מטאפורות, ביטויים ותיאורים שמתארים שיאים של כניעות מינית

mama si

New member
מטאפורות, ביטויים ותיאורים שמתארים שיאים של כניעות מינית

אני עושה עבודה בבית ספר בשיעור ספרות על מטאפורות שמטרתן לגלם שיאים גבוהים של השפלה מינית של נשים שמתבטאת בשיאים של כניעות מינית.
המורה הראתה לי עבודות קודמות של תלמידות אחרות שלה משנים עברו, וכל התיאורים נראו לי כאילו הם נלקחו מתיאורים של פמיניסטיות שתיארו התעללות מינית שחוו.
אני מבקשת רעיונות לשיאים לשוניים, למשל קראתי בפייסבוק מישהי שכתבה "מאונן בתוכי", התיאור הזה מגלם את הגבר משתמש בה כחפץ שכל מה שנותר לו הוא רק לאונס, אלא שהתיאור הזה לא נחשב כ"שיא של השפלה" אבל אני ציינתי אותו על מנת להמחיש לכם את הכיוון של המטאפורות המשפילות שאני מחפשת.
בניגוד למטאפורה הזאת ("מאונן בתוכי"), אני מבקשת ממכן (וממכם) לתת לי דוגמאות למטאפורות שאכן מגלמות שיאים של השפלה מינית (תיאורי ציורי או מילולי) ושיאים של כניעות מינית.
 

ga26

Member
רק נקודה למחשבה.

אם מחפשים משהו בנרות ככל הנראה הוא לא כזה מייצג וככל הנראה התופעה לא כזו רחבה.
 

Berethor

New member
האם את בטוחה בכך שמדובר במחקר פמיניסטי ולא במחקר בדסמי?

אם את מסוגלת לעקל את זה את מוזמנת לחפש את הבלוג של נקבת האדם(נשלטת), אין טובה ממנה בתיאורים מהסוג הזה, ושהיה בהצלחה עם המחקר או/ו עם הפנטזיות המזוכיסטיות.
 

mama si

New member
סיימתי כרגע לקרוא את הבלוג והתאכזבתי

כי רק אתמול בלילה חזרתי מ 3 סצנות דומות למה שהיא תיארה.
כל הבלוג שלה מתאר פרשנות סובייקטיבית של אישה בלי רצון מיני שבוחרת לפרש אקט רגיל כאילו הוא משפיל. האקט שהיא תיארה הוא רגיל וכל התיאור הוא סובייקטיבי של הכותבת מבלי שחל שום שינוי באקט הרגיל.
אני מחפשת אקט מיני משפיל ולא אקטים רגילים שהכותבת תיארה.
למשל, גברים שמשתינים בפה לבחורה באופן קבוע בכל פעם שהם רואים אותה - יש כאן אקט אחר מהאקט הרגיל, כלומר שינוי של האקט הרגיל וגרימה אובייקטיבית של אלמנט של השפלה, אלא שהשתנה בתוך הפה מגברים שבכל פעם שהם רואים אותה עושים לה את האקט הזה הוא אמנם משפיל, אבל לא הכי משפיל מבחינה מינית. אני מחפשת לדעת על אקטים משפילים מבחינה מינית שיותר משפילים מהאקטים שתוארו (וגם מהאקט שתיארתי באקט של גברים שבכל פעם שרואים בחורה משתינים לה בפה) שמבחינה רגשית אובייקטיבים הם אקטים מיניים משפילים שמהותם הוא גרימה של כניעות מוחלטת.
למה הכוונה כניעות מוחלטת ?
אז אם גבר ימצוץ וגברים אחרים יעשו לו את מה שהיא תיארה בבלוג אז זה עדיין לא הופך אותו לכנוע מספיק, כפי שאת האישה זה עדיין לא הופך אותה לכנועה מבחינה מינית. אני מחפשת אקטים מיניים שבאמת משקפים כניעות מינית חזקה והשפלה חזקה כך שאם יעשו את זה לגבר אז זה באמת יתאר את הגבר ככנוע מינית מוחלט ויהפוך אותו לנקבה כנועה כי אם יעשו את זה לאישה אז היא כבר לא כמו אישה רגילה. בבלוג היא תיארה אקטים שכל אישה עוברת ולכן אין כאן שום דבר משפיל אלא פרשנות שלה שזה משפיל. אני מחפשת תיאור של אקט מיני שאף גבר בעולם לא יעיז לעשות זאת לאישה מרוב שהוא שזה באמת משפיל ואף אישה בעולם לא מסכימה להיות כנועה כזאת שתסכים לאקט כל כך משפיל.
שוב, כאמור בבלוג היא תיארה אקטים מיניים שכולנו עושות. רק אתמול בלילה חזרתי ו 3 גברים עשו לי בדיוק את כל מה שהיא תיארה. ואני מאמינה שכמוני המון נשים ואני בעצמי אוהבת את ההרגשה שהיא תיארה בבלוג אבל אני לא מרגישה שבאמת הגברים הכניעו אותי מבחינה מינית ועשו עלי אקט משפיל. אלה אקטים רגילים ופשוטים וההשפלה הוא פרי פרשנותה של הכותרת (סובייקטיבית מבחינתה האקטים האלה משפילים אותה וכל אישה בעולם לפי האידאולוגיה שלה).
אז אני לא מחפשת אקטים מיניים שתלויים בפרשנות סובייקטיבית כדי שהם יהיו משפילים בעיני נשים מסוימות (שאולי מחזיקות בדיעה פמיניסטית שגורמת לאקטים הרגילים הסטנדרטיים להרגיש כמשפילים) אבל זה לא מה שאני מחפשת. אני מחפשת את האקטים המיניים שבאמת (מבחינה אובייקטיבית) לכל הדיעות הם אקטיים מיניים שמבטאים כניעות מוחלטת של האישה ולהשפלתה באופן קיצוני ביותר מבחינה מינית.
 

