מחשבות שלי על me too

aaa123

Member
מחשבות שלי על me too

אין לי ספק שיש הרבה נשים שהוטרדו או הותקפו אבל
מה שאני רואה זה מבול של האשמות שלא ניתנות להוכחה או להפרכה.
אני לא קובע שאישה מסויימת משקרת כשהיא אומרת משהו על מה שקרה לפני 20 שנה, אבל הבעיה שיש לי עם זה היא שכל אישה יכולה להמציא סיפור שכביכול קרה לפני הרבה זמן גם אם הוא לא קרה ,ונראה כאילו גם אם ממציאים נגד אדם סיפור הוא לא יכול לעשות דבר(בחלק מהמקרים מדובר באדם מת ,וגם אם מדובר באדם חי אני לא רואה איך הוא יכול להוכיח שלא היו דברים מעולם).

אם רוצים שזה יהיה יותר אמין עדיף שme too יבוא מהגברים שיודו שגם הם הטרידו או לפחות יבוא גם מהם(כמו במקרה של לואי סי.קיי).

הבעיה היא שגם אם יש גברים שמצטערים על מה שהם עשו אז בדרך כלל הם יחששו להודות בזה מהחשש לעונש(ואפילו אם יש התיישנות על המקרה או שהמקרה לא היווה כלל עבירה פלילית בזמן הרלבנטי כך שאין סיכון להעמדה לדין עדיין יכולים לפטר אותם מהעבודה אם הם יודו).

ההודאה היחידה שלא מסכנת את המטרידים שאני יכול לחשוב עליה היא הודאה שכתובה בתוך צוואה שלא מתפרסמת כל עוד האדם חי, כך שלפחות תתפרסם עם מותו של האדם הודאה בדברים הרעים שעשה.
 
באמת מסכנים הגברים

מסכנים אין כמו הפחד שעורב להם בכל פינה שמא יודו יאבדו את עבודתם ופרנסתם
&nbsp
קצת מזכיר את הפחד המתמיד מאונס שנשים נושאות עימן, פחד משתק, מצר את צעדיהן ומפריע לחייהן.
 

aaa123

Member
לא מבקש שתרחמי על גברים בציניות

הנקודה היא שאם המטרה היא שיותר יודו באשמה אז צריך בשביל זה נכונות גם לסלוח.
&nbsp
יש אנשים ספציפים שלא הייתי סולח להם בשום מקרה אבל הם צריכים להיות מיעוט קטן יחסית לדעתי.
&nbsp
יש לי בעיה עם הרעיון של לסמן קבוצה גדולה של אנשים ולהחליט שלא סולחים להם(וצריך לפטר אותם אם מתגלה שהם אשמים גם אם רמת אשמתם לא גבוהה יחסית) ,וזה נראה לי מתכון בטוח למלחמה.
 
התרחיש הדמיוני שלך קורה בפועל?

החברה מגלה סלחנות כלפי אותם חלאות פי כמה וכמה מנשים קורבנות שהתלוננו, והן אלה שנשארות לאסוף את חייהן, אתה פשוט חי באיזושהי בועה ומיתמם בכוח.
לגברים שמואשמים תמיד יש מערכת תמיכה, הם תמיד יתלוננו על הרס חייהם ותמיד החמלה תהיה מופנית אליהם. החיים של הנשים עוברים טלטלה בזמן שהם מקבלים חמלה והגנה מהסביבה והחברה הכללית, ובסופו של דבר רובם המכריע יוצא בלי פגע מהסיפור הזה כשהן נשארות לאסוף את החיים שלהן.
 

aaa123

Member
לא ראיתי שהחברה גילתה סלחנות כלפי לואי סי קי

שפוטר.

נכון שהוא פוטר לפני שהודה באשמה כמו שקראתי בכתבה של מאיה פז
אבל אני חושב שגם הודאה באשמה לפני שפורסמו תלונות נגדו לא היתה מצילה אותו.

[URL]https://timeout.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%AA/%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%A1%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%9D/%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%99-%D7%A1%D7%99-%D7%A7%D7%99%D7%99-i-love-you-daddy[/URL]
 
עדיין תוהה איזו סוגיה פמיניסטית ניסית להעלות בפוסט?

מה פמיניסטי בכך? כיוון שגברים מנהלים את העולם והם הכי חשובים תמיד- הפורום הזה מתרכז אך ורק בזכויות נשים ובקיפוחן. מבחינה מספרית נשים מקופחות הרבה יותר מגברים וכשהוספת את הגברים למשוואה בניסיון לאזן את המצב, הבנתי שאינך מפנים את מעמדן של הנשים בעולם ולכן מתעכב על עניינים לא שייכים. ואגיד לך גם למה- מקרי ה"סלחנות" הם כל כך חריגים שלא ברור למה להכניס זאת בכלל למשוואה. אני באופן אישי לא מוצאת תרעומת כלפי מטרידים ולא שמעתי סיפורים על כך, אבל נניח שזה קיים, הרי ברור שהמספרים זניחים, זניחים עד כדי כך שלא ברור למה להתאמץ לכתוב על כך ולמה להטעות את כולנו בניסיון לתת תחושת מאזן בין המינים.
 

