פמניזם ומראה (גברי ונשי)- שרשור בהומור

פמניזם ומראה (גברי ונשי)- שרשור בהומור

בוא נדבר על הסטיגמה הכי נפוצה לגבי פמניסטיות-
מראה ופמניזם.

אז גברים ונשים:
אתם מגלחים? יש לכם העדפות מסוימות לגבי הנשים בנושא הזה?

איך תרגישו אם בן/בת זוגכם יקבל מחמאה מקוויר על המראה שלו ? או שיתחילו איתו? מה תרגישו אם תגלו שהוא מדד את נעלי העקב החדשות שלכן? (או נשים את הממ הבוקסר שלכם?)

מה לגבי איפור, מתאפרות , מתאפרים? מתלבשים בהתאם לקוד גברי/נשי?

:)
 
עונה ראשונה:

מגלחים - כן , לא בטוחה שמרגישה עם הכל בנוח. למשל באיבר מין זה תמיד נראה לי מיותר ולרוב גורם לי להרגיש כמו ילדה קטנה ובכל זאת.
אני גם חושבת שזה מאוד יפה לראות מהצד נשים שלא מגלחות, בעיקר למטה ובבית השחי כשזה מסודר משום מה זה מרגיש לי בעיקר באיבר המין ממש טבעי , נשי , אמהי ויפה

אבל!!!! אני חזיר שובניסטי גדול כשזה מגיע לגברים (ומי שבן זוג שלי צריך לקבל את המגרעות שלי) , גברים שמגלחים או עשו לייזר בחזה או כל אלה גורם לי לכיווץ לא נוח בכיסא, גברים שצובעים שיער שיבה או שיער לבן זה גורם לי לברוח ואני בהחלט חושבת שגם לנשים שיער לבן יכול להיות מאוד יפה.

הלכתי פעם עם האקס שלי וידיד שלי שהוא גיי למועדון גייז והוא קיבל הרבה מחמאות (בהתחשב בזה שתשעים אחוזים היו גברים ח) והתחילו איתו , וזה היה מאוד מאוד מחמיא :) .

ובגלל שאני חזיר שובניסטי אם אגלה שהוא מדד את השמלה שלי וממש "התגרה מינית" או משהו הזוי אחר , אני בטח אקבל התקף לב. לא שיש לי בכלל בעיה כשזה אדם או ידיד שלבוש בבגדי נשים אבל אם מדובר בבן זוג שלי, לא יודעת... כבר אמרתי שאני חזיר שובניסטי והוא יהיה חייב לחיות עם זה :O

לבוש- אני אוהבת לבוש פשוט אבל אלגנטי , אני יכולה לחבב עקבים ואיפור באירועים . בדרך כלל אני אוהבת רק משהו סולידי עם נגיעה קצת יותר חושפנית אבל אין לי העדפה לפרפרים , פרחים , כוכבים וצבעים זוהרים. עד כמה שזה תלוי בי כשזה ליום יום בבית, הכי טומבוי שיש :) .

איפור- לא! קראו לי זקנה אבל אם יש לך פנים יפות ונחמדות ואתה צעיר (זאת אומרת אני מבינה אם אתה רוצה לכסות על פגמים בגיל חמישים) ובהנחה וזה לא משהו אמנותי, למה להתאפשר ?

ואין לי בעיה עם גברים שמתאפרים , גם לא בתור חזיר שובניסטי אם זה היה בן הזוג שלי.

הכל בהומור, שתפו!
 