Berethor

New member
טוב, אם מה הצורה שבא זה מתואר שם זה לא מספיק Hardcore בשבילך

אז לא נראה לי שיש לי משהו יותר קיצוני מזה בשבילך, וזה גם לא נראה לי המקום לחפש דברים יותר קיצוניים, מבחינת מרבית הפמיניסטיות מה שתואר שם הוא מספיק קשה/משפיל/כנוע. כמובן שזה סובייקטיבי, אבל זה היופי בזה, הרבה פרושים לדברים מיניים הם סובייקטיבים, מה שהאחת רואה כבעייתי, האחרת רואה כלא בעייתי, גם שאת אומרת "זה לא כנוע מספיק" זה סובייקטיבי. היא לא תיארה אקטים מיניים שכל הנשים עושות, וגינאלי זה משהו שמרבית הנשים עושות, וכמעט כל הנשים שנמצאות בזוגיות עם גבר עושות את זה, אוראלי ואנאלי זה הרבה פחות נפוץ, במיוחד אנאלי, יש הרבה נשים שמסרבות לעשות את זה, במיוחד בגלל שזה כואב, יש אפילו שחקניות פורנו שלא מסכימות לעשות אנאלי באף סצנה שלהן. אוראלי יותר נפוץ מאנאלי אבל עדיין יש לא מעט נשים שלא אוהבות תרעיון של לקחת איבר מין לפה שלהן, גם בגלל שזה נראה להן משפיל מדי, וגם כי הרעיון הזה דוחה אותן. הייתה כאן משתתפת אחת בכינוי פנתרית סגולה, שגם ידועה בהתנגדות הנחרצת שלה לאוראלי(במיוחד/בעיקר אם האישה בצד שנותן) ולאנאלי. השתנה בתוך הפה זה פטיש הזוי כמעט שמעט מאוד אנשים לוקחים חלק בו, אז מה הטעם להתעסק במשהו כל כך נדיר? זה אפילו יותר נדיר מBDSM, ואני מאמין שאפילו מבין חברי הBDSM רבים סולדים מזה. איזה הנאה יקבל גבר מזה שהוא משתין למישהי בפה? ואני גם בספק אם אפשר לקרוא לזה אקט מיני, זה אקט משפיל ניטו, גם אין דבר כזה "כל כך משפיל עד שאף אישה לא מסכימה לעשות את זה", אפילו הדברים הכי משפילים והכי הזויים, יש אנשים שמסכימים לעשות אותם, פשוט יש מעט מאוד אנשים שמסכימים לעשות אותם, אם את תמשיכי לחפש דברים שהם יותר ויותר Hardcore והזויים, בסוף תגיעי לדברים חולניים ומסוכנים במיוחד כמו נקרופיליה וקניבליזם, ואלו גם דברים לא חוקיים כמובן.
 