Berethor

New member
אם הן סולחות או לא סולחות להם זאת החלטה אישית של כל אחת ואחת

"In short, this is more of a cynical cousin of Easily Forgiven. Instead of following the adage "forgive and forget", these type of characters take the "forgive" part only. No matter how forgiving the character is, he still feels genuinely hurt by the transgressor's actions or words, which explains the harsh attitude. Maybe the character is still distrustful towards him and believes that the transgressor might do the same thing all over again; then again, this reason may be justified. Perhaps the person has a bit of a short temper and takes the little things too seriously (like having his foot being accidentally stepped on), which makes it impossible to forgive the other completely. When it comes to this trope, just because people forgive doesn't necessarily mean they will move on."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ForgivenButNotForgotten[/URL]
 

Berethor

New member
אתה לא חייב להאמין לכל סיפור, אבל למה הן צריכות הוכחות?

אם מדובר בטוויטר ולא בבית משפט, האם גם לכל דבר שאדם רושם בפורום צריך להביא הוכחות? לגבי גברים שמצטערים כביכול, אם הם היו מנהגים כראוי אז לא היה להם על מה להצטער.
 

aaa123

Member
לגבי הוכחות אז הבעיה היא שקל מאוד להאשים אדם

בהאשמות שאי אפשר להוכיח או להפריך.
&nbsp
לא לכל דבר צריך להביא הוכחות אבל לדברים שפוגעים בשם הטוב של אדם אחר רצוי שיהיו הוכחות.
&nbsp
לגבי זה שאילו אנשים היו נוהגים כראוי לא היה להם על מה להצטער אז אני מאמין שכמעט כולם לא נהגו כראוי בעבר בחייהם במידה זאת או אחרת,והרוב הגדול של האנשים פגעו בעבר במישהו או מישהי בצורה כלשהי שהם מצטערים עליה.
 

big ass blue

New member
מה שאנחנו כחברה צריכה לחשוב זה לא אם זה קרה

או לא קרה,
אלא כמה זה מתרחש ביום יום,
כל גבר וזה כולל גם אותי הטרידו נשים, זרקו הערות שלא במקום, התלוצצו, פלירטטו שלא במקום, חצו גבול...
אז מי אנחנו, הגברים שיש לנו את הזכות לחשוב האם המציאו סיפור? בשביל לקבל תשומת לב?

נשים נאנסות, מוטרדות, על בסיס יומי, עזבו יומי, על בסיס הדקה שעוברת. רוצים לדעת מה הסטטיסטיקה? בכל דקה שעוברת אי שם מישהו נאנסת או מוטרדת...
עכשין קבל את זה לראש שלך ותעזוב את המחשבה שקל להמציא סיפור, כי לגבר קל מאוד לאנוס.
 

aaa123

Member
אם כל גבר חצה גבול אז איזו הצדקה יש להתנפל על גבר ספציפי

שבסך הכל נהג כמו כולם?
חוץ מזה אני לא מסכים שאפשר לשים את כל הגברים בסל אחד.
&nbsp
גם כי ההכללה שלך על כל הגברים היא פשוט לא נכונה וגם כי יש הבדל בין מעשים שונים ויש הבדל בין גבר שכל אשמתו היא שהוא זרק הערה לא במקום וגבר שאנס.
&nbsp
לגבי הטענה שקל מאוד לגבר לאנוס אז אני לא מסכים.
&nbsp
גבר שרוצה לאנוס לא בטוח שיצליח ,ואם יצליח יש סיכון שישב בבית סוהר(וגם אם לא סיכון גבוה מאוד כי הרוב לא מתלוננות אז עדיין סיכון גבוה יותר מהסיכון שקיים למי שירצה להמציא סיפור שלא קרה).
 

big ass blue

New member
אתה מחפש הצדקות היכן שלא צריך

אין זו הכללה, כי גברים הם גברים, מה יש אתה לא אוהב סקס? אתה לא חרמן?
אתה מסוגל לא לשכב עם אישה במשך שנה? שנתיים? ולהיות סבבה עם זה?

אם כל גבר חצה גבול במהלך חיו, אז הגבר הספציפי הזה, זה הכל גבר... לא כל גבר מטריד את אותה אישה, אתה יודע. שאתחכם איתך עוד קצת? אין לי באמת זמן למשחקים הללו.

אתה חושב שההכללה שלי אינה נכונה כי אתה גבר בעצמך, ומן הסתם שאתה תגן על עצמך כדי לא להיות כלול במשוואה הזו.
עכשיו, אני לא אומר שאתה כזה, אבל הבעיה היא שהגבת... אתה אומר מה? שאינך מוכן לשבת בשקט כשמכלילים על המין הגברי? על המין הנשי הכלילו אני יכול להגיד כל חייהן, הפכו אותן לבובות מין, לכלום, למין מזדמן מתי שבא לנו, אפשר לזרוק הערה שוביניסטית ולהרגיש סבבה עם זה, אפשר לזרוק הערה למישהי בעבודה או בבית ספר או סתם כך, ולהרגיש בסדר, הרי לא עשינו כלום... לא, אנחנו פשוט לא מבינים את ההשלכות ולא תמיד רואים את כל התמונה.

