מתי מוסרי להתייחס לאישה כאל אובייקט מיני

Berethor

New member
לדעתי זה יותר עניין של גאווה במה שיש מאשר עניין של השקעה

בעיקרון אישה יכולה להיות יפה גם עם בגדים שמרניים, אבל לא ממש יראו את זה, כי הבגדים מסתירים הכל/את הרוב. כל כך הרבה נשים משקיעות בנושאים של משקל והסרת שיער, אז הגיוני אם הן רוצות שיראו את זה, אם אף אחד/כמעט אף אחד לא יראה את זה אז מה הטעם להשקיע בזה, וכמובן שיש גם נשים עם נתונים טבעיים טובים בלי קשר להשקעה, ויש כמובן גם את העובדה שאנחנו חיים במדינה מאוד חמה, ככה שבגדים קצרים פה זה גם מסיבות של נוחות ולא רק מסיבות של מראה, כאשר אישה ממשיכה ללכת בבגדים מאוד קצרים/חושפניים אפילו בחורף, אז זה יותר ברור שהיא כנראה עושה את זה יותר בשביל המראה מאשר בשביל הנוחות, רק שלא תתקרר.

"Female character provides a distraction by flirting with and/or showing some skin to an opposing guard, Spear Carrier and/or Red Shirt characters. Of course if you have large breasts it's a lot easier. And some characters are distractions all by themselves."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ShowSomeLeg[/URL]
 

1Lara1

New member
אם מישהי הולכת חשוף, זה כי היא רוצה להרגיש נחשקת, ולא בשביל

לשמוע משפטי גועל מאחרים.

טבע האישה הוא כזה, אישה תמיד רוצה להיות יפה ותמיד רוצה תשומת לב. נקודה. סוף סיפור. ככה נבראנו.

עכשיו אתם צריכים להתמודד עם הטבע שלנו ולהיות אנשים מנומסים.
 

Berethor

New member
יש נשים שאוהבות dirty talk, אבל אני מניח שזה לא רוב הנשים

משום שזה דבר שיש לו קשר לBDSM, הכרתי אישה שאהבה להתבטא על דברים מיניים עם ביטויים בוטים/גסים במיוחד, לי באופן אישי זה לא התאים, כי אני לא ממש אוהב לדבר ככה, אני בדרך כלל לא גס עם אנשים שאני ביחסים טובים איתם, אני יכול לדבר בצורה גסה עם אנשים שאני ממש לא מחבב, בלשון המעטה, או כאשר מדברים על דבר שאני מאוד מתנגד לו, באופן אישי, אבל זה גם תלוי בפורום ובכללים של המקום כמובן. אני גם לא חושב שכל הנשים רוצות הרבה תשומת לב/למשוך הרבה מבטים, יש גם נשים שמאוד ביישניות מטבען או/ו נשים עם דעות מאוד שמרניות/שליליות בנושא, אבל אני מסכים איתך לגבי זה שרוב הנשים רוצות להיות יפות ורוצות למשוך תשומת לב, והן גם צודקות, מראה יפה/סקסי באמת מושך יותר תשומת לב מרוב הגברים, ומאלו שידועות בתור "המין היפה", יש יותר ציפייה להיות יפות, כפי שמגברים יש יותר ציפייה להיות חזקים. כל עוד נשים יקבלו את זה שגברים הם יותר ויזואלים/מיניים(בדרך כלל), אז גברים יקבלו את זה שנשים רוצות להיות יפות/מושכות, נשים יכולות ללכת בבגדים חושפניים וגברים יכולים להנות מהתצוגה, ככה כולם מרוצים. גברים שזורקים הערות בעייתיות וגורמים לאישה להתבייש בגופה, בסופו של דבר הורסים לכולם, במיוחד אם זאת אישה שיש לה הרבה מה להראות והרבה מה להתגאות בו.

"A character who is beautiful, well aware of the effect they have on other people, and is proud of it."

"Regardless of the exact nature of a character's attractive appearance, some characters decide that if they've got an advantage, they might as well use it. A character who follows this trope is proud of their physical attractiveness and view their physical form as a means to get what they want."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ProudBeauty[/URL]
 

A לוןA

New member
את אומרת בעצם

אני רוצה תשומת לב- אבל אני רוצה תשומת לב רק כמו שאני רוצה אותה
והעולם הוא לא תוכנית כבקשתך, ולא מתנהג רק לפי מה שאת רוצה.
אם את מושכת תשומת לב- את עלולה למשוך תשומת לב חיובית (לטעמך) וגם שלילית (לטעמך).
האם זה לא מצב שצריך להשתנות, כך שנשים ירגישו בטוחות יותר במרחב הציבורי? בוודאי שצריך.
האם זה לא משהו שצריך לקחת בחשבון כשאת הולכת חשופה ברחוב? גם כן צריך.
&nbsp
 

Berethor

New member
הנושא הזה הוא יותר עמוק ממה שגברים חודבים? לא מדויק לומר זאת

אם כבר נהפוכו, זה פחות עמוק ממה שגברים חודבים, אם אישה רוצה למשוך רק מבטים ולא יותר מזה, זה פחות ולא יותר, זה פחות או יותר על העיקרון של "I Have Boobs, You Must Obey", יש גברים שנותנים להניח במכוון או שלא במכוון שאישה רוצה יותר ממה שהיא באמת רוצה. מבטים זה כלום ביחס למגע, לטוב ולרע, ורבות מהנשים גם רוצות שיגעו בהן, פשוט הן רוצות שיגע בהן רק הגבר שהן מעוניינות בו, ולא כל אחד, ובטח שלא גבר שדוחה אותן. להביט לכל אחד מותר, יותר מזה לא, יש גם אנשים קיצוניים שחושבים שגם מבטים זה כזה ביג דיל, אבל אני לא מסכים עם זה. מה שכתבת בנושא של תחרות מול נשים אחרות, זה מעניין, וכן נשים נוטות להיות די תחרויות בנושא הזה, אפילו אם הן לא מודות בכך ומדברות על "אחוות נשים", והקינאה גורמת לחלק מהנשים להשקיע יותר בהראות יותר מושכות, אפילו אם התחרות היא על גבר שהוא כבר שלהן, שזה קצת אירוני, אבל אני לא חושב שלגבר יש תלונות על כך שהאישה שלו תשקיע יותר, משום שיש גם נשים שמזניחות את המראה שלהן ואספקטים שקשורים לזוגיות ברגע שהן מרגישות שהגבר הוא ברשת שלהן, "ולא יכול לעזוב".

"How do you get something you want from another person? Logical arguments, diplomacy, trading, bribery, force, or — if you're a woman trying to persuade a man — the mere fact of having mammary glands."

"Yes, because writers think All Men Are Perverts, women don't even need to pretend that getting sex is a likelihood or even a possibility. All they have to do is possess secondary sexual characteristics to get men to do their bidding. We mean, They're Men, They Can't Help It, right?"

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/IHaveBoobsYouMustObey[/URL]
 
למעלה