איך לשרשר - ולהשאר בחיים

faNATYc

New member
איך לשרשר - ולהשאר בחיים ../images/Emo62.gif

הודעה זו באה להסביר מה זה שירשור, איך משתמשים בו ובשביל מה הוא בכלל.
מה זה שירשור?
כשאנחנו מסתכלים על הפורום, הוא נראה לנו כרשימת נקודות כתומות, וכותרות ליד, וגם (תלוי איך כיוונתם את הפורום, על כך בהמשך) נקודות כחולות מתחת עם כותרות. (איור מס' 2) הנקודות הכתומות, מבהירות לנו איפה מתחיל נושא חדש. נקודות כחולות בעצם אומרות לנו שזה תגובות. המקרא המלא של הסימונים נמצא בתחתית כול דף של הפורום. (איור מס' 4, העיגול הכחול)
או קיי...ואיך אני משרשר?
בקלות! לשרשר פרושו פשוט להוסיף תגובה להודעה שאתה רוצה לשרשר אליה. אם תרצה לשרש יותר מהודעה אחת, שרש להודעה ששרשרת קודם, ואז חוזר חלילה. כשתסיים תראה שיצרת מעיין מדרגות מההודעות. (איור מס' 3)
אני רוצה לראות/לא לראות את השירשורים!
רוצה לשנות את מראה הפורום כדי ליתאים לך יותר? רוצה לראות אותו עם כול התגובות? או אולי אתה רוצה רק ראשיות? ההחלטה בידיך! בראשית הפורום יש לינק פיצפון כזה שאומר הסתרת תגובות או פריסת תגובות, תלוי באיזה מצב נמצא הפורום אצלך. הסתרת תגובות גורמת לכול ההודעות עם הנקודה הכחולה להיעלם, וישארו רק ההודעות הראשיות. כדי שנוכל לדעת שיש תגובות להודעה יש מספר יש כול הודעה שיש לה תגובה. אם תלחץ על המספר, יפרסו כול התגובות לאותה הודעה. אם תפתח את ההודעה עצמה, יפתחו התגובות רק לתגובות המקורית. אותו הדבר גם להודעות האחרות. פריסת תגובות הופכת את הפורום מרשימת הודעות ראשיות לכול ההודעות, כשהן מדורגות לפי איזה תגובה לאיזה הודעה. לא תצטרך לפתוח את התגובות כדי לראות אותן. הן כבר יהיו פתוחות. (איור מס' 1)
עוד טיפים קטנטנים
אם תרצה לראות הודעה כולשהי בנפרד מהפורום, תוכל לעשות זאת ע"י לחיצה על העיגול שילד ההודעה. ממולץ אם אתה רוצה לתת לינק להודעה הספציפית.
לתשומת ליבך ישנם עוד דפים בפורום. אומנם ההודעות שבם ישנות, אך אם תרצה תוכל למצוא נושא אשר מעניין אותך והפורום דן בו. (איור מס' 4, מסומן בקו הורוד)
האריכון - הארכיון הוא כשמו ארכיון בו תוכל לעיין בנושאי השיחה של הפורום. אך, בניגוד לדפים הפעילים, לא תוכל לשלוח תגובה לנושאים. (איור מס' 4, עיגול ירוק)
אם הרצונך לחפש משהו בין הודעות הפורום, תוכל לקצר את התהליך עם תיבת החיפוש, בראש העמוד משמאל (מעל הלינק של הסתרת/פריסת תגובות).
העמוד הראשי גם מציע לך מבט על הפורום. אך זהירות
העמוד הראשי מציג אך ורק הודעות ושרשורים שבהם השתתפת! שירשורים חדשים לא מוצגים בעמוד הראשי. ------------------------------------------------------------- מקווה שעזרתי
 

niravital

New member
תודה על ההסבר!

הסבר מצויין!! אני מציע להעלות אותו לפינת הסברים בפורום, ולהריץ אותה בטאג-ליין...
 

shirakl

New member
וואו../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif אני בשוק../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

זה פשוט מדהים
כ"כ מושקע
תגידי יקירה, אכפת לך להעלות את זה גם לפורומים האחרים שאני מנהלת
זו פשוט תהיה עזרה כ"כ גדולה
זה כמובן יעלה בעוד מספר דקות אל הטאגליינס של הפורום הזה
ובכלל - שווה להעלות את זה לכל פורום אפשרי, זה פשוט כ"כ מושקע ויפה והסבר כ"כ טוב על הנושא
 

faNATYc

New member
אוי תודה תודה../images/Emo9.gif

ממש אין לי בעיה שתעלי את זה לפורומים האחרים שלך.
 

shirakl

New member
את רוצה אולי להעלות את זה בעצמך../images/Emo35.gif

או שאת מעדיפה שאני אעשה את זה
פשוט נראה לי יותר טוב שאת תעלי את זה כי זה שלך, ומגיע לך לקבל על זה את כל הקרדיט
 

shirakl

New member
תודה מתוקה ../images/Emo51.gif../images/Emo140.gif

באמת עזרת לי בצורה בלתי רגילה
 

shirakl

New member
ואגב ../images/Emo13.gif

כדאי שתדעי שסיפרתי על זה לעוד מנהלים ואני יודעת לפחות על עוד אחד שהעלה את זה לטאגליינס של הפורום שלו עם קרדיט לפורום שלנו ולך
נכון מגניב
 

Tustus

New member
יפה מאוד../images/Emo70.gif

סוף סוף הבנתי כמה דברים על שירשורים אבל יש לי שאלה... מה זה טאגליינס
תמיד מדברים על זה ואין לי מושג מה זה...
 

niravital

New member
טאג ליין...

זה השורה למעלה, שזזה כל הזמן... זה מתחת איפה שכתוב נטליה אוריירו, ומעל איפה שכתוב דפים פעילים... שלא כמו הודעות, הדברים שבטאג ליין לא נעלמים, ואפשר לראות אותם תמיד...
 
למעלה