מה אתם חושבים על ריקדי ה- TWERK

oren399

New member
מה אתם חושבים על ריקדי ה- TWERK

מי שלא יודע מה זה הריקוד הזה מוזמן לצפות בסרטון למטה.
כמה כבר אפשר להשפיל את האישה? כפי שאתם יודעים או שלא, הריקוד במקור הומצא על ידי נשים שחורות שתמיד היו ידועות כבעלות אחוריים עסיסיים במיוחד. כל הרעיון של הריקוד הוא להרטיט את הישבן בפוזות שמעלות אסוציאציות ליחסי מין. אני אישית מזועזע מהריקוד הזה. כמה כבר אפשר להשפיל את האישה? הדבר המעניין ביותר שגיליתי, הוא שהריקוד נפוץ במדינות שאוהבים להחפיץ את הנשים כמו מדינות חבר העמים ורוסיה, איך לא, בכבודה ובעצמה. כמו כן הריקוד נפוץ בצ'כיה ובסרביה. האם זה צירוף מקרים?

 

Berethor

New member
עוד פעם אתה מטיף לשמרנות ואנטיסקסואליות במסווה של פמיניזם?

פעם שעברה פתחת פה נושא שמטרתו הוא להתנגח בפמן ובמצעד השרמוטות, ועכשיו החלטת לקחת קצת השראה מאניטה סרקיזיאן, ולחפש איך "לזעזע" מכל דבר. טוב לפחות זה די מהנה להפריח טענות מופרחות מהסוג שאתה מביא. הריקוד הומצא על ידי נשים(שחורות) והוא גם נעשה מיוזמתן של נשים, מבלי שאף גבר מאלץ אותן לעשות את זה, אז איפה בדיוק הבעיה? אתה חושב שהריקוד הוא משפיל, הן חושבות שהריקוד הזה הוא סקסי, ואני נוטה להסכים יותר איתן מאשר איתך. החברות/המדינות הכי סקסיסטיות הן דווקא החברות/המדינות הכי שמרניות, לדוגמה ארצות האסלאם והחברה החרדית, ולכן הטענות שלך הן גם די סקסיסטיות, אפילו שאתה מנסה להציג אותן כפמיניסטיות. הפוזות בריקוד יכולות לעלות אסוציאציות ליחסי מין, אולי, אבל מה הבעיה עם יחסי מין כל עוד הם בהסכמה? פלוס זה יכול אסוציאציות ליחסי מין שבהם האישה היא אקטיבית(ויותר אתלטית/חזקה), וזה דבר שהוא מאוד פמיניסטי לדעתי, אם כי בדרך כלל האישה פסיבית ביחסי מין, אז אי אפשר לומר שזה דבר נפוץ. הנשים שמופיעות בסרטון נראות מספיק מושכות גם בלי שירקדו/היו אקטיביות(בזכות הגוף והבגדים שלהן), אבל הריקוד/האקטיביות/המיניות שלהן מוסיפה לאטרקטיביות שלהן, בעני גברים, ובאופן כללי. אנשים כמוך משתמשים במושג "החפצה" כדי לתאר כל דבר מיני ואטרקטיבי.

 

waspaloy

Member
הבעיה פה זה הרדיפה אחר צומת לב מינית מגברים

אני לא מדבר פה על רצון לגיטימי אצל גברים ונשים כאחד להיראות יפים ומושכים אבל פה זה פשוט לשדר סקס ולקבל צומת לב מינית באופן גס וזול ומי שעושה את זה פשוט לא מכבדת את עצמה. כן זה מיוזמתן וזאת גם זכותן, גם זכותן של זונות להזדיין בשביל כסף אבל זה לא הופך את זה למשהו יותר מכובד או משהו שהייתה רוצה שהבת שלך תעשה.
 

