האם יצאתי לידי חובה בקריאת שמע שעל המיטה, כשאני נוטה להירדם?

האם יצאתי לידי חובה בקריאת שמע שעל המיטה, כשאני נוטה להירדם?

אני זוכר את זה בעל פה, אני עושה את זה כבר כמה שנים. וקורה לי שאני נוטה להירדם לפעמים תוך כדי שאני עושה את זה, ובאיזה שהוא שלב שאני נמצא, פתאום אני מאבד את אותו קטע שהייתי, זאת אומרת שאני זוכר בוודאות שלב כלשהו, ואחריו אינני זוכר, ואז אני חוזר על אותו קטע שזכרתי, בשביל לשמור על הרצף ולקרוא את הקטע מחדש.

לאחרונה אני מקבל טיפול רפואי, כי אני משתעל, ולוקח תרופה מרדימה, אבל לא ממש. לפני השינה אני לוקח כדור שהרדים אותי יותר. ובמהלך קריאת שמע שעל המיטה, קרה לי את מה שכתבתי עכשיו.

האם יצאתי לידי חובה.? ידוע לי שאחרי שאני נוטה להירדם, ומצליח לעשות הכל, אבל לא ברצף ובחיבור. אני יודע שאם אעשה הכל מחדש, ממילא יהיה לי את אותו הדבר. ככה שאינני יכול לעשות שוב בשביל לתקן את מה שכבר עשיתי. ולא עשיתי לפי כך אתמול מחדש.

האם יצאתי ידי חובה.?
 

גופנים1

New member
יש עיצה

תקרא את קריאת שמע בישיבה. אני לא ממש יודע מה הם הפסוקים הכי חשובים בקריאת שמע, בקש מרב שידריך אותך, באופן כללי עלינו לדעת שיש מנהגים שהם פחות מחייבים, אתה עושה את שלך, מקפיד בעיקר לא לעבור על לא תעשה, מקפיד לעשות את מה שהצטווינו בתורה, כל השאר אתה גם מנסה להקפיד, אבל בפחות עצבים, אתה משתדל מאוד, אבל לפעמים אתה ממהר או עיף, אז בסדר גמור שאתה רק אומר לדוגמה פסוק ראשון של קריאת שמע, ופדית אותי שזה פסוק חשוב
 
למעלה