mama si

New member
יש כאן ניגודים חדים במה שאתה מציג

ראשית, שים לב שאתה מצד אחד מבין שביקשתי אקט קיצוני של מזוכיסטית שמהותו כניעות מינית קיצונית באקט מכניע אובייקטיבי שגבר עושה לאישה, מצד שני אתה מבין שמדובר בי ולמרות הכל אתה "מתאים" לי לכיוון שלי כיוון הופכי ומנוגד לחלוטין (קניבליזם ונקרופיליה) שמהותו סדיזם.
ההיפוך שעשית מבטא אצלך היפוכים שאתה עושה בפרשנות הסובייקטיבית שלך את המציאות, לכן לא אתפלא בכלל אם כשאתה שומע על אונס אתה גם הופך את הקורבן לפושע, או אם אתה שומע על אבא שאנס את בתו ההיפוך שאתה עושה למציאות גורם לך לפרש שהילדה אחראית ואשמה ושהאבא האנס הוא הקורבן.
התגובה האחרונה שכתבת לי מבטאת את ההיפוך שבפרשנותך הסובייקטיבית את המציאות מצבצעת למציאות האובייקטיבית כי אתה הופך דברים.
שוב, כתבתי על כניעות מינית קיצונית שבה האישה היא קורבן כי היא מזוכיסטית ולמרות שהבנת זאת סיימת בנקרופיליה וקניבליזם (שמבטאים בדיוק סדיזם).


שנית, אני לא יודעת באיזה מציאות אתה חי, אבל גם בעניין של שכיחות מין אוראלי אתה הופך את הדברים כך שהם הפוך מהמציאות האובייקטיבית. במציאות האובייקטיבית לתת מין אוראלי לגבר זה מאוד שכיח ואתה טוען שזה נדיר (טענה מוזרה).

שלישית, אתה כותב על הסכמה של נשים ועל ההנאה של הגבר, כשאני מתמקדת בהנאה של האישה (מזוכיזם של אישה מהותו ההנאה של האישה שמשפילים אותה מבחינה מינית) בעוד אתה מתעלם מהעובדה שאישה יכולה לאהוב מין ובכל זאת אתה מתייחס לאישה כאילו שלא יכול להתקיים אצלה רצון מיני. התפיסה הזאת שלך מזכירה לי מאוד את האישה שכתבה בבלוג על האקטים המיניים של אישה באופן שבו לאישה אין ברירה אלא להסכים מתוך חוסר רצון וחוסר הנאה.
התפיסה הזאת לא מקובלת עלי לחלוטין כי אני אישה ואני אוהבת לחוות על עצמי את כל מה שהיא תיארה והחוויה הסובייקטיבית שהיא תיארה משמשת המון נשים להרגיש משיכה לגבר באקטים המיניים האלה.
אם יש נשים שתופסות את האישה כקורבן זה לא אומר שהן צריכות להשתלט על השיח בכנסת, באו"ם, באוניברסיטאות ובכל מקום אפשרי כנגד הרצון המיני של נשים כמוני לחוות חוויות שמשפילות אותנו. אדרבה, תנו לנשים כמוני את ההגנה והתמיכה לקיים יחסי מין עם גברים שכל מה שהם מחפשים לעשות הוא "לדפוק ולזרוק" וכך ייטב לחברה שעליה אנשים טוענים שהם רוצים להגן.
במקום לאסור זנות בטענה שזנות משפיל את הנשים, ושכאילו אתם רוצים להגן על הנשים, אדרבה, תנו לנשים כמוני את החדר בתל אביב, את המעקב הרפואי אחר סודנים (כדי שללקוחות לא יהיה איידס), את השומר ראש שיימנע אלימות כלפינו וכך תגנו על הקורבנות האונס הבאות. הרי אותם אנסים חרמנים באים לקבל סיפוק מהפה שלי ואני אוהבת את זה, ואם הם לא היו מקבלים סיפוק ממני אז אחוזים מהם יאנסו את הבנות שלהם, את השכנות והרבה בנות שלטענתכם יש המון קורבנות אונס. אז אם באמת ובתמים אתם דואגים וחומלים על קורבנות האונס אז תגייסו כוחות לתת לי את התמיכה לתת את שירותי המין לגברים חרמנים שעלולים לאנוס ולהפוך נשים לקורבנות אונס.
מה קרה פתאום אתם לא מעוניינים לאפשר לי למנוע אונס על ידי מתן שירותי מין שאתן לגברים ?
התשובה היא הצביעות של המגזר שלכם ששולט בכל שיח פוליטי.
מעניין ששלחתי לחברת הכנסת זהבה גלאון מייל שבו ביקשתי שיתנו לי תמיכה ואשמח לתת שירותי מין (סיפוק מיני) לגברים שיש להם פוטנציאל לאנוס והיא לא ענתה. נו, מעניין בדיוק למה לא ענתה.
אני לא אוהבת אג'נדות שהבסיס שלהן הוא צבוע בדברים מנוגדים.

