מי אמר שלפמיניסטיות אין חוש הומור?

RubberSoul92

New member
אני טוענת שלמנהלת אין חוש ניהול

מאז עליתך לניהול הפורום, הפורום הוזנח קשות והפך ללא פעיל. את בקושי נכנסת הנה ובכל זאת מוגדרת כמנהלת. בנוסף, התעלמת כליל מהבקשה ששלחתי לך בהודעות פרטיות ומן הדיונים הבודדים שהמשתמשים פותחים כאן. אני חושבת שהגיע הזמן שתפרשי מניהול ותפוז ימצאו מנהל/ת יוזם/ת יותר שיצליח/שתצליח להחזיר הנה את כל אותם החברה שפרשו מאז עליתך לניהול.
 

גאיה1323

New member
התנדבות תוזמן בברכה

יש לשלוח בקשה מסודרת לניהול הפורום לפורום המנהלים.
 

Berethor

New member
זה הוגן מצידך להתלונן זה, כאשר את עוד פחות פעילה בפורום הזה?

האם באמת לא מצאת כאן כמעט שום נושא שהיה לך מה להגיב עליו? למה את חושבת שפעילות המעטה שיש בפורום זה באשמתה? לפחות בניגוד למנהלים הקודמים שהיו פה, היא לא חוסמת אנשים על כל דבר קטן, מה שכמובן רק היה דרדר את הפעילות בפורום הזה עוד יותר. הפורום הזה סבל מפעילות נמוכה עוד לפחות משלושה סיבובים של ניהול שהיו כאן אם לא יותר, וזה לא באמת תלוי רק בא, כמה אנשים בוחרים להשתתף בפורום פמיניזם. אם יפתחו כאן הרבה נושאים מיותרים, רק כדי לפתוח נושא, זה לא דווקא יביא יותר עניין לפורום. "דיוני" לילה טוב, בוקר טוב, רק דוחקים נושאים יותר חשובים לאחור, והופכים את הדף הראשי של הפורום לבנלי/ספאמי. זה לא רק עניין של כמות, זה גם עניין של איכות.
 

RubberSoul92

New member
הגבתי לה על התנהלותה

המנוונת. בתור מנהלת הפורום שמתוגמלת מתפוז, היא התחייבה לנהל את הפורום להיות פעילה וקשובה למשתמשים - מה שאינו קורה בפועל. אני לא התחייבתי לנהל שום פורום, לכן גם אם פעילותי נמוכה מהרגיל זה בסדר. בכל פורום, גם השומם ביותר, המנהל מנסה לפתוח דיונים או לעורר עניין כמה פעמים בשבוע. שים לב שגאיה העירה למשתמש שפתח את האשכול על מצעד השרמוטות, מבחינתה זה לא המקום לדון בחזה הנשי בפורום פמיניזם. היא העירה למשתמש שפתח פה דיון על חדירה וגינאלית. גם לך היא העירה על הדיון בנוגע לאסלאם שניתן בקלות לקשר אותו לפמיניזם וזכויות האישה. אם היא לא פעילה - ניחא, אבל שתתן לאחרים להביע את מה שהם רוצים.
 

גאיה1323

New member
תגובתי האחרונה נותרת בעינה

אם את מרגישה שאת יכולה לנהל את הפורום בצורה מוצלחת יותר, את מוזמנת לבקש בפורום מנהלים להחליף אותי בתפקידי.
אגב אני לא יודעת על איזה תגמול דברת, אבל ניהול הפורום הוא בהתנדבות.
 
למעלה