מקוצ'רות - כי לא חסרות נשים מצחיקות..

מקוצ'רות - כי לא חסרות נשים מצחיקות..

הי נשים יקרות ונעים מאוד :)
רציתי להכיר לכן סדרה שיצרתי יחד עם חברה ושמה מקוצ'רות: סדרת אינטרנט קומית, נשית וכיפית עם אמרה חזקה שלנו על נשיות, פסיכולוגיה, תיאטרון, החפצה, יחסי גברים-נשים, סקס ועוד..
אנחנו מאמינות, מכל הלב, שיש קהל לסדרה שלנו, למרות שאולי מדובר בנישה ספציפית יחסית, שיש קהל נשי שחסר לו הומור נשי, שחסר לו קומיקאיות נשיות. שיש לא מעט גברים ונשים שחושבים שחסרות קומיקאיות לא כי נשים פחות מצחיקות, אלא כי יש להן פחות פלטפורמות מתאימות.
אנחנו מסרבות להקשיב לפחדים שלנו.. החשש הזה שקיים לעיתים אצל נשים מלחשוף את הפן הקומי שבהן, להתלכלך, לצחוק על עצמן, להתכער אפילו ולהיות לאו דווקא חמודות, יפות וטובות כמו שהתרבות כ"כ מכוונת אותנו.
להפך – אני ומאיה השותפה שלי לסדרה רוצות לחזק את הפן הזה.. אנחנו שמות שתי נשים במרכז הסדרה, עם הקומיות הנשית והשפה הנשית והגברים מסביבן.

נשמח אם תכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו, תציצו בחומרים ותגידו לנו מה דעתכן :)
https://www.facebook.com/mekuch.show/
 

ga26

Member
שלום לי

אגיד לך את דעתי.
אפתח בזה שהטריילר שראיתי נחמד. לא יכול להגיד שצחקתי כי קשה מאוד להצחיק אותי (זו לא את זה אני...). הרעיון מאוד חמוד ואם היה לי כסף (אין לי) והייתי רווק ללא מחוייבויות ועם זמן פנוי הייתי שמח להיות שרפרף/ הדום/ שולחן.
ובכל זאת כמה הערות מאדם שאינו מקצועי
1. אני כעיקרון לא אוהב הומר שמנסה לחנך אותי (למשל ארץ נהדרת או גב האומה שמנסות להראות לי כמה נכון וטוב להיות שמאלני) ואני מבין שהדגש הוא לצחוק על תופעות קיימות ולהציג אותן באור מגוכח. צריך להיזהר שזה לא יהיה מטיף מידי, לא חושב שאתן עוברות את הגבול.
2. לכאורה חסר לי הקשר בין הדמויות עם היחסים הקצת סאדו מזוכיסטיים של המטפל מטופל לבין ההחפצה הגברית מסביב שנראית כאילו נדחפה לשם סתם ללא קשר כדי להעביר מסר נוסף שלא קשור לתוכן הסדרה או לשום דבר אחר שקורה בקטע.
ניכר שאתן בסך הכל מצחיקות ושחקניות טובות ומוכשרות - בהצלחה
 

Berethor

New member
לא רע, אם כי לשרוטונים יש קטעים יותר מצחיקים על הנושא לדעתי

הקטעים שלכן עם פרויד והתחתונים היו נחמדים, הקטע עם 'ההחפצה' היה יותר מדי לא ריאליסטי.

 
למעלה