מצעד הגאווה 2018 - תחושות שעלו בי

מצעד הגאווה 2018 - תחושות שעלו בי

שלום, לא צעירה (40+) ואחרי שנים החלטתי ללכת למצעד גם בגלל המעמד ההיסטורי וגם בגלל כל השמחה שחשבתי שתהיה והיתה.

המצעד הראשון הלכתי אחרי שחזרתי בשאלה (הייתי חילונית מבית פרמיטיבי מסורתי שחזרה בתשובה ואחרי כמה שנים חזרתי בשאלה) אני זוכרת שהייתי בשוק גם בגלל שראיתי טרנסית או שתים על המשאית עם חזה וללא חלק עליון לא הבנתי למה צריך לקרא לזה גאווה כשזה מרגיש לי הכי לא מכובד.
השנה הייתי מוכנה לכל מראה שלא יגיע, מאוד התרגשתי מכמות האנשים הרגשתי פתיחות ושיתוף וכבוד ודאגה הדדית, התרגשות שהגיעו רבבות אנשים למרות שרובם היו סטרייטים.ות בני נוער שבאו לשמוח ולשמח את עצמם.
אני רואה את הדרך הסלולה בעבודה קשה בעיקר בזכות הפמיניזם הרדיקלי לשינוי הגדול שהתחולל כאן גם בעניין הגדול של הטרדות המיניות.

אני כותבת את כל זה בגלל שאני שורדת פגיעה מינית, מצד אחד מבינה שיש דרכים רבות ומגוונות לאהבה, ואחרי כל ההיי הזה שהרגשתי מכל היום, אני רוצה לברר האם התחושה הריקנית הזאת שאני מרגישה עכשיו ויודעת בדיוק להצביע גם מדוע...
על על הבמה שהיתה בסיום המסלול הופיעו המון להקות שייצגו ליינים של הקהילה, בינהם היה גם סוג של סאדו, ועל הבמה בלבוש מלא וביזארי שכלל מסיכות וביצעו סוגים של משגלים, אני לא מבינה למה אני אמורה לראות סרט כחול בלבוש מלא.
האם צריך לפרט שלישיות, גבר שיורד לגבר אחר כשמשהו אחר מזיין אותו בכל מיני תנוחות?
מבינה שאני רגישה לנושא ובכל זאת, אני חושבת שגם אם לא הייתי רגישה זה עדיין זיעזע אותי וגם כמה נשים שהיו מאחורי (כניראה סטרייטיות הן הזדעזעו ואולי בצדק כששלושה הומואים מהקהל התחבקו ושלושתם החליפו רוק מול כל האנשים.
אותי זה מבחיל. עולות בי הרגשות ריקניות ורעות גם יחד. ומקוה שעצם הכתיבה כאן תשחרר את זה ממני.
לא העזתי לשאול במרחבים הבטוחים בפייסבוק כי עדיין לא יצאתי מארון הפגיעה. לא קל לי בכלל עם הנושא הזה שאני מטפלת בו כבר שנים ועם ההשלכות של זה על חיי שנהרסו לגמרי. יש לי עוד הרבה שאלות בנוגע לעצמי שבוערות בי לאחרונה... לזה צריך להקדיש הודעה בפני עצמה.
אין בי כוונה לפגוע ברגשות של אחרים, אני מקבלת כל אחד מבינה שיש דברים שקשה לי להתמודד איתם בגלל הרקע שלי ובכל זאת הייתי רוצה לחסוך מעצמי מראות כאלה.
רוב חיי אני נוקדת בעמדת הימנעות ברור לי שבשנים הקרובות אמנע מללכת למצעד, גם לא צעירה בשביל לצעוד את כל זה בשיא החום.
וגם מללכת למקומות בילוי של הומואים לא בגלל הנטיה בגלל הפתיחות ושאני צריכה להתמודד עם מראות שלא בא לי עליהם בעיקר אנרגיה של גברים גם אם הם נשיים. יש משהו ריקני בכל זה עבורי. הלוואי ומשהו כאן ירד לסוף דעתי ואקבל תשובה שתעשה לי שקט בנפש.
תודה
 

big ass blue

New member
לפעמים הטאבו מגזים ומוביל לדברים לא טובים

הפתיחות הזו והחוסר אכפתיות מאנשים אחרים. אבל זה מצעד שמיועד לדברים מסויימים, להראות את המיניות הלא מתפשרת של גברים עם גברים ונשים עם נשים, וכל ההקשר לקהילה.
את יכולה להיות מודעת למיניות שלך ולשים את החוסר אכפתיות שלך, אבל זה עלול להוביל לדברים לא טובים, גברים יקרקרו סביבך תמיד כי את אישה.
לאחרונה לנשים ממש לא קל, הרבה יותר קשה. גברים מרשים לעצמם הרבה דברים לא טובים. מראים את הפרצוף האמיתי בכל רגע נתון.
אסור לך להיות נחמדה, כי יתחילו איתך. אסור לך לחייך, כי יתחילו איתך. אסור לך שום דבר, תורידי את הראש ואל תצאי מהבית... זה מוגזם.
 

aaa123

Member
כלומר לדעתך לגברים אסור להתחיל עם נשים?