Berethor

New member
הטיעון/מחשבה שזה כמו ילדה קטנה הוא אירוני אם מסירים שיער גוף

בשאר המקומות, אז אם למטה זה כמו ילדה קטנה, אבל אם זה במקומות אחרים אז זה "לא כמו ילדה קטנה"? אז זהו שהאמת היא שרוב הנשים מסירות שיער וחלקות כמו ילדה קטנה בכל מקרה. לי זה לא כל כך חשוב אם אישה מסירה שיער גוף, אבל מבחינתי אם כבר אז כבר, זה הגיוני יותר מבחינתי שאישה שמסירה שיער גוף תלך עם זה עד הסוף, ומי שלא, אז אין צורך גם שתסיר שיער גם ברגליים. מספיק שתגידי שאת שובניסטית או/ו סקסיסית מבחינות מסוימות, לא צריך להוסיף "חזיר/ה" לזה, במיוחד אם הדעות/העדפות השוביניסטיות או/ו הסקסיטיות שלך הן לא קשות או/ו קיצוניות. רוב הגברים במלא לא מסירים שיער ולא צובעים שיער שיבה, בין היתר משום שזה לא מצופה מגברים, וברוב המקרים יותר קל לא לעשות את הדברים האלו מאשר לעשות אותם, ככה שבסופו של יום זה יותר הפסד שלך מאשר שלהם, זה שאת פוסלת אותם על כך, והרבה גברים לא מתכוונים לעשות אז זה גם ככה, ככה שזה לא כזה אישיו בדרך כלל, כמה גברים את מכירה שעושים את הדברים האלו? סביר להניח שלא הרבה, במיוחד בקרב סטרייטים, רוב הגברים הסטרייטים הם לא מטרוסקסואלים.

אני בהחלט מבין למה גבר עם גוף חלק(במיוחד אם הוא גם אתלטי/שרירי וככה גם לא יכולים לטעון שהוא לא נראה גברי מספיק) ושיער שהוא לא לבן זה נחשב ליפה, אפילו שאני עצמי לא עושה תדברים האלו, אבל זה בעיקר מעצלנות/חוסר מוטיבציה, ולא דווקא מסיבה אידיאולוגית או/ו מסגנון אישי, וכל הדיבור הזה על גוף חלק ועל גייז מזכיר לי את הקליפ לשיר "Call Me Maybe". לגבי בגדי נשים, יש הרבה פחות גברים שלובשים בגדי נשים מאשר גברים שמסירים שיער גוף(ובצדק), ככה שזה אפילו פחות אישיו שזה מפריע לך. לדעתי השאלה עם ללבוש לבוש של של המין השני היא לא זהה עבור שני המינים, בדרך כלל גבר נראה מאוד מגוחך עם לבוש נשי, בעוד שאישה עם לבוש של גבר זה נראה בסדר, וזה גם הרבה יותר נפוץ, גם הלוחמות בצה"ל לא לובשות בגדיים בסגנון נשי, בין היתר משום שזה לא ממש פרקטי להילחם עם נעלי עקב ושמלות ארוכות או/ו צמודות, אפילו שביצירות פנטזיה יש הרבה יוצרים "שהRule of Sexy" יותר חשוב להם מהריאליזם. אין לי בעיה עם בגדים חושפניים(משום שאין שום דבר נורא בכך שאישה "תחשוף קצת עור" מה שנקרא), אבל יש לי בעיה עם נעלי עקב, משום שזה לא בריא לרגליים ועמוד השדרה של האישה, לדעתי לבוש חושפני עדיף על נעלי עקב, אם רוצים מראה סקסי. אני מסכים שאיפור הוא לא ממש נחוץ בשביל נשים שנראות מספיק טוב באופן טבעי.

"המונח "מטרוסקסואל" היה במקורו שילוב היתולי בין המילים "הטרוסקסואל" ו"מטרופולין", ונועד לתאר טיפוס מסוים של גבר סטרייט שאימץ לעצמו התנהגויות שאמורות להיות מזוהות לכאורה עם גברים הומוסקסואלים - בעיקר הקפדה על אופנה ומודעות למראה חיצוני."

[URL]http://https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%90%D7%9C[/URL]

"Thanks to Sex Sells and Rule of Sexy, Action Girls will often wear high heels to complement the rest of their Stripperiffic outfits."

"In comics this is often Depending on the Artist: artist A will use it in moderation, artist B will draw practical shoes, but artist C will insist on drawing high heels on all female characters regardless of reason, situation, or even if it's her usual style. While this can be part of Most Writers Are Male trend, this tend to appear equal often with Female Writers as well, for various reasons."