Berethor

New member
לפחות הן לא מיתממות, לא לכל אישה מתאים להיות צנועה וחסודה

יש יותר מדרך אחת למשוך גבר/גברים, וזאת בהחלט דרך שעובדת(בהרבה מהמקרים, בין היתר משום שגברים בדרך כלל מיניים יותר מנשים), אפילו אם אתה חושב שמה שהן עושות זה רע, זה עדיין במסגרת של "evil is sexy". יש הרבה דברים שלא הייתי רוצה שהבת שלי תעשה, והרבה מהם הם הרבה יותר רציניים מריקוד כלשהו, אבל בסופו של דבר אני לא יכול להחליט בשביל הבת שלי, ההשפעה של ההורים על הילדים שלהם היא רק חלקית ולא מוחלטת, וככל שהילדים מתבגרים, ככה להורים יש פחות שליטה על מה שהילדים שלהם יבחרו לעשות, במערב לא נהוג לעשות "רצח על חילול כבוד המשפחה" כאשר הבת עושה משהו שהאביה או אחיה לא אוהבים. זאת מיסיונריות מיותרת, במיוחד שהן אפילו לא בנות משפחה שלכם, בנוסף אתם רק מביאים יותר פרסום לtwerk, כאשר אתם פותחים נושא על זה.

"Even though Beauty Equals Goodness, some villains are just gorgeous. They ooze sex appeal and carnality in a way that represents how seductive and tempting evil can be. They tend to have looser sexual morals. They are as handsome as they are arrogant (much to the heroes' annoyance). They hide their demonic soul behind the face of an angel. And they're not afraid to use their beauty, wiles, and sex appeal to seduce the hero and carry out their nefarious plans. (Okay, maybe that last Pot Hole went too far.) Their outfits tend to show more skin and have more leather, fetishist hangups, lace, on occasion, or even gorgeous and functional Femme Fatalons. Hey, what's the point of being evil if you can't do it with class? Or failing that, overdo it with style?"

"Often used as a storytelling device; what better way to show how seductive evil is than by making evil literally seductive. When paired with Beauty Equals Goodness, this is reconciled by making the good characters' beauty more genuine and the evil characters' appearance more focused on inspiring lust, separating "pure" beauty from sex appeal."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/EvilIsSexy[/URL]
 

גאיה1323

New member
שימו לב- כשמישהו אומר שאישה לא מכבדת את עצמה, הוא מתכוון

שהוא לא מכבד אותה. תגידו את זה בר' גליי. אנחנו מכבדות את עצמנו בסדר גמור, אתם אלו עם הבעיה.
נ.ב אין דבר לא מכבד בתחת כשלעצמו, וגם לא באף אחת מאצבעות היד או באף. הקונטקסט הוא המשנה. ואם הקונטקסט של אישה מינית (או שאתם חושבים שמה שהיא עושה הוא מיני) מפריע לכם, מוזמנים להסתכל לצד השני. הנשים האלו לא פוגעות באיש.
 

aaa123

Member
נכון מאוד

האישה היחידה שרשאית לקבוע דבר כזה(שהיא לא מכבדת את עצמה) היא האישה עצמה.
&nbsp
אפשר לקבוע שאישה מתנהגת בדרך שלא נחשבת למכובדת(וגם שגבר עושה את זה) אבל לא לקבוע שהיא לא מכבדת את עצמה בשבילה.
&nbsp
לעצם הנושא לא אכנס לדיון מה נחשב למכובד ומה לא אבל יש דברים במראה חיצוני שנחשבים ללא מכובדים לא רק לגבי נשים.
למשל גבר שלא מגולח וגם לא בדיוק מגדל זקן או לא אכפת לו אם הוא לובש את החולצה הפוך או סוגר את הכפתורים בחולצה באותו גובה בוחר במראה חיצוני שנחשב ללא מכובד.
 

