האם לפימינזם של ימינו יש אמפטיה לאובייקט ה"א-מיני"?

sheff2k17

New member
האם לפימינזם של ימינו יש אמפטיה לאובייקט ה"א-מיני"?

אוקי, הכותרת הפרובוקטיבית שלי עבדה, נכנסת
.
שמעו..יש לי בטן מלאה על הפמיניזם העכשיו. האמת? להגיד שיש לי בטן מלאה, זה המעטה. הבטן שלי רותחת. אני מתכוון להגיד פה דברים קשים, שנתפסים כבלתי קורקטיים בעליל. דברים שאף אחד לא מעז לומר היום בחברה המערבית-חילונית, בעקבות הפחד להיות מתויג כשוביניסט, פשיסט או סתם סוטה. מי מכן שבאמת מאמינה בצדק והזדהות עם סבל אנושי, תבחר לפתוח את הראש ולנסות להבין; מי שלא, תיבחר לתקוף אותי- אז שיהיה לה לבריאות


אתן כל היום מתקרבנות עם המוטיב, שהשוביניזם יצר "התניות" מגדריות סביב מושגי הנשיות והיופי הנשי, אך הפלא ופלא: כשמדובר בגברים, שום דבר לא השתנה. הגבוהים הם אותם גבוהים; הדומיננטיים הם אותם דומיננטיים; החטובים הם אותם חטובים; הריבועים הם אותם ריבועים. שום דבר לא עבר "רפורמה" ביחס שלכן כלפי "יופי גברי". גברים חלשים, נמוכים ובעלי תווי פנים לא מודגשים אכלו קש בשנות התשעים בדיוק כפי שהם אוכלים היום.

אתן נוקטות בסחיטה רגשית כשמדובר בדוגמניות "רזות מדי", ומקדמות דוגמניות מלאות(שזה כשלעצמו מבורך!), אבל אף אחת מכן לא הייתה רוצה לראות גבר עם כרס כדוגמן תחתונים. דוגמנית עם צלוליטיס אין(איך קוראים לה..ההיא המפורסמת), גברים עם כרס אאוט. כלפי נשים "הכל התניה", כלפי גברים "היופי הוא אובייקטיבי".

הכי מדהים, זה ההמולה התקשורתית שאתן מקימות מדי פעם. הדוגמא הכי טובה זה השדרנית ספורט ההיא, שהוצגה במשך שבועות כקורבן אולטימיבי. ריבונו של עולם, מדובר באישה, שמרגע היוולדה, העולם מחייך אליה. אוהבים אותה, חושקים בה, מחמיאים לה. האישה הזאת מחליטה להחזיק פורנו של עצמה בטלפון, בעידן של האקינג. הדבר הזה דולף החוצה, וכולם מתייחסים אליה כאילו היא ניצולת שואה. חשבתן אולי פעם שיש אנשים שהיו חולמים שמישהו ירצה בכלל לראות אותם בעירום? אנשים שכל חייהם מסתובבים כשקופים ודחויים, שאף אחד לא מחמיא להם ולא מראה בהם שום עניין מיני? בנאדם שאף אחד לא רוצה לראות אותו בעירום, הוא קורבן הרבה יותר גדול מאחד, שהאקרים יעשו מאמץ כדי לחשוף את גופו לעולם!

אתן גם נוקטות בגישה נורא צבועה וסלקטיבית כלפי מושג "הניצול". הדוגמא הלרוונטית ביותר לכך בשנים האחרונות, היא אותה אישה בנגלאדשית, שכיכבה חשופת חזה על פלאקט של איזו חברת טקסטיל, עם כיתוב "made in bangladesh". אתן הרמתן כזה קול זעקה, תוך התעלמות מוחלטת מכך שעמיתיה עובדים בתת תנאים ותת שכר, כדי לספק לכן את הסמארטפונים והבגדים שלכן. נוח להתעלם מניצול, עד שזה מגיע לעניין מיני! . האובייקט המיני הוא פרה קדושה היום.