"There is a fierce debate over the use of this trope, ranging from a realistic point (they are very hard to balance, tiring to walk and can damage the feet and spine by prolonged use in real life)."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/CombatStilettos[/URL]

"A Discredited Trope nowadays, but one that lasted for many centuries: wearing any form of "paint" on your face is a sign of evil, particularly dishonesty, more to be expected of the Deadly Decadent Court or Vice City than any more wholesome place. Only an actress or some such disreputable woman would self-paint, which is why "painted woman" is — not a compliment. The Femme Fatale and The Vamp obviously use make-up, as part of their stock in trade is unnaturally good looks. (The trope is rarer but stronger for men.)"

"Historically, also, many forms of make-up have been hazardous — such as lead-based or arsenic based ones — so a woman who used them might sacrifice her health or even life, not to mention her looks in the long term, for a brief attractive appearance. At the very least, this was a sign that she was vain and foolish."

"May overlap with Beauty Equals Goodness and Evil Makes You Ugly: only evil people would need to paint, since good ones are naturally beautiful."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/MakeUpIsEvil[/URL]





 
אני התכוונתי

שלמרות שמסירה, במקום המסוים הזה גורם לי תחושה לא נעימה של ילדה.
ניחא.

צודק בעיקרון לגבי חזירות,אבל זה נאמר בצחוק. גם שים לב שמה שרשמת על נשים שמתלבשות גברי-רשמתי בצחוק שאישה תלבש בוקסר,כי זה פחות קריטי מה תשים.

אממ ונכון,זה לא מקובל אצל גברים. כמובן אם הוא צובע שיער לירוק/סגול/ורוד/צהוב ושם לק זוהר בשביל להביע את עצמו זה לא יכלל אצלי כמו גבר שצובע שיער להסתיר שיבה או מתלבש בבגדי נשים (שוב,לא שיש לי בעיה בהקשר הזה. רק לגבי עצמי ובזןגיות אני לא פתוחה לזה.
מאותה סיבה גם חצאית סקוטית לא מפריעה לי :)
 

ga26

Member
או קיי

אני לא מגלח כלום פרט לשיער פנים שלי. יש לי צמיחה מהירה מאוד אבל למרות זאת אני מתגלח פעם בשבוע -שבועיים (עצלנות) כך שרוב הזמן אני עם זקן.
אני נשוי כך שיש לי אשה מאוד מסויימת ובכל זאת אספר על העדפותי ללא קשר למה קורה או לא בפועל.
אני לגמרי חסר העדפה בנושא גילוח שיער גוף אצל אשה. חוץ מלמטה שם הרבה יותר מדליק אותי כשיש שערות.
לגבי מחמאות -לדעתי זה ממש לא ראוי למרות שאני לא אתרגש מזה יותר מידי - אני סומך עליה.
לגבי בגדים - אין סיכוי שאמדוד שמלה או נעלי עקב (אלא אם זה היא שתבקש ממני ואז אולי). לגביה - ממש לא אכפת לי.
&nbsp
איפור -אין סיכוי שאתאפר או משהו בסגנון. לגבי בחורה זה תלוי סיטואציה ומראה. יש כאלה שאיפור עדין מאוד מוסיף להן ויש שיפות טבעי.
&nbsp
 

