הגולשת הטובה ביותר בברזיל לא מצליחה להשיג ספונסרים כי היא לא

גאיה1323

New member
הגולשת הטובה ביותר בברזיל לא מצליחה להשיג ספונסרים כי היא לא

לא נראית כמו דוגמנית
לכתבה המלאה: http://remezcla.com/features/sports/silvana-lima-sponsorship-struggle/
מה אתםן חושבימות על העניין? האם כל אישה שרוצה לעסוק בספורט באופן מקצועי צריכה גם להתברך בגנים שגורמים לה להראות באופן שהחברה הגדירה כיפים מספיק? האם גברים נדרשים לאותם קריטריונים? האם מדובר רק על עולם הספורט המקצועי או שאפשר לקשר את זה גם לחיינו אנו?
 

aaa123

Member
בהחלט לא ולמשל כל טניסאית שתהיה בין הטובות בעולם בין הנשים

יכולה להרוויח כסף ללא קשר למראה שלה(רק בזכות פרסים אפילו בלי לספור ספונסרים).
&nbsp
אני משער שיש פחות עניין בספורט הגלישה יחסית לספורט הטניס,ואני לא יודע אם גברים בענף הזה משיגים ספונסרים כך שלא ברור לי אם חוסר היכולת להשיג ספונסרים קשורה למראה שלה.
&nbsp
חוץ מזה
יש ענפי ספורט שגברים יכולים להרוויח בהם יותר מנשים ללא קשר למראה(ולדעתי כדורגלנים מרוויחים הרבה יותר מכדורגלניות למשל).
 

Berethor

New member
מרבית החברות שנותנות חסות לשחקנים, משתמשות בהם למטרת פרסומת

בתמורה לזה, לכן לדוגמה רואים שמות של כלמיני חברות על חולצות של שחקני כדורגל, ולפרסומות מראה יפה הוא בהחלט מאוד רלוונטי, בדרך כלל, להשגים בספורט היופי הוא פחות רלוונטי. טכנית גם הרבה מהספורטאים הגברים נראים טוב, בין אם זה משום שזה עוזר להם להשיג ספונסרים, ובין אם משום שגם הספורט עצמו משפר את המראה, עד גבול מסוים, כמובן שיש גם עניין של גנים.
 

ga26

Member
יש לי כמה בעיות עם העניין

1. זה שהיא טוענת שזה בגלל המראה שלה לא אומר שאכן כך הדבר. הכתבה קצרה ואין בה אפילו הוכחה אחת שהיא מתקשה למצוא ספונסר בגלל המראה שלה.
2. ספונסרים הם אנשים פרטיים ולכן זכותם המלאה לממן את מי שמתחשק להם. כשמדינה מתקצבת תחום מסויים זה צריך להיות על סמך כישורים נטו אבל ספונסר פרטי עושה את זה למען פרסום בדרך כלל. זכותו לבחור או לא לבחור לממן את מי שהוא רוצה.
3. בהמשך לסעיף הקודם, הספונסר לא עושה זאת בהתנדבות. הוא עושה את זה למען פרסום. לעומת כדורגל, כדורסל, טניס שאלו ענפי ספורט עם קהל ופרסום רב ושם הספונסר יכול בקלות להרוויח פרסום טוב (ללא קשר למראה חיצוני) בענפי ספורט צדיים כמו גלישה זה לא המצב ולכן
א. אני לא מתפלא שיש כאלו שמתקשים למצוא ספונסר בענפי ספורט כאלו
ב. זה לגיטימי שספונסר פרטי שכבר מחליט לממן מישהו יבחר בכזה שיוכל למשל לדבר לקהל רב יותר בפרסומות במדיות השונות ומה לעשות בעולמינו מראה חיצוני בתחום הפרסום זה דבר שעובד. מכיוון שהוא אדם פרטי אז זכותו להחליט שהוא מממן אדם מסויים בגלל הערכים שלו/ המראה שלו או בגלל שהוא חושב שהא יוכל בקלות רבה יותר להחזיר את ההשקעה עם אדם זה.
4. העובדות מדברות בעד עצמן כשאנו רואים בכל מיני תחומי ספורט ספורטאים וספורטאיות יפים פחות (לדעתי לפחות) שגם מצליחים.
 
למעלה