שרשור היכרות

גאיה1323

New member
שרשור היכרות

היי כולם כולן, אני המנהלת החדשה :) קוראים לי גאיה, אני סטודנטית ומנהלת את התא הפמיניסטי במוסד בו אני לומדת. אשמח להכיר אתכן ואתכם גם ומאחלת לנו זמן מעניין ביחד.
 

Hatulola

New member
הי גאיה

נעים מאד. אני Hatulota.
קודם כל אני רוצה לברך אותך על כניסתך לתפקיד החדש. דורש המון רצון ואומץ. בתור אחת שעוקבת אחרי הפורום, עולות אצלי כמה שאלות, אני סקרנית לדעת, אילו תכנים את מעוניינת לקדם כאן? האם את מזהה את עצמך עם זרם פמיניסטי כלשהו? ספרי קצת על התא הפמיניסטי אותו את מנהלת. וזהו, שמחה שהצטרפת

שיהיה המון בהצלחה
 

גאיה1323

New member
שמחה על השאלות

אני מחנכת במקצועי במגוון מסגרות. באופן כללי אני מאמינה בכל מיני דברים אבל התכנים שאני מביאה לקבוצות, לפורומים, לכיתות ולשאר המסגרות שבהן אני אחראית תוכן הם בעיקר תכנים מרובים. אני לא חוסמת שיח אלא אם הוא פוגע בתחושת הבטחון של המשתתפים בשיח ואני מאמינה שבשביל לגבש עמדה צריך ללמוד. לכן אשמח לעורר בפורום למידה על נושאים שמעניין אותי לדבר עליהם, אשמח אם שאר המשתתפות והמשתתפים תעשנה אותו הדבר וכך ניצור שיח הטרוגני. המחשבה הזו באה מתוך הרעיון שכשיוצאים ״לעולם האמיתי״ השיח הוא ללא פילטרים, ולכן כדאי להכיר כמה שיותר נושאים ולגבש עמדה בנוגע אליהם. באופן כללי אם מאמינים בחלוקה של רדיקלי/ליברלי אני יותר פמיניסטית רדיקלית, במובן שאני מסתכלת על העולם בפרספקטיבה של חלוקת הסיכונים הלא שיוויונית בין המגדרים. אלו המשקפיים שלי, אני לא מאמינה שההם בהכרח צריכים להיות המשקפיים של כולם. התא הפמיניסטי שלנו כרגע בשלבי התחלה, אנחנו עושות כל מיני פרויקטים מעניינים בשביל לעורר מודעות לנושאים שהפורום חושב שהם ראויים (האחרון היה הבעת תמיכה במתלוננות על פגיעות מיניות) ופגישות לימודיות על נושאים שמעניינים אותנו. בנוסף יש בתכנון רעיון להתחלת הכשרה לחינוך מיני שיוויוני בקרב מחנכים ומחנכות (דבר שלא קיים באופן נרחב במוסדות להכשרת מורות.)
 

Berethor

New member
אם את מאמינה בחופש של אנשים לחשוב אחרת ממך, זה מאפיין ליברלי

הפמיניזם הרדיקלי ידוע בכך שהוא מתקשה/לא מעוניין לקבל דעות שונות משלו, וגם כל העיסוק בחינוך מיני מתאים יותר לפמיניזם הליברלי מאשר לפמיניזם הרדיקלי, אשר ידוע בכך שהוא מתנגד לרוב הדברים המיניים. בכל מקרה שיהייתה בהצלחה עם הניהול של פורום פמיניזם, עד כמה את ליברלית או רדיקלית אפשר יהיה לראות לפי הדעות שלך ולפי צורת הניהול שלך.
 

גאיה1323

New member
כמובן שבכולנו יש קצת מזה וקצת מזה

אני לא בטוחה שאני מסכימה עם הדעות המוקדמות שלך בנוגע לפמיניזם הרדיקלי, אבל אולי אצליח לשנות את דעתך :)
בכל אופן הגדרות לדעתי הן דבר שבאופן כללי עדיף לשמור אותן למגדירי צמחים.
 

Berethor

New member
באופן אישי אני אוהב הגדרות, משום שזה עוזר לעשות סדר בדברים

יש מקרים ואנשים מורכבים שקשה להגדיר אותם, אבל יש גם מקרים ואנשים שקל להגדיר אותם. הרושם שלי לגבי הפמיניזם הרדיקלי מבוסס גם על תכנים מחוץ לפורום הזה וגם על תכנים בפורום הזה, בדרך כלל אני לא מסכים הדברים של הפמיניזם הרדיקלי, אבל יש גם מקרים שאני כן מסכים, כמו למשל בנושא של הBDSM.
 