Berethor

New member
מי החליט שזה לא מכובד? תראו מה יש לדנה ספקטור להגיד על הנושא

ולא ברור לי האנלוגיה שעשית בין מראה 'מוזנח' לבין מראה 'סקסי', מדובר בשני דברים די הפוכים. טוב לראות שבפורום הזה(לפחות כרגע) פמיניסטיות לא שופטות נשים על כך, ורק גברים מסוימים כאן עושים את זה, אבל במקומות אחרים יש גם לא מעט פמיניסטיות שמנסות להטיף 'לצניעות', אפילו כאשר זה רק פוגע בהרגשה של האישה. הנשים שעושות את זה לא רואות בגוף שלהן או/ו בריקוד שלהן כמשהו לא מכובד, זה מישהו מהצד מחליט שזה לא מכובד, וחושב שכולם חושבים כמוהו בנושא, אפילו אם הוא בדעת מיעוט בחברה שבא הוא חיי. האם מראה לא מושך הוא באמת יותר מכובד ממראה מושך? האם נשים באמת מעדיפות להיות/להרגיש לא מושכות? ברוב המקרים התשובה היא לא. בסופו של דבר זה גם עניין של "אלוהים נותן אגוזים למי שאין לו שיניים", נשים מסוימות מתלוננות על כך שהן מקבלות מבטים, אבל ברגע שכמעט אף אחד לא ירצה להביט בהן יותר(בגלל הידרדרות במצבן הפיזי), אני לא בטוח שהן היו כל כך שמחות על כך.

"רון שגיב ודנה ספקטור פתחו את תוכניתם ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" במענה לביקורות שהוטחו בהם, לאחר מכתב האהבה שכתב שריג לספקטור לרגל יום הולדתה ה-45. למכתב צירף תמונה מחמיאה של ספקטור בבגד ים ביקיני. הרשת געשה, בעיקר מצד פמיניסטיות שטענו לשוביניזם והחפצה, וסגרו עם שריג חשבונות ישנים."

"בגיל 16 חשבתי שאני הדבר הכי מכוער, גמלוני ודפוק בעולם, וכל החיים רציתי, ועוד בגיל 45, שיכתבו לי מכתב כזה, שמישהו מסתכל עלי וחושב שאני יפה, למרות שאני לא יפה. והוא חושב שאני מוח חד וחריף והוא חושב שאני מדהימה. והוא רואה בי את כל העולם ואת כל הקוסמוס, והייתי אתמול כל כך מאושרת. ותוך 24 שעות אני עצובה ובא לי לבכות. תודה לפמיניזם, כל הכבוד, תודה לכם על הקדמה."

""אמרתי לך שגבר מיני לא יכול להיות פמיניסט, זה נכון, אי אפשר להיות גם מיני וגם פמיניסט", אמרה ספקטור בסרקזם. "שנינו מיניים ואולי אי אפשר, כי אם אתה רוצה לשכב איתי אתה מחפצן אותי. יש לך איבר מין וזה בעיה ואולי אתה צריך לעבור איזה סוג של סירוס וזה יהיה בסדר. וזה הצחיק אותי. ואז התפרסם טקסט של אישה באתר של נשים שאמור להעצים נשים. בטקסט הזה חוץ מלקרוא לי מכוערת היא עשתה הכל. ועכשיו אני מרגישה מכוערת כי הייתי על גג העולם ויפהפייה אתמול ועכשיו יש לי פרצוף בולדוג ואני עצובה. בחורה אחרת קראה לי מכוערת. והכי חשוב שאני אדע שאני לא יפה, וזה שבעלי חושב שאני כמו קייט מוס, זה לא בסדר."

[URL]http://www.maariv.co.il/lifestyle/health/Article-552539[/URL]
 

aaa123

Member
האנלוגיה שעשיתי היא רק כדי להדגים שמראה מוזנח נחשב ללא מכובד

בעיני חלק מהחברה כמו שמראה סקסי נחשב ללא מכובד בעיני חלק מהחברה(לא בהכרח אותו חלק).
אבהיר שלא שפטתי איזה מראה הוא מכובד ואיזה מראה לא כך שלא שפטתי נשים בהודעה שלי.
&nbsp
לא הבעתי בהודעה דעה אישית אם מראה סקסי מכובד או לא(יש אנשים שמחשיבים מראה סקסי כלא מכובד זאת עובדה כמו שיש אנשים שמחשיבים מראה מוזנח כלא מכובד זאת עובדה).
 
למעלה