הטריילר לסרט על וונדר וומן, בכיכובה של גל גדות, ומסתבר גם

Berethor

New member
הטריילר לסרט על וונדר וומן, בכיכובה של גל גדות, ומסתבר גם

שגל גדות עושה סרט פעולה כזה בתקופה של הריונות, ככה שאולי גם במציאות יש לה כוחות על.


"אחרי שהכוכבת הודיעה על היריונה השני, כעת היא נערכת לתקופה האינטנסיבית של קמפיין יחסי הציבור לקידום הסרט "וונדר וומן". מה בדיוק מצפה לה, והאם בהוליווד יודעים להתחשב באילוציהם האישיים של שחקנים?"

"היריון היה מאז ומתמיד אחד הטאבואים הגדולים של הוליווד. כוכבות השתדלו ככל האפשר שלא להיכנס אליו סמוך לצאת סרטיהן, וגם אם כן, נהגו להסתיר זאת במהלך מסעות הקידום. דבר זה המחיש בצורה הטובה ביותר עד כמה מקשה התעשייה על נשים לנהל חיים מקצועיים ואישיים בו זמנית."

"אך בשנים האחרונות התמונה משתנה. וכעת, אחרי שאנט בנינג, קתרין זיטה-ג'ונס, קייט בלאנשט, נטלי פורטמן ואחרות הגיעו לטקס האוסקר כשהן בהיריון מתקדם, גם גל גדות מצטרפת לחבורה. אמנם הפסלון המוזהב עוד רחוק ממנה, אבל לבשורה המשמחת עליה הודיעה לפני שבוע יש גם משמעות מקצועית: את הקמפיין של "וונדר וומן", אחד הסרטים הגדולים והמצופים של הקיץ הקרוב, היא תערוך כשכרסה בין שיניה."

"כיצד תיראה התקופה שמצפה לגדות, והאם בהוליווד מתחשבים באילוציהם האישיים של שחקניות ושחקנים במסעות הקידום המאסיביים הנהוגים שם? עטרה ישראלי, אשת יחסי ציבור מנוסה בתחום הקולנוע ומי שניהלה שנים רבות את קמפיין יחסי הציבור של סרטי וורנר בישראל, משערת כי "ההיריון של גל גדות לא יפריע להם. כל עוד זה לא בצילומים והיא לא צריכה להצטלם עם בטן של חודש שמיני, אין בעיה"".

""היא 'וונדר וומן'. גל גדות לא יכולה להגיד: 'מה אני סופרוומן?', כמו שהאימהות אומרות, כמו שאני אומרת: 'די עזוב אותי, מה אני סופרוומן? אני לא יכולה לעשות'. היא לא יכולה להגיד את זה כי היא סופר וומן, היא חייבת לעשות את זה"". (צוחקת)

http://e.walla.co.il/item/3012880

 

גאיה1323

New member
קול :)

מעניין מה זה אומר מבחינת היחס של הכלל ושל הוליווד לנשים כגיבורות על. מצרפת סרטון נחמד שראיתי בנושא https://www.ted.com/talks/christopher_bell_bring_on_the_female_superheroes
 

Berethor

New member
בקשר להרצעה של כריסטופר בל, כן זה גם סרט הקולנוע הראשון

שמתמקד בסיפורה של וונדר וומן, קצת לפני זה גל גדות השתתפה גם בכמה סצנות מהסרט באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק, אבל כפי שאפשר להבין גם מהשם של הסרט, היא לא הייתה דמות ראשית בסרט הזה, נראה שלפחות מהבחינה הזאת(מבחינה פמיניסטית) הסרטים של DC Comics/האחים וורנר עברו את הסרטים של Marvel Comics/דיסני, משום שהאלמנה השחורה(מהנוקמים) עדיין לא קיבלה סרט עצמאי/סרט שקרוי על שמה, אפילו שהסרטים של Marvel זוכים ליותר פופולריות(והכנסות) מהסרטים של DC, אז זה לא שאין ליוצרים את המשאבים לעשות את זה. אז נראה שהמגמה שכריסטופר בל קיימת גם בסרטים, אם כי בצורה פחות קיצונית מאשר עם תחפושות וצעצועים, אבל יש קצת התקדמיות בנושא, היו רבים שלא האמינו שסרט עצמאי על וונדר וומן יצא לפועל, אבל הנה הוא יצא, כמובן שלסופרמן ובאטמן מצידם היו כבר המון סרטים, והרבה שחקנים שונים גילמו את הדמויות שלהן.
 

Berethor

New member
יש סרט אנימציה על וונדר וומן, אבל הוא היה ישירות לוידאו

אני דברתי על כך שזה סרט הקולנוע הראשון עליה, פלוס זה גם 'הסרט החיי' הראשון עליה. בנוסף יש גם סדרת טלוויזיה על וונדר וומן משנת 1975 שנמשכה שלוש עונות. בהתחשב בכך שמדובר בדמות של גיבורת העל הכי וותיקה ומפורסמת, זה לא כזה הרבה, תיכננו לעשות סרט קולנוע על וונדר וומן עוד משנת 1996, וכל הזמן זה נדחה או/ו בוטל, עד עכשיו, אפשר לקרוא על זה יותר בהרחבה גם בסעיף של הפקה, מהערך של הסרט בויקיפדיה.

[URL]https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%A8_%D7%95%D7%95%D7%9E%D7%9F_(%D7%A1%D7%A8%D7%98)#.D7.94.D7.A4.D7.A7.D7.94[/URL]

 

Berethor

New member
בעיקבות הסרט יצאו גם צעצועים ואולי גם תחפושות של וונדר וומן

יצא לי לראות את לא מזמן בחלק מראיון של גל גדות עם אלן דג'נרס, אומנם הם לא דיברו על זה כל כך, אבל זה משהו ששמתי לב עליו, מעניין אם לכריסטופר בל מעודכן לגבי זה ואם יש לו תגובה לחדשות האלו. בכל מקרה זה ראיון טוב ומתאים לנושא של פמיניזם(שעוסק באירועים חיוביים ולא באירועים שליליים), אז אני ישים לינק עליו כאן. לא ידעתי שכבר יצא לך לראות את הסרט המצויר של וונדר וומן, אבל טוב לשמוע את זה.


 
למעלה