בושה למין הגברי

aaa123

Member
האם מותר להשתמש בכינוי חומד כלפייך או שרק כלפי מותר?

 

נוסעת27

New member
אז הנה עונה לך אישה

למעשה, ממה שיצא לי ללמוד מלימודי הפסיכלוגיה, זה דווקא נפוץ בעיקר אצל נשים (אגב לא רק נשים, יש גם הרבה גברים שנהנים מהפנטזייה של להיות נשלטים) שחיו בבית עם הורים שתלטנים (אימא, אבא, או שניהם) והחיפוש של איבוד השליטה והפורקן יכול להגיע במגוון דרכים,וגם לגלוש לעולם המיני- פנטזיית אונס, למשל.
&nbsp
זה ממש לא מתפתח כי איזה גבר מרושע מנפנף מולן בסרטון של אונס ואומר שזה מה שהן צריכות עכשיו לאהוב. ואני מזכירה לך שפעם לא היה פורנו ואינטרנט וכל השאר והפנטזיות האלו עדיין היו קיימות. זה היופי של עולם הפנטזיה ובתור "פמניסטית" את צריכה לאפשר לכל אישה לחלום מה שבא לה (לא שיש לך ברירה, כן?) ולא לנופף באצבע ולנזוף נו נו נו כי זה לא מתחבר לעולם שלך, ולטעון שזאת לגמרי המצאה. ואיפה ההוכחות שלך? חוץ מלהוציא אצבע מאשימה? אני גם אשמח לראות הוכחות מדעיות שזו המצאה מוחלטת של העולם הגברי ונשים כלל לא משתתפות בסוגיה הזו.
&nbsp
אגב מנגד, יש הרבה נשים שהפנטזייה שמדליקה אותן היא לשלוט בגבר ו"להכריח" אותו במהלך הסקס. אז מה? אז זה כן בסדר בתפיסה שלך? כי זה "מעצים" את האישה? על זה מותר לדבר? או אולי את לא מרשה לאף אחד לפנטז, אלא אם זה על מסיונרית עם נרות ועלי כותרת פזורים על המיטה?
בטח מה זה כיף איתך
 

צעיפית5

New member
ישר לפי הכותרת "הנה עונה לך אישה" שקוף שאת(ה) גבר

אבא'לה, דילגתי. עוד גבר נבזי חושב שקראתי את החפירה שלו
לך תכין מתכונים לטוסטים..ותיזהר כשזה יורד בוושט.
&nbsp
 

נוסעת27

New member
יוו את כל כך צודקת!

אני מתחזה. וכולם לא הבינו אותך. וכולם שובניסטים. או נשים אומללות שלא מבינות מה טוב להן. וכולנו מפגרים שלגמרי מפספסים את הפואנטה שלך.
תשובות ענייניות יש לך?
 

צעיפית5

New member
אתה מתקדם מצוין, לא לעצור

-בעוד מס' שעות תקליד תגובה חדשה בתקווה לקבל עוד פירורי תשומת לב
-אני אחזור להסביר לך יפה יפה שצעיפית לא קראה
- ואבא'לה שוב ישפוך מלל ללא הפנמה שהנמען פוסח עליו (אין דבר, העיקר הצומי)
&nbsp
&nbsp
ליבי ליבי עליך
 

גאיה1323

New member
באת להועיל אך יצא לך מזיק

תפישות מעוותות בנוגע למיניות כמחויבת להיות אלימה מושרשות תדיר בחברה שלנו באמצעות הפורנו, ואין ספק שזו בעיה כאשר אין הסכמה.
אבל אלימות אינה דבר פסול ביסודו אם היא בהסכמה, ויש נשים שבעניין של זה ויש נשים שלא. לנסות להגיד שאותן הנשים חיות בתודעה כוזבת או "גרמו להן להרגיש כך" כי זו הפנטזיה הגברית זה לא פחות מפטרוני, וזה ביוש מיני לא פחות פוריטני מאשר כל עידודי ההתנזרות לאורך הדורות.
 

