על בדסמ, ומה גם מי שאינו בדסמי יכול ללמוד ממנו

A לוןA

New member
על בדסמ, ומה גם מי שאינו בדסמי יכול ללמוד ממנו

בפרוץ עלינו חג החירות והחופש, בואו נדבר קצת על מי שאוהב ונהנה מהחבלים והקשירות

(אזהרונת- הקישורים המצורפים להודעה הינם למילון המונחים בפורום בדסמ, וכוללים תמונות ותיאורים מיניים)

כולנו בטח שמענו על בדסמ, או כמו שבתקשורת אוהבים לכנות אותו "סאדו מאזו" (כינוי שאני באופן אישי מסתייג ממנו), שמענו קראנו או ראינו את 50 גוונים ובטח שכולנו כבר יודעים מה זה ומאיזה צד מחזיקים את השוט.
אז הנה קצת על בדסמ אמיתי, ועל איך זה קשור לפורום פמיניזם- גם למי שאינו בדסמי (או "ונילי" ע"פ מונחי ה"קהילה" הבדסמית)
בדסמ הוא מונח על המאגד תחתיו 6 מושגי יסוד-
BD-bondage/discipline
DS-Dominant/Submissive
SM- Sadism/Masocism
או בתרגום ללשון הקודש- קשירה, משמעת, שליטה, כניעה, סאדיזם ומאזוכיזם. עם הזמן, הפך המונח הבדסמי לתאר קשת רחבה של פטישים והעדפות מיניות שונות. החל מהערצת גוף המשך בניוש וכלה בביזאר. מה הדבר המשותף לכולם?
העברת הכוח (במובן הסוציולוגי שלו, שליטה) מצד אחד של מערכת היחסים אל הצד השני. הבדסמ נהנה להתעסק בנושאים שהם טאבו בחברה ה"ונילית"- עוררות מינית הנגרמת ע"י כאב או פחד, פנטזיות "מסוכנות" וטאבואים שונים.

כמובן שמטרת העוסקים בבדסמ היא ההנאה ההדדית, אבל איך יוצאים מגבולת הנורמה הבטוחה של חדר המיטות הונילי לתוך מסע שהוא הרבה יותר מורכב ומאתגר- וגם חוזרים ממנו בשלום?
לשם כך העוסקים בבדסמ מקבלים עליהם כי העיסוק בבדסמ מתבצע תחת "השילוש הקדוש"- SSC. ר"ת (באנגלית) של בטוח, שפוי ובהסכמה הדדית.

אתעכב מעט מאוד על שני הראשונים, ואגיע למטרת העניין- שהוא עניין ההסכמה.
ב"בטוח" מסכימים הצדדים כי לא יגרמו נזקים קשים או בלתי הפיכים במהלך הסשן. הכוונה לנזקים פיזיים- כמו גם לנזקים נפשיים (לכן למשל בסוף כל סשן מתבצע אפטר-קייר, שתפקידו להחזיר את המשתתפים, בצורה רגועה ובטוחה, לקרקע המציאות)
ב"שפוי" מוסכם כי שני הצדדים מודעים למקומם, וישארו צלולים ובעלי יכולת שיקול דעת, הסקת מסקנות והבנת ההשלכות של פעולותיהם לפני ובמהלך הסשן
ואחרון, הסכמה הדדית- כל הפעילויות המתבצעות תתבצענה בתוך גבולות מוגדרים, ולכל אחד מהצדדים היכולת להפסיק כל פעילות בכל שלב.