ועדיין, אם באמת ובתמים אנשים כאן דואגים שלא יהיה אונס וחוששים מאנסים פוטנציאליים אז למה לא תתנו לי את התמיכה הכלכלית ואדאג לספק מינית את הגברים בעלי הפוטנציאל לאנוס כדי שלא יהיו עוד קורבנות אונס ?

אנשים רואה אנשים שטוענים שהם היו עושים הכל כדי שלא יהיו קורבנות אונס, מעניין שלתמוך בי (לשלוח אלי גברים עם פוטנטציאל לאנוס, לבדוק אותם רפואית שאין להם מחלת מין, לתת לי תמיכה שומר ראש כשגברים מדברים איתי ברחובות של תחנה המרכזית הישנה ולתת לי שם חדר) אתם לא רוצים למרות שאתם יודעים היטב שככל שבעלי פוטנציאל לאנוס יקבלו סיפוק מיני ממני אז יהיו פחות קורבנות אונס. אז מעניין למה בכל זאת אתם מעדיפים שיהיו יותר קורבנות אונס, העיקר להגיד שנשים לא נהנות לספק מינית גברים ולא נהנות להיות מזוכיסטיות.
אתם פשוט מתאימים את המציאות לפי האג'נדה שלכם על חשבונן של קורבנות אונס ועל חשבון החירות המינית של נשים כמוני לבחור להינות מלספק גברים מבחינה מינית.
 

Berethor

New member
דווקא קניבליזם יכול לעבוד לשני הכיוונים, היה מקרה כזה בחו"ל

וזה המזוכיזם הכי קיצוני שיכול להיות, במובן של פגיעה פיזית, לגבי השפלה, אין לי ממש רעיונות בשבילך, לדעתי הגעת למצב שאת 'Too Kinky to Torture', לפחות מבחינה נפשית, אם מכתחילה את לא רואה דברים שנחשבים למשפילים, ואם את את אוהבת לעשות אותם, איך את חושבת שאת יכולה להרגיש מושפלת? את ההשפלה הכי גדולה חווה אדם שיש לו הרבה גאווה/כבוד, ועל זה אמר וגיטה "Prideless!! Do you not realize my humiliation?!". את מבינה שהשפלה היא בעיקר עניין נפשי? ולכן זה גם עניין שהוא סובייקטיבי יותר במהותו? השפלה קשה ככל שתהיה, כאב ומכות זה דברים שהם יותר מוחשיים. רואים שאת לא מכירה אותי, אני אומנם לא תומך גדול בסדיזם ומזוכיזם, בלשון המעטה, אבל אני לא קורא לאסור על זה, ואני גם לא קורא לאסור על זנות מבחירה, זה אומנם דברים מיניים אפלים, אבל יש אנשים שזה מתאים להם. יודעת מה, יכול מאוד להיות שהשרותים שאת מציעה באמת יעזרו להפחית את מקרי האונס, אני מקבל את הטיעונים שלך בנושא הזה.

