מוגבלים ראשית כל בשל השיקול הלוגיסטי של מציאת חניה בטוחה לרכב (למי שלא מגיע באוטובוסים או נסמך על שירותי הקפצות כאלה ואחרים). כך מצאתי את עצמי מכין רשימה של נקודות ברחבי הנגב -ממכתש רמון ועד מצדה- בהן ידוע לי שניתן להחנות את הרכב וגם למצוא את אותו אחד בסוף היום. והרי הרשימה שלי, שאשמח לעדכונים/תיקונים/הערות ובעיקר תוספות: חאן בארות מצפה רמון פארן צופר / קפה-בר מואה ספיר עבדת חאן שיירות מדרשת בן-גוריון תחנת דלק שדה בוקר (מול חניון הרועה) מרחב-עם (בורות חצץ) מפעלי אורון ערד ממשית מפעלי פריקלס (צומת צפית) / המחצבה ליד מיצד תמר תחנת דלק צומת הערבה נוה זוהר מצדה מערב אכסניית מצדה
 
עוד קצת טריוויאליים

דימונה - מאפשרת יציאה למסלולי הנרקיסים בנחל דימונה ונחל אשלון, ומסלולים לא מסומנים לכיוון הרי דימונה ונחל מינגר.
ירוחם - מאפשרת יציאה למסלול פארק ירוחם - שמורת חלמוניות ירוחם (יהיה אקטואלי בקרוב).
מלונות עין בוקק - עין בוקק, מעלה בוקק, עם קצת הליכת כבישים ניתן להוסיף את נחל רום ומעלה יאיר למסלולים הנגישים ממוקד זה.
דב פוניו מערד ציין בעבר (במייל, לא בפורום) מאהל בדווי סמוך לחורבת עוזה, שניתן לתאם עימו את השארת הרכב ולטייל בביטחון באזור של חורבת עוזה - נחל קינה והסביבה. אולי ייבדק במהלך החורף הקרוב. אישית, אין לי הרגשה טובה לגבי השארת רכב בכניסה למפעלים/מחצבות, ולא ניסיתי זאת עד היום.
 

1L

New member
הקפצת רכבים

בינתיים, מבדיקה שלי נראה שכדאי אולי למחוק את האופציה של המחצבה ליד מיצד תמר (לא מנסיון רע כמו מהתרשמות כללית). עוד רעיונות?
 

אסף י 1

New member
רק בסוכות

רט"ג מתכננת שמירה על מכוניות ("שמירת רכבים" בעברית קלוקלת) במספר חניונים ראשיים. פירוט אפשר למצוא באתר שלהם. באזור הרי אילת הבעיה נחשבת פחותה בהרבה. משיחה עם הפקח שם באפריל הוא ציין שהתופעה אינה קיימת שם. אכן לא ראינו עדות אז. אם יהיו חידושים אדווח בשבוע הבא.
 

א.א.אפל

New member
לפני כמה שבועות נתפסו

זוג פורצים לרכבים באיזור עין גדי (וייתכן גם בכלל מדבר יהודה) ע"י משטרת התיירות של עין בוקק. זוג ישראלים, דרך אגב, למרות הסטיגמות. אז אולי המצב ישתפר בקרוב...
 

ששש

New member
מעניין, בעיקר התפיסה עצמה

לא ידעתי שמישהו טורח בעניין.
 

א.א.אפל

New member
כשמתרחשות פריצות בחניונים

"עם אבא"- כמו חניון שמורת עין-גדי או חוף עין-גדי, אז כנראה שזה מה שקורה.
 
למעלה