אבל איך משיגים הסכמה הדדית כזו? לפני כל הנפת שוט יבקש השולט את רשותו של הנשלט?
וכאן מגיע שלב, שחסר מאוד ביחסים וניליים ומאוד ברור מאליו ביחסים בדסמיים- השלב המקדים- שלב הגדרת הגבולות.
לפני שנכנסים לסשן, מקובל שהשולט והנשלט יושבים ומדברים בגובה העיניים על רצונותיהם, ציפיותיהם ומגדירים יחד את גבולות הסשן. ניתן להגדיר פעולות מותרות, פעולות שלא נפסלות אך לא נבצע אותן כרגע (גבולות רכים) ופעולות שאין מצב שנבצע לעולם (גבולות קשים). כשהשלב הזה מסתיים ונכנסים לסשן- הגבולות משורטטים וידועים לשני הצדדים, וניתנת הסכמה למשחק בתוך גבולות אלו.

ומה קורה אם הגדרתי משהו כפעולה מותרת ועכשיו כשהיא מתבצעת אני מרגיש איתה איום ונורא?
ההסכמה אינה פעולה בלתי חוזרת, והיא חייבת להיות בכל שלב של הסשן. לשם כך ניתנת (בד"כ) לנשלט מילת ביטחון, שאמירה שלה תעצור את הסשן/תפסיק את הפעילות המתבצעת. כך שאם נאמרת מילת ביטחון- בוטלה ההסכמה והסשן צריך להיפסק באופן מיידי.
תשאלו- אז למה לא להגיד פשוט די או לא וחסל? והתשובה הינה כפולה.-
האחת, רבות מהפנטזיות עוסקות במשחקי כוח והכנעה. נגיד שאנחנו משחקים סוהרת ואסיר, כך שהסוהרת "מכניעה" את האסיר ו"מכריחה" אותו לעשות כרצונה. ה"אסיר" כמובן יתנגד, ויאמר "לא", "די" ו-"מספיק" כחלק מהמשחק- ואיך נבדיל בין ה"לא" המשוחק וה"לא" האמיתי?
השניה- מילת ביטחון היא מילה שהיא מחוץ לסשן. כשנאמרת בסיטואציות מסויימות מילה שאינה שייכת לעולם- היא מוציאה באחת את האנשים מתוך העולם ה"משחקי" אל תוך עולם המציאות.
בנוסף, בכל הפורומים ובכל מקום בו מבקשים החדשים את עצתם של המנוסים מהם, יזכירו כי אמנם מילת הביטחון היא אמצעי יעיל, אז ישנן תגובות פיזיות שעל השולט להיות מודע להן במהלך הסשן, כגון קפיאה (האופיינית למקרי אונס)- ובמידה והוא חושד כי הנשלט נכנס למצב כזה, עליו לקבל שוב את אישורו של הנשלט כי הוא במצב נפשי תקין וניתן להמשיך- או להפסיק מיד את הסשן ולעבור לאפטר-קייר, ובמידת האפשר, להיות מודע ולברר עם הנשלט האם עבר טראומות מיניות בעברו והאם ישנם טריגרים הידועים לו מהם צריך להימנע.

וכאן המקום דווקא של ה"וניליים" ללמוד מהפרקטיקות הבדסמיות. הלוואי וכל אחת, לפני שהיא נכנסת למערכת אינטימית, תוכל- ללא שיפוט ובגובה עיניים- לדבר עם בן זוגה על העדפותיה, רצונותיה, עברה וגבולותיה, ושלכל אחת תהיה האפשרות למשוך את הסכמתה בצורה חדה וברורה- וגם להיות בטוחה שהצד השני יכבד את משיכת ההסכמה הזו ויפסיק את פעילותו באותו רגע ממש.

(נכתב בהזמנתה ובאישורה של גאיה1323, ועל כך תודתי לה)
 