"זה היה מקרה שזעזע את כל העולם כשב-2001 רצח ואכל הקניבל הגרמני מהעיר רוטנברג ארמין מייווס, את מאהבו ברנד ברנדס. השניים הכירו באתר אינטרנט של פנטזיות קניבליזם, כשברנדס פרסם מודעה תחת הכותרת: ״ארוחה - או להיות הארוחה שלך?״, והציע למי שירצה את ה״הזדמנות לאכול אותי בחיים״. מייווס היה זה שנענה לכך ועכשיו הוא חושף פרטים נוספים על הפרשה בסרט דוקומנטרי חדש "ראיון עם קניבל"".

[URL]http://www.mako.co.il/hix-bizarre/Article-b67c38ec1cac251006.htm[/URL]

"The best way to survive, nay, thrive during torture is to get off on it (we mean the victim, not the audience)."

"Whether it's masochism or an iron body or mind, nothing is more demoralizing to a torturer than his victim berating him on a sloppy job, or worse, giving him tips!"

"If one really wants to take it Up to Eleven, remember, it's a Good Thing You Can Heal."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/TooKinkyToTorture[/URL]

 

mama si

New member
אני לא אוהבת מכות פיזיות אלא רוצה שיגבירו לי תסכולים מיניים

מתנצלת שמקודם חשבתי שאתה נגד זנות ושאתה שלילי אלי.
סליחה מעומק הלב ואתה חביב וידידותי לעיסוק שאני מאוד רוצה לעסוק בו (זנות).
אגיד לך הקניבליזם באמת יכול לפעול נגדי ולהפוך אותי למזוכיסטית אבל כבר לא יהיה לי רצון חופשי

אף פעם המזוכיזם שלי לא כלל רצון לקבל אלימות פיזית. אלימות פיזית תמיד הרחיקה אותי והיא הפחד הגדול שלי (מגברים אלימים) ולדעתי גברים אלימים הם פושעים וצריך להרחיק אותם ממין.
המזוכיזם שלי מתבטא רק במישור של התסכול המיני (הסבל הנפשי) שאני מאוד רוצה שגבר ואישה יגבירו לי אותו) והצורך שלי בקיצוניות נשאר רק במישור של ההשפלה הנפשית והכאב הנפשי ולא חס וחלילה מכאב פיזי.
הבעיה שקשה לי לחשוב איך למתוח עוד קצת את החוט של הכאב הנפשי כי אני לא מצליחה למצוא רעיונות איך גבר יכול לעשות אקט מיני עם עוד גבר נוסף (אקט כזה שידגיש לי את החסרונות שלי ביכולת להיות מושכת) במישור הזה שהם לא רוצים לזיין אותי כדי להגביר אצלי את התחושה שאני מכוערת ודחויה) ושהגברים האלה מעדיפים נשים אחרות ושוכבים איתן מולי כדי לעורר בי תסכולים מינים שאקנא ואני רוצה שהם יעשו משהו שבוודאות מוחלטת מעצם האקט אני נחשבת לכנועה באופן קיצוני ומושפלת מינית באופן קיצוני (ברמה הנפשית) משהו שיפצע אותי נפשית קשה. פעם עשיתי חילופי זוגות עם גבר שנטש אותי אחרי שהוא גילה את היופי של בחורה אחרת וביקשתי ממנו וממנה להשפיל אותי על המראה שלי ולהעלות בי תסכולים לגבי החסרונות של התפקודים המיניים שלי מבחינת היכולת שלי לספק גבר (בגלל המראה שלי). בערך זה הכיוון שאני מחפשת בו רעיונות על אקטים מהסוג הזה שיגרמו לי להרגיש כנועה ומושפלת ולקבל הרס עצמי לדימוי העצמי שלי. משהו שיגרם לי לתסכולים מינים ולהשתגע על ידי זה שגבר ואישה שוכבים מולי שהוא בוגד בי בגלל חסרונות במראה הגוף שלי שבגינן אני דוחה ולא מסוגלת להיות להביא גבר לגמור וגם לא אישה לגמור ושנותר לי כאילו רק לקנא בה ובו ולהסתכל עליהם ולסבול מקינאה של חוסר היכולת שלי ולהרגיש את הסבל של התסכול שאני רוצה גם אז אני מחפשת רעיונות לאקטים קיצוניים של מזוכיזם במישור הזה שכתבתי עכשיו.
יום נפלא לך
 

