איך פורנו יוצר ״לקוחות״ זנות - הרצאה

Ayaan

New member
איך פורנו יוצר ״לקוחות״ זנות - הרצאה

קישור לסרטון כאן.

סופר מעניין ובעיקר חשוב.

 

Berethor

New member
הוא לא, משום שהפורנו מהווה תחליף לזנות, וכמו חן גם לבגידות

משום שהוא מהווה מקור חלופי לסיפוק מיני, באופן כללי וגם כזה שקשור 'ללפזול' על אנשים אחרים, ולדעתי עדיף שאדם יראה פורנו מאשר שילך לזונה או/ו יבגוד, ובניגוד למה שמספר נשים עם קנאת יתר חושבות, פורנו זה לא בגידה, הגבר לא עם אישה אחרת במציאות, הוא 'רק' צופה 'בסרט למבוגרים בלבד'. בנוסף היא מבלבלת(כנראה באופן מכוון) בין זנות מבחירה לבין סחר בנשים, ועבודה בפורנו היא תמיד/כמעט תמיד מבחירה, אף אחד לא חטף והכריח את שחקניות הפורנו לעבוד בפורנו, פשוט הסוכן של חברות הפורנו הציע להן כסף בתמורה לעבודה שלהן בזה, והן הסכימו, ויש גם לא מעט נשים של שחקניות פורנו שפנו בעצמן לחברות/במאים, והן גם מספרות על כך בראיונות שלהן. הטענה שמיניות של האדם מעוצבת רק על ידי החברה היא לא נכונה, הנטיות המיניות בחלקן הגדול הן מולדות/ביולוגיות, וכך גם רמת המיניות שיש לאדם. גם אם מישהו היה מנסה לשכנע אותי עד מחר להיות גיי, לא הייתי הופך לגיי, אבל 'לשכנע' אדם לראות או/ו לעשות דברים שהוא מעוניין/נמשך עליהם באופן טבעי זה הרבה יותר פשוט. יש יותר גברים שצופים בפורנו מאשר נשים, משום שגברים נוטים להיות מיניים יותר, וגם ויזואליים יותר(נשים לא מעטות קוראות חמישים גוונים של אפור במקום), גברים פחות אוהבים לדמיין, ובדרך כלל גם פחות טובים בלדמיין, לטוב ולרע.

גם לטעון שגברים נוטים להימשך יותר לאישה בלבוש מינימלי/בלי לבוש בכלל, זה עניין חברתי, זה פשוט לא נכון/לא מדויק, הסיבות העיקריות לכך זה בגלל שגברים נוטים להיות מיניים יותר(בגלל רמות גבוהות יותר של טסטוסטרון) ובגלל שמרבית הגברים הם סטרייטים, על גבר גיי או א-מיני זה כמעט ולא ישפיע. הטענה שכל הגברים שצופים בפורנו, בהדרגה עוברים לפורנו קשה יותר/סוטה יותר, היא לא נכונה, יש גם גברים שמספיק להם פורנו/סקס נורמלי, ויש לא מעט אנשים עם פאראפיליות שונות גם בלי קשר לפורנו, והם אלו שמכתחילה מחפשים תכנים כאלו בפורנו, ולא להפך, משום שיש להם בחירה באיזה קטגוריה של פורנו לראות, כפי שיש להם גם את הבחירה לא לצפות בפורנו בכלל. לגבי העניין של גברים מבוגרים עם נשים שצעירות מהם בהרבה, זה דבר שקיים לא רק בפורנו, אם היא רואה בזה נטיות פדופליות, אני מבין למה, אבל לא צריך להיות גאון כדי להבין למה מבוגר/ת יכולה לרצות מישהו/מישהי צעיר/ה, בקשרים מהסוג הזה, כמעט תמיד הצד הצעיר הוא זה שמתפשר, ונשים נוטות להתפשר על זה הרבה יותר מאשר גברים, בין אם זה בפורנו ובין אם זה במציאות, ודווקא בעבר, לפני המצאת המחשבים והטלוויזיה, קשרים של זקן וצעירה היו יותר נפוצים, מאשר כיום, כך שברור שהפורנו הוא לא הגורם העיקרי לכך, בנוסף קיימות שחקניות פורנו צעירות שמסרבות לעשות סרטים/סקס עם שחקנים מבוגרים/זקנים מדי מבחינתן, כמו חן יש גם שחקניות פורנו שמסרבות לעשות אנאלי, ככה שבהחלט יש להן בחירה של מה לעשות ומה לא לעשות, לפי העדפות המיניות שלהן, ולפי כמה רחוק הן מוכנות ללכת בשביל יותר כסף. בעבר היו יותר שחקני פורנו גברים זקנים ומכוערים, בעיקר משום שפורנו מיועד יותר לגברים מאשר לנשים, אבל כיום יותר ויותר שחקני פורנו אטרקטיביים, ככל שיש יותר נשים שצופות בפורנו. בכל אופן אלו הנקודות הכי חשובות לדעתי בהרצאה הזאת, שבחרתי להגיב עליהן.
 

waspaloy

Member
יש לקוחות זנות כי אנשים רוצים סקס מהיר ואין שום רע בכך

לשני אנשים בוגרים ושפויים יש את הזכות לסגור איזה עיסקה שהם רוצים ביניהם. אפשר לשלם לאישה בשביל סקס באופן ישיר(זנות) ואפשר לשלם באופן עקיף במועדונים או לדייט קצר בשביל לקבל את אותו הדבר.
גברים ונשים מעדיפים בדרך כלל את האפשרות השניה כי זה נראה יותר טוב והעניין הלא מכובד של לשלם/לקבל כסף בשביל סקס מוסתר פה אבל זה אותו הדבר.

אי אפשר להתייחס לזונות ולשחקניות פורנו כאל קורבנות, בתכלס מאז ומעולם הייתה להן האפשרות לעבוד בעבודה פשוטה ולהרוויח בהתאם, גם יש להן אפשרות לעבור קורס מקצועי מהר ובזול(בניגוד לתואר) ולמצוא עבודה יפה מאד.
אבל הן בחרו להקריב את הכבוד בשביל להרוויח לשעה פי כמה ממהנדס תוכנה ופי כמה וכמה ממה שגבר ממוצע יכול להרוויח ולא סתם כי אנסו והתעללו בהן או משהו כזה.
 

Berethor

New member
יש גם לציין שSlut-shaming וWhore-shaming זה כמעט אותו דבר

ואישה שמקיימת יחסי מין עם הרבה גברים, מסכנת את תדמיתה בין אם היא עושה את זה בשביל כסף ובין אם לא, אבל יש נשים שלא ממש אכפת להן או/ו הן לא חושבות שזה מוריד להן מהכבוד.
 
למעלה