האם אפשר לקחת מתנה ממישהו שלא רוצה

dorit916

New member
האמת שעשיתי זאת בלב לא שלם,מחזירה את הכסף עכשיו

עשיתי את זה עכשיו וכואב לי בלב...
אני עכשיו מחזירה את הכסף

תמחקו את השרשור אם אפשר בבקשה
אני כל כך מצטערת
 

קליט

New member
את נתת מאה שקל מתנה

לאמא שלך, היא לא ידעה מזה, כעת כנראה אין טעם שתספרי לה על כך, או אולי כן אפשרי שתספרי לה ?... ברגע שנתת לה את הכסף אז זה שלה, ואסור לך לקחת את זה ממנה. את יכולה לבקש מהאחיות שלך שהן יחזירו לך את המאה שקל, את יכולה גם לשכנע את אמא שלך שכולם ישמחו שהיא משתמשת עם המתנה, וזה יפה מאוד שנותנים לה מתנה, זה נקרא "הכרת תודה", ומגיע לה הרבה יותר על מה שהיא העניקה לכם מכל הלב בכל השנים.. בהצלחה
 

dorit916

New member
האם אפשר לקחת מתנה ממישהו שלא רוצה


שלום
נתתי מתנה משותפת (לא בלב שלם דרך אגב, הוספתי100 ש"ח) עם אחיותיי לאמא שלי ולפניי זה התעקשתי איתם שאמי לא אוהבת את הדברים האלה והיא לא תסכים לקבל את זה(מדובר על סכום כסף לקניית מכשיר חשמלי) ובאמת כך היה, היא קיבלה את המתנה אבל הרגישה עם זה ממש לא בנוח והיא רוצה "להחזיר להם" אותה .השאלה שלי היא - האם מותר לי לקחת את הכסף חזרה שנתתי בלי שהיא תראה? האם זה גניבה או גזל?


תודה מראש!
 

dorit916

New member
היה לה כל כך לא נעים שהיא אפילו לא פתחה את המעטפה...

היא הרגישה כל כך לא בנוח שהיא אפילו לא פתחה את המעטפה עדיין כך שאין לה מושג כמה כל אחד הביא אפילו(או שאוליי היא פתחה כבר,המעטפה מונחת בשידה בחדר שינה שלה) למרות שאמרתי לה אתמול שידעתי שהיא לא תאהב את זה וציינתי שהעדפתי לקנות לה מתנה במקום לתת 100 ש"ח.
 
למעלה