aaa123

Member
אני בספק אם מתן שירותי מין לגברים יכול למנוע אונס

אולי בדיוק להפך והפושע יקבל בטחון ויחליט לבצע את מה שהוא תרגל על זונה גם על אישה שאינה זונה. אני לא אחד מהאנסים כך שאני לא יודע מה המניעים שלהם,ולא ברור לי אם יש הצדקה לתיאוריה שאם יתנו להם לצרוך זנות זה ימנע אונס.
&nbsp
אם המניע הוא רוע לב אז ברור שזה לא ימנע אונס כי במקרה זה חלק מהכיף של הגבר הוא מעצם העובדה שזה בניגוד לרצונה ,ואת הכיף הזה הוא לא מקבל מצריכת זנות שם הוא יודע שהכל בהסכמתה. במקרה כזה הוא יכול להשתמש בזונה כדי לתרגל כאשר הוא יבקש מהזונה כאילו להתנגד לו כאשר הוא יכריע אותה, ויקבל בטחון עצמי במציאות כשהוא יתנפל על קורבן שבאמת לא מסכימה.
 

Berethor

New member
אנחנו מאמינים שהמניע העיקרי הוא חוסר סיפוק מיני, ויש לזה גם

גם סימוכין, עובדה שכאשר אנס סידרתי עובר סירוס כימי, אז אין לו יותר חשק לאנוס, ככה שיש שני דרכים עיקריות למנוע מאנס לאנוס, למצוא לו מקור לסיפוק מיני חלופי(בין אם זה אישה אחרת ובין אם זה הסתפקות באוננות) או לסרס אותו/להפוך אותו לא-מיני. יכול להיות גם אלמנט של רוע באונס(במקרים שבהם האנס מודע לכך שמה שהוא עושה הוא לא חוקי ולא מוסרי) או ליתר דיוק אלמנט של חוסר התחשבות באחר, משום שלאנס פשוט לא אכפת אם הצד השני מסכים או לא מסכים, אכפת לו רק מהשגת האקט המיני, בכל דרך אפשרית(כולל דרכים אפלות/מפוקפקות/לא חוקיות). אני מניח שיש אחוז מסויים של אנסים סדיסטים, שבאמת מעדיפים אונס על פני יחסי מין בהסכמה, אבל אנחנו נוטים להאמין שזה לא רוב האנסים, סדיסטים באופן כללי הם חלק די קטן באוכלוסייה, זאת גם הסיבה שרוב האנשים הם לא חובבי BDSM, ודרך אגב את הטיעון של 'אימונים לקרת אונס אמיתי' אתה יכול גם להטיח בפני יחסים בדסמים, אם אתה מאמין שהBDSM מעודד מעשים סדיסטיים לא חוקיים יותר מאשר מספק את המיניות האפלה של חובבי הBDSM בדרכים יותר כשרות, יחסית.
 

aaa123

Member
המניע יכול להיות שילוב של דברים

ועד כמה שידוע לי על סמך מה שקראתי חלק גדול מהאנסים יש להם בת זוג או היתה להם בת זוג בזמן שהם אנסו וזה לא עצר אותם מלאנוס נשים אחרות.
 

