המלצתכם בבקשה - יומיים בצפון בפסח

soungalo

New member
המלצתכם בבקשה - יומיים בצפון בפסח

שלום,
אז אנחנו מגיעים לצפון לליל הסדר וחשבנו להמשיך לטייל בחג ויביום שאחריו. יש לי כמה שאלות ובקשות להמלצות. ד"א, אנחנו זוג צעיר ללא ילדים - אפשר מסלולים מאתגרים/ארוכים, אבל חשוב שיהיו מעגליים, כי אנחנו עם רכב אחד.
* אנחנו מתחילים מאיזור בית שאן. חשבנו לנסוע צפונה ולעשות טיול בזוויתן התחתון. אני יודע שמדובר במסלול פופולארי ומומלץ, השאלה האם נראה לכם שבחג יהיה מפוצץ ברמה מוגזמת שתפגע בהנאה? יש המלצות למסלולים אחרים באזור שיהיו פחות עמוסים?
* תוכלו להמליץ על חניון לקמפינג בלילה? רצוי בחינם. לא צריכים הרבה, בעיקר שיהיה ברז מים בסביבה. שוב, אם אפשר מקום לא מאוד עמוס...
* זכור לי שבעבר עשיתי עם חברים קמפינג במצפה אופיר. האם מומלץ? האם בכלל מותר לעשות שם קמפינג?
* שאלה נוספת לגבי הקמפינג - האם לדעתכם יכול להיות קר ברמה שחייבים להדליק מדורה? יכולה להיות לנו בעיה לוגיסטית בעניין הזה - לא בטוח שנוכל להתארגן על עצים. האם יש צורך בשקי שינה?
* לגבי היום השני - אשמח להמלצה למסלול נוסף באזור או דרומית יותר (צריכים עוד לחזור לרחובות באותו יום). משהו יותר קצר ורגוע אם אפשר.
כל המלצה אחרת תתקבל בברכה.
המון תודה וחג שמח!
 

yoeloren

New member
תשובות

מצפה אופיר סבבה.
אני אוהב את חניון עין תאופיק בפינה הדרומית של הגולן, מעל חמת גדר.
אפשר ללון גם בצומת דליות ובחניון המכוניות של קשתות רחבעם.
מוקדם לגעת לגבי מזג האוויר אבל סימנים מראים שרב, אז אין צורך בעצים. קחו אתכם ג'ריקן 20 ליטר מים או מלאי בקבוקים ולא תהיו תלויים בברזים.

זויתן תחתון יהיה סביר אם תתחילו ללכת עם פתיחת השמורה בשעה שמונה בבוקר. זה נכון גם לשאר המסלולים.
גם גילבון ניתן לעשות מעגלי, חוזרים על דרך העפר בין שני חניוני המכוניות.

תיהנו!
 
למעלה