עוד דוגמא טובה זה הפסטיבל התקשורתי סביב מקרי האונס בהודו בשנים האחרונות. הודו היא מדינה שבה עשרות, אם לא מאות מליוני אנשים נלחמים על דברים אלמנטריים כמו מים ראויים לשתיה, רפואה בסיסית וקורת גג. אנשי המעמד התחתון צוללים כל יום לביובים הסתומים של הערים הגדולות, ללא כל חליפה, מסיכה או ציוד מגן, כדי לפתוח במו גופם את הסתימות. הם מתים בגיל צעיר. מישהו מהם מקבל כותרות ראשיות בCNN? למישהו בעולם המערבי אכפת מהם? לא ולא, כי זה לא מיני. רק "האובייקט המיני" הוא קורבן רלוונטי, בעולם שאתן מקדמות.

אחד הדברים הכי מרתיחים זה הקרקס התקשורתי סביב ה"הטרדות המיניות": איזה קצין מטומטם אומר לשוטרת שיש לו פנטזיה על אישה בהריון, וכל הארץ גועשת. חיים יבין מחמיא לכתבת על החזה שלה(או משהו כזה), ואתן יוצאות מגדרכן. אבל, אתן יודעות בדיוק כמוני, שאילו הן היו מעוניינות בהם, זה לא היה נתפס כהטרדה, והן היו זורמות איתם. היו לי שתי מנהלות, שניהלו רומן עם עובד יפה-תואר, וכולם ידעו על זה, ואף אחד לא הרים גבה. כשאישה רוצה, אישה מקבלת. זה נקרא "א-סימטריה מינית".

בתקופה של חיים רמון, שגם הואשם בהטרדה, מישהי אמרה(לא זוכר מה היה תפקידה) משהו בסגנון: "לא יכול להיות שזה היה הדדי, חיים רמון הוא לא גבר מושך!". שמעתן את זה?! חיים רמון הוא לא גבר מושך! לכן בוודאות הייתה שם הטרדה. הרי בינינו, כשאשה מעוניינת בגבר, הכל תקף ולגיטימי. תראו לדוגמא את נשיא צרפת. הבנאדם נשוי למורה שלו מהתיכון. אתן מסוגלות לתאר לעצמכן מצב הפוך, שבו הנשיא נשוי לתלמידה שלו?! זה בחיים לא היה עובר. הוא לא היה נבחר לראשות מועצת קרית עקרון.

הגיע הזמן שתרדו מהעץ. אנשים שלא מצליחים למשוך(שזה בעיקר גברים. רק נשים ממש שמנות, יודעות איך זה לנעול את הנעליים של גברים כמוני), הם הקורבן האמיתי. לחיות בלי סקס, מגע וחום זה אחד הדברים הכי קשים שבני אדם מתמודדים איתם. נשים רבות, בעיקר במדינות יותר מערביות, מוותרות היום על זוגיות(כי אף אחד לא מספיק טוב בשבילן..), מביאות ילד לבד, ומתמקדות בקריירה. וכמובן, כשתוקף אותן "רעב", הן נכנסות לטינדר, ומוצאות איזה חתיכון ללילה סוער. הלוואי ולי היה את הפריבילגיה הזאת.