Berethor

New member
באופן עקרוני אין לי בעיה עם נשים שלא מסירות שיער גוף


אני לא יטען שגוף עם שיער זה יפה יותר, אבל זה בהחלט טבעי יותר(וגם בוגר יותר לטוב ולרע). נושא השיער זה לא נושא שעקרוני מבחינתי, אבל אני מודע לכך שלהרבה גברים יש בעיה עם שיער גוף אצל אישה, ולכן היה מתאים לי יותר אישה שלא מסירה שיער גוף(משום שאני יכול לקבל אותה עם זה), אבל בקושי יוצא לי להכיר נשים כאלו, אפילו בקרב מי שמגדירות את עצמן כפמיניסטיות. לדעתי הסטיגמה הזאת מוצדקת, משום שכדי להתנגד ללחץ החברתי להסיר שיער גוף ולאידיאל היופי הנשי(במיוחד בחלקים הלא טבעיים והניתנים לשינוי בו), צריך גישה פמיניסטית בנושא(ואומץ), וגם הטיעון של למה אישה לא חייבת להסיר שיער גוף הוא פמיניסטי, והטיעון הוא "למה אתם חושבים שרק לגברים מותר לא להסיר שיער גוף?". אני לא מסיר שיער גוף(ואפילו שיער פנים אני לא אוהב להסיר), אבל זה יותר מעצלנות/חוסר מוטיבציה מאשר מאידיאולוגיה, אם כי יש גם נקודה אדיאולוגית, והיא בכך שאני לא חייב לעשות את זה, ושאפשר להראות בסדר/סביר גם עם זה(לדעתי), ובכל אופן אני מעדיף מבת זוג שלי תקבל אותי כמו שאני מאשר שתדרוש ממני לשנות דברים במראה שלי בשבילה. לא אכפת לי שיחמיאו לבת זוג שלי על מראה אבל כן יכול להיפריע לי אם יתחילו איתה, נאמנות ומונוגמיה חשובה לי, ואני לא רוצה שאנשים אחרים יתחילו עם בת זוג שלי, לגבי קוויר/ית, תלוי אם זה קוויר עם גוף של אישה או עם גוף של גבר, אני "קנאי" יותר לגברים אחרים מאשר לנשים, בין היתר משום שאני לא רואה בנשים כתחליף אמיתי עבורי בנושאים אינטימיים. אני לא מתאפר ואני מתלבש בצורה גברית, באופן כללי אני לא גבר נשי, אם כי יש גברים שיותר גבריים ממני, לטוב ולרע(יש מאפיינים גבריים חיוביים ויש מאפיינים גבריים שליליים). אין לי בעיה עקרונית עם זה שאישה תתלבש בצורה גברית, אבל אני לא מוכן להתלבש בצורה נשית, אפילו להחזיק תיק של אישה אני לא אוהב
, משום שלדעתי לגבר זה יכול לגרום להרבה יותר פדיחות
, מסכן Clawd Wolf מMonster high שהכריחו אותו ללבוש בגדים נשיים.


"יעל (שם בדוי), מספרת ששיער גופה מעולם לא הפריע לה. "אף פעם לא באמת שמתי לב לזה, עד שיום אחד ילד בשכבה שלי הסתכל על הרגליים שלי ואמר לי שאני שעירה. התחלתי להוריד רק בגלל שהרגשתי לחץ חברתי לעשות את זה. קיבלתי פידבקים מהסביבה שזה מגעיל, ולא רציתי שיגידו עלי שאני מגעילה. אז עשיתי, אבל לא הבנתי את ההיגיון בזה"".

""אני יכולה להיות נאמנה לעצמי ולשלם מחיר חברתי, או ללכת עם הזרם ולהיות כמו כולם. כשהייתי בתיכון הלכתי עם הזרם. היום אני הולכת יותר לפי מה שבא לי וכבר לא איכפת לי שרואים. אני מרגישה שיש מעיין הסכם שבשתיקה כזה, שכל הנשים מורידות שיערות וכולנו מעמידות פנים שאנחנו חלקות, וזה שקר. לא בא לי להמשיך לשתף פעולה עם זה"".

"כשתהיתי על בקשתה להתראיין בשם בדוי, היא הסבירה: "לא מפריע לי שאנשים יראו שיש לי שיערות, אבל אני עדיין לא מרגישה בנוח להצהיר על זה בפומבי. אני רוצה להימנע מהתגובות השליליות שזה מייצר, ואולי עדיין יש לי בראש את החברות מהתיכון שאומרות שזה מגעיל. אני לא רוצה שיגידו עלי שאני מגעילה"".

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4313271,00.html

"In Real Life, girls who choose not to shave their body hair are generally associated with some form of counter-culture. As such, some reasons a female character may choose to abstain from it include sticking it to the man, to express her womanhood, or simply because she's lazy. Sometimes, however, the Hairy Girl is not a taboo in the context of the work's setting, perhaps due to its region or time period. Despite that, this trope is usually just Played for Laughs with throwaway Granola Girl characters whom are hippies or feminists. Another common comedic use of the trope is when referencing French girls a stereotype which exists in fiction much more than in Real Life."

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HairyGirl

 
למעלה