צעיפית5

New member
שלום מנהלת פיספסת נקודה תעברי על המלל ושימי לב מה קראת,

-לא אמרתי שנשים חיות בתודעה כוזבת
-לא אמרתי שגרמו להן להרגיש, כי אין 'מרגישות', יש "מתחזות".
אל תייחסי לי פטרנליזם/פוריטניות ולא היה כאן ביוש שכוון לנשים, אלא לגברים פוגעניים שמנצלים נשים.
ולא אשחית את זמני יותר.
&nbsp
 

נוסעת27

New member
זה פשוט מזכיר לי

למה מלכתחילה עזבתי את הפורום הזה. הייתה כאן תקופה לפני כמה שנים עם הנהלה אגרסיבית שהייתה בדיוק ככה. התבטאויות גסות, ילדותיות ובורות חסרות כלום. מלאות שנאה לכל מי או דבר שלא מתיישר עם הקו של שנאת גברים והתייחסות לנשים כעם אומלל ומקופח, בדיוק ההיפך ממטרת הפמניזם- העצמת האישה, והיחס אליה כאדם שווה- ולא כקורבן חסר אונים.
זו המכה הכי גרועה של הפמניזם. נשים מרירות מלאות שנאה בגישת ה"אני ואפסי ועוד" (צעיפית אני יודעת שאת "לא קוראת ונורא חשוב לך ליידע שלא קראת"
, אבל רוצי לחפש את ההגדרה במילון).
התבטאויות מסוג זה כמו של הכותבת אין להן מקום בפורום שזו המטרה שלו. כמובן שאין ממש מה לעשות עם זה (חופש הביטוי וכל החרטא הזה) אבל אני לא רואה את הטעם להתדיין עם מישהו שלא מסוגל להתמודד עם שום דבר חוץ מהעץ עליו הוא טיפס.
אולי יום יבוא והפורום סוף סוף יחזיר את התהילה שלו וידון בסוגיות אמיתיות. והשונאים יישארו בחוץ.
&nbsp
&nbsp
 

Berethor

New member
אני מאמין שהיא מגיעה ממקום של פמיניזם מאוד רדיקלי, אבל נכון

שקשה לנהל דיון עם מישהי שכל כך בטוחה בצידקתה ובוחרת לזלזל לחלוטין בכל דעה שמנוגדת לשלה.
 
לא , בעיני לא צריך לצנזר אותה להפך

היא רק משל היא רק דוגמה שדרכה אפשר לראות את
הבעיתיות בגישה כזו או אחרת כאשר הנהלה עצמה היא כזו אני אכן מסכים איתך דזה מאוד בעייתי , אך. כאשר יש עשב שוטה אחד
או כמה אני לא רואה בעיה לעמיד אותו במקום גם אם אינו יקבל כי עדיין
הפורעם פתוח ויש קוראים

מבחוץ שכן אולי ילמדו , זו דעתי. בנוגע לכל שאר מה שכתבת כמובן מסכים , פנטיזיות זה עניין אחד ומעשה זה עניין אחר זה כמו בהלכה הבדל
בין מחשבה למעשה זה מאוד שונה , בעיני וכל בר דעת אמור להבין זאת .
 

Berethor

New member
יצא לי להתקל בהרבה יותר נשים עם פנטזיות כאלה מאשר בגברים

אם כי לגברים גם יותר קשה להודות בדבר כזה מאשר לנשים, כמובן. את חמישים גוונים של אפור גם כתבה אישה בסופו של דבר Rape fantasy זה משהו שהוא חלק מהBDSM. אני כידוע לא נוטה להיות תומך של BDSM, אבל יש אנשים שדברים אפלים כאלה מושכים אותם, אפילו אם את ואני לא אוהבים את זה.

"One form of sexual roleplaying is the rape fantasy, also called ravishment or forced sex roleplay. In BDSM circles (and occasionally outside these circles as well), some people choose to roleplay rape scenes—with communication, consent and safety being especially crucial elements. Though consent is a crucial component of any sexual roleplay, the illusion of non-consent (i.e. rape) is important to maintaining this type of fantasy."

https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_fantasy#Roleplay
 
למעלה