לא שאני מתחיל עם נשים אבל "יתחילו" לא נרדף ל"יטרידו" ,ואני בטוח שיש נשים שהיו רוצות שיתחילו איתן, כך
שהרעיון שמובע בדברים שלך כאילו גבר שמתחיל עם מישהי עושה דבר רע הוא לדעתי רעיון פוגעני לא רק כלפי חלק מהגברים אלא גם כלפי חלק מהנשים.
&nbsp
 

big ass blue

New member
הבעיה היא שאתה בטוח שיש נשים שרוצות שיתחילו איתן

כאשר אין לך שום מושג מה נשים רוצות. לי יש.
יתחילו היום נרדף עם הטרדה כי הדרך לא נכונה. צריך לדעת מתי להתחיל והאם להתחיל בכלל... רק בגלל שבחורה נחמדה אלייך לא אומר שהיא רוצה איתך מעבר... רוב הגברים לא מבינים את זה וכנראה שבחיים גם לא יבינו.
 
מה שכתבת בדיוק

ובל נשכח: גברים, הכללה אמנם, נוטים לחשוב שאישה מתאפרת מורחת שפתון לובשת משהו מסנוור זה בהכרח מאותת שהיא זמינה ורוצה, ולא תמיד מפנימים או לא מיד- שהאישה רוצה להרגיש טוב עם עצמה בלי קשר לנוכחות או עניין גברי בה.
&nbsp
 

big ass blue

New member
זה לא שהם סתומים, הם פשוט אנוכיים

הם תמיד יאשימו דברים לא קשורים כמו לבוש, או איפור, או משהו אחר, רק כדי לא להאשים את עצמם.
גברים הם אלו שאשמים, תמיד.
 

aaa123

Member
אני יודע שלנשים שונות רצונות שונים

יש נשים שרוצות שיתחילו איתן ויש נשים שלא.
&nbsp
לא טוען שכל אישה שנחמדה אלי רוצה שיתחילו איתה.
 

aaa123

Member
אני יודע מהכרות עם נשים

ברור שיש מתחילים שהם מטרידים אבל לא כל מי שמתחיל עם אישה מטריד אותה.
יש נשים שרוצות זוגיות עם גבר וגברים שמתחילים איתן מגדילים את הסיכוי שלהן למצוא זוגיות,ויש גם נשים שחושבות שגבר שמתחיל איתן זה מחמאה גם אם הן לא מעוניינות.
 

big ass blue

New member
אתה כל הזמן נופל בפח הקלישאתי

אם הן לא מעוניינות איך בדיוק הן מוחמאות מזה, את זה בחיים לא אבין.

אתה כותב מעצמך ולא מהצד הנשי, אתה אמנם כותב נחמד אבל זה הצד האנוכי שלך שמשתלט עלייך...
לא אמרתי שכל מי שמתחיל עם אישה הוא מטרידן אגב, סתם שתדע, בגלל זה יש לי בעיה איתך מהתחלה... הסקת מסקנה מהר והתחלת להתפלצף סתם.
 

גאיה1323

New member
הי אני אישה

וכאשר אני שמה איפור זה בדרך כלל כי אני רוצה להרגיש טוב עם עצמי או שאני רוצה להראות טוב אבל כמעט אף פעם זה לא בשביל שיתחילו איתי, וכך גם רוב הנשים שדיברתי איתם אז אפשר להניח בצד את השאלה עתיקת היומין: למה התאפרת/התלבשת יפה/וואטאבר אם לא רצית שיתחילו איתך.
יש דרכים להתחיל עם נשים שהן סבבה ונעימות לשני הצדדים ויש דרכים שלא
בגלל שיש דרכים להתחיל עם נשים שיוצאות מהנחת היסוד שאם היא אומרת לא היא כנראה משחקת משחק ותפקיד הגבר לעמוד במבחן ולהמשיך להציק לה, זה מטריד וזה לצערי נפוץ.
הדרך הכי נחמדה שהתחילו איתי היא: אני והבחור שוחחנו קצת ואז הוא שאל אותי אם הוא יכול להתחיל איתי.
זה היה בניסוח קצת יותר נחמד מזה, אבל זה היה הלך הרוח הכללי וזה היה נעים לשנינו והתפתח למקומות יפים. הסכמה זה סקסי.
אני יודעת שהרבה פעמים בדיונים מהסוג הזה אומרים מה לא, אז הנה סרטון שאומר מה כן ואני ממליצה באופן כללי על סרטונים של לייסי גרין

 

קלייטון.ש

Well-known member
אני לגמרי מסכים איתך

וגם לי בלי שיש לי עבר של פגיעה ההפגנה של נטיות ומעשים מיניים מאד מפריעה. לא רק של הומואים או של טרנסים אלא גם של הטרו. מעשיים מיניים - כמו כמה סוגים של מעשים אחרים - צריכים להישאר בפרטיות של מי שעושים אותם, ולא להיות מוצגים מול זרים. את ציינת עבר של פגיעה מינית כסיבה אפשרית לרגישות שלך, אז תני לי להבטיח לך שגם אנשים שלא חוו שום פגיעה סובלים מהפגנות המיניות האלה.
 
קלייטון תודה על תגובתך

אני מאמינה שרוב הנשים עברו לפחות הטרדה או כמה בחייהן, לא כולן נפגעות מינית ונוטה להסכים איתך שרוב הנשים וגם אנשים שלא חוו שום פגיעה סובלים מהפגנת מיניות במרחב הציבורי.
תודה!
 
למעלה