Berethor

New member
יש אנשים שהפכו לגנבים בגלל עוני ויש אנשים שיש להם כסף ועדיין

הם מוכנים לגנוב/לקבל שוחד וכו, כמובן שמקרי האונס ששרותי מין מונעים זה כאלו שנובעים 'ממחסור אמיתי' ולא כאלו שנובעים 'מתאוות בצע', בנוסף זה שיש לגבר בת זוג, לא אוטומטית אומר שהיא מספיק אטרקטיבית ושהיא מספקת אותו מבחינה מינית, וזה גם יכול להוות טריגר למעשים מיניים מפוקפקים, בנוסף לאופי האנוכי שיש בדרך כלל לאנשים שעושים דברים כאלו. אני לא ראיתי את mama si ולכן אני לא יודע עד כמה היא אטרקטיבית, אבל אני יוצא מהנחה, לפחות על סמך גילה, שהיא אטרקטיבית יותר מהרבה מהנשים של הגברים הלא רווקים שאולי יפנו עליה, ככה שהיא מציעה להם לא "רק" שרותי מין, אלא גם שרותי מין מאישה אטרקטיבית יחסית, וזה גם נכון לגבי הרבה מהנשים שעוסקות בזה, לגבר לא אטרקטיבי/לא מספיק אטרקטיבי כמעט ואין סיכוי להיות עם אישה אטרקטיבית(מבחינה פיזית), במסגרת נורמלית, במיוחד בזמננו, שהרבה נשים הן לא פראייריות בנושא, ביחס לעבר, והזנות היא אופציה עדיפה בשבילו מאשר אונס. כמובן שאני רואה בזנות דבר שהוא די מפוקפק(וזאת אחת הסיבות שאני באופן אישי לא צורך שרותי מין), אבל זה הרע המיעוטו ביחס לאונס. ברוב המדינות/החברות המוסלמיות הזנות היא לא חוקית, וזאת אחת הסיבות העיקריות לכך שמקרים כאלו קורים שם.

"In Egypt, several mass sexual assaults have received wide international coverage. In Arabic, the term "mass sexual assaults" translates as تحرش جماعي (taḥarrush jamāʿī), often incorrectly transliterated in the media as "taharrush gamea" following a German police report into the 2016 New Year's Eve sexual assaults in Germany."

[URL]https://en.wikipedia.org/wiki/Mass_sexual_assault#Egypt[/URL]
 

aaa123

Member
יש הבדל בין גנבים ואנסים

במקרה הראשון יכול להיות שמדובר בצורך השרדותי אם האלטרנטיבה היא מוות ברעב,וגם אם לא מדובר במוות ברעב אז כסף יכול לעזור לאנשים להאריך את חייהם למשל כי הם יכולים לקבל טיפול רפואי טוב יותר בזכות כסף(לא שאני מצדיק גנבים). במקרה השני אני לא רואה מצב שמדובר בצורך השרדותי.
 

Berethor

New member
כן יש הבדל, אבל גנבה/שוד זאת עדיין האנלוגיה הכי טובה לאונס

להשוות את זה לרצח זה פשוט לא נכון ברוב המקרים(להבדיל ממקרים של אונס ורצח לדוגמה), ולהשוואת את זה להתעללות, זה יכול להיות נכון בעיקר במקרים של אונס ברוטלי. להשיג אקט מיני זה כמעט על אותו עיקרון כמו להשיג כסף, וגם כסף יכולים להשיג בדרכים חוקיות או בדרכים לא חוקיות, וזאת כנראה עוד סיבה שיחסי מין וכסף נקשרים זה בזה בלא מעט מקרים, ולכן יש גם שוחד מיני. כן אנשים לא מתים ממחסור במין, ולכן זה פחות חשוב מאשר מזון, אבל זה לא דווקא פחות חשוב מאשר כסף, יחסי מין היו קיימים הרבה לפני המצאת הכסף. בכל מקרה יש לא מעט גברים(וגם מספר נשים) שמתחרפנים בגלל מחסור במין, מה שיכול לגרום להם לעשות דברים מיניים מפוקפקים ואף לא חוקיים, אפילו אם זה לא צורך בסיסי, הדחף לזה עדיין קיים אצל מרבית האנשים, זאת אחת הסיבות שואריז שמח על כך שאין לו דחף מיני, הוא מודע לחסרונות של זה ולבעיות שיש בגלל זה.

 

גאיה1323

New member
לא ברורה מטרת העבודה

האם את מחפשת תיאורים וולנטריים של כניעה מינית?
אם כן, אני אפנה אותך לפורום bdsm להמשך המחקר.
כמו כן בנוגע לספרים שמתארים כניעות מינית מרצון:
חיי נישואים של דוד פוגל (מופת, חובת קריאה)
סיפורה של O
ספריו של המרקיז דה סאד (שהכתיבה בהם משעממת מאוד אבל הסיפורים מתאימים למה שאת מחפשת)
כמו כן, האם את מחפשת תיאורים של אקטים מיניים ברוטליים ומשפילים או את החוויה הסובייקטיבית של השפלה במין? מרצון או לא מרצון? מדוע?
 
למעלה