לסיכום(זה גם ככה כבר ארוך מדי): הקורבנות האמיתיים בחיים האלו זה ה"רעבים". סומאלי מורעב הוא קורבן גדול בהרבה מאמריקאי שמן, שסובל מכולסטרול גבוה. אם אתן באמת רוצות לבנות עולם צודק, כפי שאתן מתיימרות, תתחילו להתייחס גם לאנשים שלא מושכים אף אחד, ולא רק לאלו שמושכים יותר מדי. יש אפס התייחסות ציבורית לאנשים כמוני. לא מאמר, לא כתבה, לא ארגון סיוע.
כמו כן, תתחילו לתת את אותו יחס לגברים לא אטרקטיביים, כפי שאתן מקדמות בכל מה שקשור לאטרקטיביות נשית. כרגע, גברים מכוערים נשארים מחוץ למשחק, בעוד שאישה לא יפה, יכולה להיאחז בהנחה שהיא "קורבן השוביניזם"
 

aaa123

Member
אני לא חושב שהפמיניזם מתיימר לבנות עולם צודק

הפמיניזם מדבר על זכויות הנשים.
&nbsp
הוא לא מדבר על מלחמה בכל אי צדק שקיים.
&nbsp
לגבי מה שכתבת על חיים רמון אם הטענה שבגלל המראה של חיים רמון לא יכול להיות שזה היה הדדי זאת טענה מטופשת.
לכל אישה יש טעם משלה,וידוע שיש נשים שמתחילות עם גברים במעמד גבוה משלהם ללא קשר למראה שלו.
אני די בטוח שאילו היית עשיר כספית לא היתה לך בעיה למצוא מישהי צעירה ויפה או ללילה אחד או לקשר של יותר מלילה אחד.
לא שאני טוען שרוב הנשים הן כאלו שילכו עם מישהו מכוער בשביל הכסף אבל יש גם כאלו.
&nbsp
גם חוק שאוסר צריכת זנות כמו שקיים בשבדיה לא יכול למנוע את זה,ואני די בטוח שכל גבר שיפרסם שהוא עשיר נדיב ורוצה להכיר מישהי צעירה ויפה כדי לבלות איתה או כדי להיות בזוגיות איתה ימצא את מה שהוא מחפש גם בלי עסקה מפורשת של כסף תמורת מין.
 

גאיה1323

New member
מי זה האתן אתן אתן הזה

וזה שיש עוולות חברתיות רבות אומר שאסור למחות אלא אם מוחים על הכל?
אם אני חושבת שזה שסוגרים 76% מתלונות על תקיפה מינית כי התנאים של הפרקליטות לקבלת תיק בנושא הם הזויים זה דפוק, זה אומר שאני צריכה למחות גם על הסומאלי הרעב, על הפרה הנשחתת, על השמנים, הרזים, העצובים והקירחים?
ולא אתייחס אחת אחת לכל הנקודות, אבל בנושא הלפני אחרון אגיד שגברים לא יפים בתקשורת יש המון, ונשים לא יפות יש מעט. לעתים תכופות נראה גברים זקנים, שמנים, צעירים, נמוכים, גבוהים, יש מגוון רחב.
אישה בדרך כלל תהיה עד גיל 40, עד 50 קילו וכיוב.
בקיצור מה ניסית להגיד ומה רצית? לעשות פרובוקציה כפי שכתוב בשורה הראשונה?
 

Berethor

New member
זאת צביעות שקיימת בקרב אנשים לא אטרקטיבים רבים, ככה שזה לא

קשור דווקא לפמניזם. יש גם הרבה גברים מכוערים שמנסים לטעון "שיופי לא חשוב", רק מהצד שמשתלם להם, זאת אומרת הם מצפים ממשהי יפה להתפשר על אחד כמוהם, אבל מצד שני אפילו הם עצמם לא מעוניינים באדם עם מראה ברמה שלהם. בדרך כלל נשים נוטות להתפשר על מראה יותר מאשר גברים, וזה גם לא במקרה שנשים משקיעות יותר במראה שלהן מאשר גברים, בדרך כלל. בהכל מקרה אף אחת לא חייבת להיות איתך, כאשר תבין את זה, אז אולי היו לך פחות תלונות כלפי נשים שאינן מעוניינות בך, משום שבסופו של דבר זאת זכותן. כן זה יכול להיות לא קל להיות לבד, אבל לא מתים מזה.
 
למעלה