יוסי צברי "אחת ועוד אחת"

RubberSoul92

New member
גאון! גאון! מאמצת! בדיוק היה לי דיון עם מישהו

שמאשים נשים בהטרדה בגלל שהן הולכות עם בגדים חשופים.
 

Berethor

New member
אני מסכים לגבי זה שרמת הבד על הגוף זאת לא הצדקה, אבל היו שם

הרבה חוסר דיוקים לקראת סוף הסרטון. קודם כל האל ביהדות הוא טכנית חסר גוף/לא גשמי, ועל כן גם חסר מין, אפילו שנהוג לפנות עליו בלשון זכר, ובנוסף הסיבות העיקריות מאחורי כוחם של גברים זה פחות עניין כרומוזומים ואברי המין עצמם, ויותר עניין של הכוח הפיזי והנפשי שקיימים במידה רבה יותר בקרב גברים.

"An Omnipresent Super Trope and Sister Trope to Women Are Delicate. It can be assumed to exist in every form of media unless otherwise stated. For a number of reasons, fiction tends to treat men as the stronger, hardier, more reliable, and more resilient of the two genders. In most forms of human society, the assumption is that women are the more delicate of the sexes or are more suited for nurturing than the more aggressive roles undertaken by males of the species. This creates the assumption that every man is a natural badass, or should be."

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/MenAreTough
 


 

A לוןA

New member
כמות הגיבובים שלך...

האל ביהדות הוא אכן "טכנית" חסר גוף, אבל מעשית הוא אל זיכרי שנכתב ע"י גברים ועבור גברים. הפניות אליו נעשות בזכר, המצוות נאמרות ע"י זכר עבור זכר, ה"רגשות" שלו הם בזכר והתפילות אליו, כמה מפתיע, הן בזכר.
והפטריארכיה, שמסלילה נשים וגברים במסלולה, אינה מבוססת על כוח פיזי, אלא על תודעה וחינוך.
 

גאיה1323

New member
מבקשת לשמור על שפה מכבדת

אכן יש פרשנות שאומרת שהזכר הוא הסתמי ולכן פונים לאל בזכר, קיימת פרשנות אחרת שאומרת שזה שהסתמי הוא זכר זה לא סתמי.
 
אתה יודע מה אומרים על התורה ?

" לתורה 70 פנים " ויש כאלו שאומרים אין סוף פנים אז בל לזלזל בפרשניות אחרות, אני בא מעולם הזה, לפחות הייתי ויש כל מיני פרשניות אגב בקבלה יש אמירה שונה לגמרי שאל הוא חצי אישה וחצי גבר זה נקרא ארוס הצד הנשי באלוהות זה בקבלה מציע לקורא על זה ולא להתייחס רק לפרשנות הכי שגורה ומקובלת ומאוד רווחת בקרב מתנגדי דת וגם נשים כאלו ואחרות בעיני זה טעות ואתה טועה .
 
למעלה