גאיה1323

New member
בנושא של ה-bdsm

אנחנו באמת צריכים לדבר על זה יותר לעומק בדיון משל עצמו (שיפתח עוד מעט בעזרת השמש) אבל מהפמיניסטיות ״הרדיקליות ביותר״ לא חושבות את מה שאתה חושב על בדסמ (ע״פ כתבייך בדיונים קודמים), לדוגמא ד״ר עמליה זיו. אשמח כמובן אם תרחיב בהמשך את מחשבותיך, אנחנו נפתח לזה דיון יעודי.
 

Berethor

New member
הציטוטים שהבאתי בכמה מההודעות שרשמתי בנושא של BDSM הם של

פמיניסטיות רדיקליות, למקרה שלא שמת לב לזה. ד"ר עמליה זיו עוסקת בעיקר בתחום של מיניות לסבית ולא בנושא של BDSM אז אני לא רואה איך זה רלוונטי, מה גם שאצל פמיניסטיות הרעיון שגבר שולט ומכאיב לאישה באופן מכוון מעורר הרבה יותר אסוציאציות שליליות מאשר אם אישה עושה את זה לאישה, ומין הראוי להזכיר שרוב המוחלט של הנשלטות הן נשים, וכמובן שזה לא נתון מפתיע. כבר היו כאן מספר דיונים על הBDSM, אבל את מעוניינת לפתוח על זה דיון נוסף, אז בסדר.

 

גאיה1323

New member
הוא יפתח בהמשך

אשמח אם להבא תביא ציטוטים למקורות, כיוון שהייתי מעוניינת לדעת מיהן הפמיניסטיות הרדיקליות שאתה מדבר עליהן (לדעתי הן מעטות מול רבות.)
בנוגע לעמליה זיו, דווקא דברתי על פרסומיה בנושא יחסי שולט-נשלטת. בנוסף קשה להגיד שהיא כתבה מעט על מיניות לא קווירית.
 

GreenMamba

New member
אז...

את הניק שלי את רואה
בת 36,
פמיניסטית בהוויה ועצבנית בהתנהגות, ביחוד לנוכח טימטום מובהק ושטביניזם בוטה
מתנדבת לעת מצוא
מנהלת בחברת הייטק גדולה
כותבת פעילה מאוד בעבר
ובעקבות גורמים שונים- חוסר זמן, אבל בעיקר היותו של הפורום זירה של הסגברה בוטה ודיון בין גברים על מהות הפמיניזם (ובנוסף השינויים האחרונים והבלתי נסבלים בפלטפורמה של תפוז) גרמו לי לבקר פה הרבה פחות
&nbsp
שיהיה בהצלחה והלוואי שתצליחי להפוך את הפורום למקום שיהיה נעים לבקר בו.
 

GreenMamba

New member
יפה לך :)

בואי נגיד, בלי לחשוף פרטים, שתחום הלימודים והעיסוק שלי נחשבים "גבריים", ובאוניברסיטה היחס גברים/נשים בהרצאות היה בערך כמו היחס גברים/נשים במגרשי הכדורגל...
 
עזבי כמות העיקר האיכות

רוב ההייטקיסטים הם זכרים ורובם גם מנהלים את הצוותים (יצא לי לעבוד בארגונים כולל חברות הייטק בינלאומיות בארץ). הסיכןי של האישה להגיע לניהול כל כך קטן גם לפי ההסתברות וגם בגלל שהיא אישה ואולי נשואה ואולי אמא. עצם העובדה שהגעת לדרגה כזאת אומרת שאת שפיצית אמיתית ואמן יתנו הזדמנויות רבות יותר לנשים להשתבץ במקומות כאלה.
 

GreenMamba

New member
תודה על המחמאה :)

just trying to do my best
:)
ומצטרפת כמובן בכל לב לקריאתך להשתלבות של נשים במקומות הללו.
העבודות הללו מתגמלות יותר (כספית לפחות) ובכך עוזרות לנשים לצאת לעצמאות, גם כלכלית. וזה דבר חשוב מאוד.
 

A לוןA

New member
אז...

אלון
41
גר במרכז
עובד בהייטק
נשוי
מנהל פורום יחסי שליטה בתפוז
ו...נראה לי שזהו, בתור התחלה.
 
שלום לך יקירה


ברוכה הבאה. מקווה שתשימי לב לאנשים שכל תכליתם זה לפגוע בדיון הפמניסטי ולבלבל את השכל.
&nbsp
יאללה בואי נכיר :)
אני אנטילופה בת 40 עוסקת בפסיכולוגיה קלינית והתפתחותית, כותבת מחקר ומנהלת קליניקה פרטית. פמניסטית מתקופת התיכון מאז ששמתי לב שהמורים נותנים יותר הזדמנויות השתתפות לבנים בשיעורי המתמטיקה.
 

דני80

New member
מזל טוב גאיה. שיהיה בהצלחה רבה


רק עכשיו ראיתי שאת המנהלת החדשה
 
למעלה