שותף לטיולים

crulnav

New member
שותף לטיולים

שלום לכולם מחפש שותף לטיולים בארץ ישראל, מאוד אוהב לטייל והרבה רק שכל החברים שלי נשואים עם ילדים ועם כל האהבה שלי אליהם לפעצמים מעדיף טיולים בלי הילדים.
אם יש מישהו כמוני שאוהב לטייל בארץ, מוזמן ליצור קשר
 

אלכסבר

New member
אתה לא לבד

החברים שלי גם כבדים בקשר לטיולים של מספר ימים. עם כל האחראיות למשפחה ועבודה קשה מאוד להסתנכרן.
אני בטוח שיש התארגנויות באינטרנט. ניסיתי לחפש אבל הרוב זה מורי דרך או חברות טיולים שמארגנים טיולים בתשלום. מישהו מכיר אולי קבוצות פייסבוק ויכול לספק לינקים?
 

umFPax

New member
היי מה המצב

אני רווק ללא ילדים ואני מת על טיולים בארץ רק שעכשיו קצת חם מידי אבל עוד בערך חודש אשמח לארגן טיול של איזה שלושה ימים שביל ישראל.
יש לי גם מפות סימון שבילים רק אני לא נייד.
מה דעתכם?
 

מטייל8

New member
היי..זו הסיבה לכך שיזמנו הקמת קבוצת מטיילים כזו...ראה פרטים

גילאי40+ קבוצת מטיילים
מתארגנת קבוצה לגילאי 40+.נשים וגברים. למטרת טיולים עצמאיים:נחלים,שמורות טבע,מסלול חופים סיורים, עירוניים ועוד.. מכל הארץ. מי שמעונין/ת. נא לשלוח הודעה למייל .לקבלת פרטים נוספים. המשותף לכל החברים בקבוצה הוא הרצון לטייל יחד עם עוד אנשים. לכן הסטאטוס לא משנה יש בקבוצה זוגות נשואים ישנם רווקים/ת וישנם גרושים/ת .
וכולם מעל גיל 40. ככל שיצטרפו עוד משתתפים לקבוצה זה יגדיל את הסיכויים לביצוע פעילויות. כרגע הקבוצה מונה מעל 25 חברים/ת .הרעיון המרכזי הוא: חופש בחירה מוחלט! כל אחד מחברי הקבוצה יכול להציע רעיון לפעילות טיול וכו... ומי שרוצה ויכול מצטרף לטיול. כך שלכל הפחות יצאו לטייל חמישה משתתפים בתקווה שיצאו הרבה יותר. הקבוצה מתנהלת דרך הווצאפ. התנהלות מכובדת ולא מציקה. הדיונים הם בנושאים הקשורים לתכנוני המפגשים והטיולים המוצעים.
בסקר שנערך בין חברי הקבוצה הוחלט על קיום מפגש ראשוני באזור גוש דן. (7/10/17).מפגש הכרות. ולאחריו נצא"לדרך" תרתי משמע.
בנתיים קיימנו סיור סליחות בירושלים..יוזמה קטנה..מס חברים מהקבוצה.
אם אתם בגיל פחות מארבעים אך לא "רחוקים "ממנו...ו תרגישו נוח לטייל בקבוצה של 40+...תצטרכו להוכיח שאתם מכירים את חביתוש מרגע ודודלי...:) אז קדימה מחכים לכם. עונת הטיולים בפתח. חשוב לציין שכל חברי הקבוצה משתתפים באופן עצמאי.וחלקם תורמים מזמנם ליצירת תכנים ורעיונות בהתנדבות ובשמחה. מחכים לכם...זה נחמד לטייל ביחד..:) [email protected]
 
היי.יש אתר ייעודי לזה. נקרא מוטקה

שם אפשר לחפש למטרת טיולים בארץ וגם לפי גיל.
שם תמצא מגילאי 45 ומעלה.
 
למעלה