גאיה1323

New member
תודה אלון

אני מסכימה איתך, אני חושבת שפרקטיקות של הסכמה הן חשובות מאין כמותן ואין מספיק דגש עליהן בתרבות המינית המיינסטרימית. מספיק לדבר עם תיכוניסטים על מין במשך 10 דקות בשביל לראות כמה יפה הם למדו את גישת ה״באתי לקחתי הלכתי״ של הפורנוגרפיה הקונבנציונלית.
לא ערכתי מחקר היסטורי בנושא, אבל אני מאמינה שפרקטיקות ההסכמה ובגדול ההדדיות שקיימת בבדסמ התפתחו מתוך צורך שהיה קיים בשטח. אותי כמחנכת מעניין איך מנחילים פרקטיקות כאלו גם היום.
המרכז לסיוע נפגעות ונפגעי תקיפה מינית עושות סדנאות מדהימות בבתי ספר בנושא ואין לי ספק שהן הצילו נפשות רבות, הן מפרידות את הבנות והבנים ומדברות עם הקבוצות על דברים שונים (כיוון שהמסרים שהקבוצות מקבלות מהחברה שונות), אבל העקרון הוא ״אל תעשי שום דבר שאת לא רוצה לעשות ושהאדם השני לא רוצה בו״. זה נחמד אבל זה לא מספיק לדעתי (לא שאני מאשימה אותן חלילה, יש להן 1-3 מפגשים להעביר בהם רק את הדברים ה״קריטיים״, בעיני חינוך מיני צריך להיות משהו יותר תהליכי).
אומרים שיש סקס אחר, למה בקהילת הבדסמ ההסכמה היא חלק כל כך קריטי ובמיינסטרים היא חלק כל כך זנוח?
https://www.youtube.com/watch?v=x_CpIbhkZco (סרטון מהמם של לייסי גרין על הסכמה)
 

A לוןA

New member
ההערכה שלי

שכל נושא ה-SSC (או המקבילה שלו- הRACK- בתרגום לעברית- קינק מוסכם ומודע לסיכונים) התפתח מכמה סיבות, והעיקרית שבהן היא ע"מ להפריד בין הסאדיזם הסוציופתי לסאדיזם הבדסמי. מאחר ובחברה המיינסטרימית הם נכנסות תחת אותה מטריה (למרות שהם שונים בתכלית מבחינת יישום, מניעים ואפילו איזה מרכזי עונג במוח מופעלים אצל שני הסוגים)- היה צורך לקבוע גבולות ברורים בינהם.

 

גאיה1323

New member
אז בעצם...

אם מקבילים את זה לעולם הונילי, צריך לצור הפרדה בין מין מהסכמה ומרצון לבין כפייה, שזה משהו שבגדול מתחיל להרקם עם פרויקטים דוגמת ״גברים בסקס״ או פרויקטים שונים לחינוך מיני, בנוסף להוקעה חברתית של מעשי הכפייה (גם כאלו שהם לא מידי אדם זר בסמטה חשוכה באחת בלילה כשאת לובשת גלבייה.)
איכשהו זה עדיין לא מרגיש לי מספיק.
 

A לוןA

New member
זה רק אספקט אחד של ה-SSC

שעליו התמקדנו, והוא לא מתייחס דווקא למין- כי יש אנשים שעבורם הבדסמ הוא דרך חיים, וגם שם תופס העיקרון של ה-SSC.
בקשר להוקעה חברתית- בזה הקהילה הבדסמית, כקהילה קטנה בה "כולם מכירים את כולם" מוקיעה ומנדה שולטים פוגעניים (וגם נשלטים פוגעניים, ויש כאלו)
&nbsp
בקשרל"לא מרגיש מספיק"- אני לא יודע אם את מתייחסת לחברה בכלל או לבדסמ בפרט, אבל בנוגע לבדסמ- לפחות "אצלנו" כל עניין ההסכמה הוא ברור, מובהק ו"על השולחן". הלוואי שגם בחברה היה כזה.
 