לגבר קל מאוד לאנוס, גבר הוא כוחני מאוד.
גבר שרוצה לאנוס, ויצליח בכך, לא בטוח שיישב בכלא... לא שמעת, צריך הוכחה, צריך הודאה באשמה, צריך עימות ישיר. האישה, אחרי שעברה טראומה קשה, מושיבים אותה בחדר מול הגבר שאנס אותה והיא צריכה להוציא ממנו את ההודאה שהוא אנס אותה, אז לרוב זה לא קורה, אין שום הודאה, הוא לא עשה את זה בכלל, כשהוא כן... רוב הנשים שעוברות אונס או הטרדה מינית כזו או אוחרת לא מתלוננות בגלל אותו עימות שיבוא, והוא תמיד מגיע. העימות הזה זו טראומה לכל החיים...

אפשר לשים את כל הגברים בסל אחד. אני יכול לשים.
 

Berethor

New member
אתה טוען שאין לך זמן להתחכמויות, אבל אתה אוהב לעשות סלט מהכל

אני לא רואה איך זה יותר טוב, אם כי הדיונים האלו היו די מיותרים, במיוחד שהם נפתחו ביוזמתו של aaa123, והיה צפוי שהוא לא יקבל הרבה תמיכה בנושא בפורום פמיניזם. אתה מערבב בין "לאהוב/לא לאהוב סקס" לבין מין מזדמן ואונס, לא שלא קיים קשר בין הדברים, סביר להניח שלאדם א-מיני לא יהיה עניין בכל השלושה, אבל לא כל גבר שמעוניין בסקס, יהיה מוכן לרדת למקומות נמוכים בשביל זה, וממתי כל הגברים תומכים בהוללות מינית? יש מספיק גברים אשר מנגדים לזה, לדוגמה דתיים.
 

big ass blue

New member
לא חושב שיש גברים שמתנגדים

כל גבר מסוגל לעבור את הגבול, וזו לצערי עובדה, קבל את זה או לא.
 

Berethor

New member
זאת לא שאלה של יכולת, זאת שאלה של התנהגות הולמת ושליטה עצמית

גבר שכבר הוכיח שהוא 'שור מועד' כגון הארווי ויינשטיין, סביר להניח שהוא ימשיך להוות איום לנשים.
 

big ass blue

New member
לא בהכרח. הרי כוח מביא איתך מתנות

אתה בעל כוח ובמיקרה מפיק גדול. הרבה בחורות צעירות ירצו לרדת לך בשביל תפקיד. עכשיו שהואמאוכל את הדייסה שבישל, הוא כבר כלומניק. עשה מה שעשה, זיין הרבה. ובעוד שנה רף אחד לא יזכור אותו. מידי כמה שנים התקשורת תיזכר במה מצבו היום, ועל זה שהוא פשוט מכייף באיזו ווילה בבוורלי הילס.
 

Berethor

New member
כנראה שהוא כל כך דוחה, שאפילו בשביל תפקיד לא רבות יסכימו לכך

ועם איך שהוא נראה זה הגיוני. אם היה לו כל כך קל לשכנע נשים אז למה הוא עבריין מין?
 

aaa123

Member
השאלה האחרונה לדעתי לא במקום

כי גם גבר שקל לו יחסית לשכנע נשים יכול להיות עבריין מין נגד האישה שלא השתכנעה.
&nbsp
כלומר במלים אחרות גם מצב שיש הרבה נשים ששוכבות עם גבר בהסכמה לא סותר את הטענה שהוא עבריין מין כלפי מי שלא הסכימה.
&nbsp
אני מתייחס לטיעון ולא להארווי ויינשטיין עצמו כלומר לא מתווכח על מה שנכתב לפני השאלה האחרונה.
 

Berethor

New member
זה אפשרי, אבל זה לא כל כך סביר, בכל מקרה אין צורך להעמיק בזה

זה לא הפתיע אותי שגבר כל כך לא אטרקטיבי( ובו זמנית יהיר) נחשף כעבריין מין.
 

big ass blue

New member
אטרקטיביות נמדדת על פי ממדים שונים ולא רק על פי פיזיות

שתדע.
מדוע נשים נמשכות לכריזמה למשל? כריזמה לא נמדדת באמצעות פיזיולוגייה, זה אופי.
לגברים "רעים"?
או מדוע גברים נמשכים לאימהות שלהם ומחפשים או נופלים על אמא בסופו של דבר? אל תתפוס פה במילה ותתחיל להתחכם כי אין לזה סטטיסטיקה זה פשוט קורה הרבה, זה הכל.
 
למעלה