אבולוציה

העוול שאני עשיתי?

אתן עושות לי שיימינג ומרכלות עלי כמו אחרונות היאכנע בקבוצה שלכן כשאני בכלל לא יכולה להגיב, ואני עושה עוול? ה"עוולומטר" שלך לא מכוון, אבל נו טוב, מה אני יכולה לצפות ממישהי שמאחלת מוות לאנשים זרים לחלוטין באינטרנט...
&nbsp
(וכן, זה משעשע אותי :D )
 

גאיה1323

New member
הודעות נמחקו עקב התנהגות לא מקובלת

מבקשת שאם וכאשר אתן/ם מרגישות/ים שיש הודעות לא הולמות, לשלוח לי הודעה במסר פרטי (כך אני יכולה לטפל בזה יותר מהר)
תודה
 
העוול שעשית

כבר ציינתי, שקרים והכחשות לא יצליחו לך
את בוכה כמו תינוקת על ריכולים ושיימינג דמיוני יש לך טבע להקל ראש בפגיעות בנשים, לפקפק, להקטין נפגעות לעשות דה לגיטימציה לתחושות ולאופן בו החוויה נצרבת בליבן.
&nbsp
משעשע אותך אלימות כלפי נשים,
תתבגרי
 

גאיה1323

New member
ממליצה להביט במחקרים של פרופ דפנה יואל

ההבדלים המנטליים שמדובר עליהם בכתבת הדעה הזו על פי קונצנזוס סוציולוגי וביולוגי כיום מיוחסים לסוציאליזציה מגדרית ולא להבדלים אינהרנטים ביולוגית.
 

גאיה1323

New member
את מדברת ספציפית על חזקת הגיל הרך?

כי נפוצים המקרים במדינות בהן אין חזקת הגיל הרך שמפאת הבדלים מעמדיים שקיימים בין גברים לנשים (מה לעשות שאישה מרוויחה 66-70% מגבר באותה העבודה עם אותן השעות) הגבר משתמש בילדים כקלף מיקוח.
 
מעבר לכך שהנתון הזה שגוי לחלוטין

אני לא יכולה אפילו לדמיין כיצד הוא רלוונטי.
&nbsp
כאשר ישנה חזקת הגיל הרך, הילדים הם קלף מיקוח מוחלט בכיס של האישה. כאשר אין חזקת הגיל הרך (בין אם ישנה חזקת הורות משותפת או אין שום ברירת מחדל), הם לא בכיס של אף אחד. המקסימום הוא שיכול כל אחד לאיים שיתבע משמורת בלעדית, מבלי שתהיה כל ערובה הוא אינדיקציה לכך שינצח. אם לאמא יש זכות לדרוש משמורת בלעדית, ודאי שגם לאבא יש.
&nbsp
(אגב, *בכל* המדינות במערב אין חזקת הגיל הרך, רק בישראל יש)
 
למעלה