רציתי לשתף בקטע שכתבתי

omer719

New member
רציתי לשתף בקטע שכתבתי

על שיחה שהייתי חלק ממנה בשלב מסוים ולשמוע מה דעתכם/ן
"אתה פרימיטיבי" הם אמרו לי. הם לא ידעו כמה הבורות שלהם הולכת לעצבן אותי. אתמול נחשפתי לשיחה בין שני גברים בני 24 על נערה בת 17 שהתחילה עם אחד מהם. אני לא באמת יודע מאיפה הגיע כל הזעם שלי (אולי בגלל שאני זוכר כמה בעצמי לא ידעתי שום דבר בגיל הזה), אבל מבחינתם, בחורה שמתחילה עם גבר יודעת מה היא עושה ויודעת בדיוק מה היא רוצה להשיג.

חשוב לי לציין שמדובר בשני בחורים שעבדו איתי, נורמטיביים לחלוטין, שעד לפני השיחה הזו היו מבחינתי בעלי "היגיון בריא". אבל משפטים כמו: "אחי, היא רוצה בדיוק את זה", גורמים לי להבין שאנשים לא יודעים על מה הם מדברים, מפגינים ביטחון בלי שמץ של מושג, פשוט כי ככה סיפרו להם, ככה הם שמעו, כי ככה כולם עושים.

התפרצתי לשיחה המרתיחה הזו ואמרתי שככה אומר החוק, למרות שלדעתם הוא נורא יבש, ואפילו דאגו לזרוק "עתיק" לאוויר ולהשתעשע מהעובדה שבכלל המילה חוק נכנסה לדיון הזה. יש סיבה שקיים חוק כזה האוסר על יחסי מין עם קטינים או קטינות ומגדיר מהו גיל ההסכמה ומה נחשב בעילה. "גם בכביש החוף אסור לנסוע מעל 90 קמ"ש, אז אתה לא נוסע?", אולי אני כן, אבל זה לא אומר שזה בסדר, וההיגיון אומר שמישהו הגביל את זה מסיבה מסוימת.

זה החלק הרלוונטי, הפוסט המלא נמצא כאן - http://www.maveze.co.il/עומר-אייזנברג-פרימיטיבי-או-פרובוקטיב/

איך הייתי צריך להגיב?
 

aaa123

Member
גיל ההסכמה בחוק הוא 16

כך שמבחינת החוק אין בעיה עם מישהי בת 17.
 

Berethor

New member
כן, אבל מצד שני, גיל הנישואים בישראל הוא 18

מה שיכול ליצור מצבים מוזרים ולא ממש הוגנים והגיוניים, במיוחד לזוגות שמחכים עד לחתונה.
 

Berethor

New member
אז אני מבין שלא אתה ולא הם יודעים מהו גיל ההסכמה בישראל

טכנית הם לא עשו שום דבר לא חוקי, כי גיל ההסכמה בישראל הוא 16, יש מקומות בעולם שגיל ההסכמה בהם הוא יותר מ16, ויש מקומות בעולם שגיל ההסכמה בהם הוא פחות מ16, אבל בישראל גיל ההסכמה על פי החוק הוא 16. כמובן שאתה יכול להגיד שעדיין מפריע לך עם מישהו מבוגר יחסית מנהל קשר הוא מישהי שהרבה יותר צעירה ממנו, אבל אין כל כך טעם להזכיר את החוק בנושא הזה, אלא כן אתה מנסה להשתמש בבורות שלהם בנושא כאמצעי הרתעה מפני קשר עם הבחורה, אבל הרושם הוא שגם לך יש בורות בנושא ולא רק להם. כמובן שאתה עדיין יכול לטעון שאתה חושב שזה לא מוסרי, אפילו אם זה חוקי, אבל הם לא עשו שום דבר לא חוקי. בנוסף מדובר בסך הכל בבחורים בני 24, פער הגילאים בניהם לבין הבחורה בת 17 הוא לא מספיק גדול כדי להיתפס כמזעזע בעיני מרבית האנשים. החוק בנושא של בעילת קטינה נועד קודם כל כדי למנוע ניצול של קטינות וקטינים על ידי אנשים שהרבה יותר מבוגרים בהם, זה גם למה החוק בהרבה מהמקרים לא תקף לגבי קטינות לבין בחור שמספיק קרוב לגיל שלהן. בנוסף לכך היא זאת שהתחילה עם הבחור, ובחורה שמתחילה עם בחור היא בדרך כלל לא תמימה, אלא בדרך כלל מדובר בבחורה מאוד מינית, לטוב ולרע, לא במקרה שזאת התנהגות די נדירה אפילו בקרב נשים מבוגרות, משום שנשים בדרך כלל פחות מיניות מגברים. בכל מקרה את מוזמן לקרוא יותר בהרחבה לגבי החוק בישראל בנושא של בעילת קטינה כאן.

[URL]https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%AA_%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%A0%D7%94#.D7.91.D7.A2.D7.99.D7.9C.D7.94[/URL]
 

נוסעת27

New member
אותי יותר מעניין

למה יש כאן קופי פייסט לפוסט שכבר היה כאן (או בפורום אחר כבר לא זוכרת) לפני הרבה זמן. אולי אפילו שנה או יותר.
תופעת ה"כתיבה יוצרת" של הנהלת הפורומים שעושים קופי פייסט לכל מני פוסטים בפורומים עם כל מני יוזרים כדי ליצור טראפיק ודיונים.
דיי מעצבן, מזלזל באינטליגנציית הגולשים ומבזבז מלא אנרגיה והתייחסות שלא בצדק.
 

גאיה1323

New member
לא ידוע לי שomer719 מנהל פורום?

בכל אופן אם רמזת שהפרסום הוא שלי אז התשובה היא לא :)
ואנשים כותבים ורוצים לשתף- זו חלק ממהותו של פורום, לא?
 

נוסעת27

New member
אה, ממש לא!

יש פורום אחר בתפוז שאני פעילה בו כבר שנים רבות וגם שם פעם בכמה חודשים, אפילו שנים, מגיעים אותם הפוסטים בדיוק, אחד לאחד, קופי פייסט. אנשים טורחים ומגיבים, ומפרסם הפוסט אינו מגיב. אין לזה קשר למנהלי הפורום הספציפיים. זה כדי ליצור טראפיק ועניין ע"י משתמשים בדויים. לי זה פשוט חבל שאנשים טורחים ועונים ומשקיעים מזמנם על כלום.
 
למעלה