Berethor

New member
הסיפורים הכי קשים בדף הפייסבוק של "גברים בסקס" כוללים

נוכלים מקצועיים, כלל אלו מהם ששחקו אותה נחמדים ואוהבים בהתחלה, עצם זה שהם הראו את פרצופם האמיתי אחרי שהם השיגו סקס, זה משהו שברוב המקרים מעיד על כך שהם היו כאלה כבר מהתחלה, פשוט הם הסתירו את זה. את באמת מאמינה שאפשר "לחנך" טיפוסים סוטים ואנוכיים כאלו? סביר להניח שהם כבר יודעים שמה שהם עושים הוא לא מוסרי, פשוט לא אכפת להם, כל מה שאכפת להם ממנו זה להשיג סקס, גם אם משיגים את זה בדרכים מפוקפקות ולא הגונות. כאשר אני שומע סיפור של בחורה תמימה שניתקלת בטיפוס שנשמע חשוד ולא אמין, אני מזהיר אותה מפניו, וזאת גם דרך להיאבק בתופעה הזאת. אני לא בטוח אם אחוז הגברים שמתנהגים ככה הוא באמת כזה גבוה או שזאת אותה חבורה של נוכלים מקצועיים שמנצלים מינית הרבה נשים. דרך אגב ההפרדה בין מין שנחשב ללגיטימי לבין מין שנחשב ללא לגיטימי/מפוקפק כבר קיימת, הרי החוק כיום ( במדינות מערביות ) מכיר אפילו במושגים כגון אונס בנישואים ואונס במרמה. אבל יש אנשים בחברה שלא רוצים להכיר בדברים האלו, והנושא של חוסר הסכמה בקשר מיני הוא באמת הרבה יותר מורכב מהנושא של חוסר הסכמה עם אדם זר, שהאישה לא מביעה שום עניין בלהיות איתו בקשר ולעשות איתו שום דבר מיני. יש לציין, שבאופן לא מפתיע, רוב המדינות המוסלמיות, עדיין לא מכירות באונס בנישואים, כפי שאותן חברות גם לא מכירות בכך שלרצוח בשם אללה זה לא דבר טוב.

https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30

"עד שנות השבעים של המאה העשרים לא היה ניתן במדינות משפט המקובל, כמו, בצפון אמריקה ובחבר העמים הבריטי, להרשיע גבר באינוס אשתו, משום שהחוק העניק לבעל פטור מאחריות פלילית על כפיית יחסי מין על אשתו. השקפה זו הומחשה בחוות הדעת של המשפטן סר מתיו הייל שעמד לפני כן בראש מערכת המשפט האנגלית, והתפרסמה ב-1736, "מעצם ההסכמה ההדדית וחוזה הנישואים מסרה עצמה האישה לבעלה בעניין זה ואין היא יכולה לסגת בהסכמתה". על פי דוקטרינה זו, אונס בחיי הנישואים נתפס כבלתי אפשרי; אוקסימורון. לבעל יש זכויות קניין על אשתו, והוא יכול לעשות בה כרצונו."

"באופן מסורתי, אונס היה בעבר עבירה פלילית רק במידה והוא נעשה מחוץ למסגרת הנישואים, ולא חל על אונס כפוי בין בני זוג. עם שינוי השקפות עולם חברתיות כמו גם עלייה במודעות שהובילה בעקבותיה גינוי בינלאומי של אלימות מינית בנישואים, בתי המשפט החלו להחיל את חוקי האונס גם בנישואים."

"העובדה שאונס על ידי בני זוג לא היווה עבירה פלילית, לא עלתה בקנה אחד עם התפתחותן של התפיסות הנוגעות לזכויות אדם ושוויון. החל משנות ה-60 פעלו פמיניסטים כדי להפוך את האונס על ידי בן זוג לעבירה פלילית. ההתייחסות המחמירה בחוק לאונס על ידי בן זוג היא חלק מהשקפת עולם חדשה לפיה "עבירות מין יותר מעבירות נגד מוסר, משפחה, מנהגים טובים, כבוד או צניעות... הן עבירות נגד חירות, הגדרה עצמית ושלמות הגוף".‏ בדצמבר 1993, הנציב העליון לזכויות אדם של האו"ם פרסם הצהרה על המאבק באלימות נגד נשים, לפיה אונס על ידי בן זוג הוא הפרת זכויות אדם."

[URL]https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%A1_%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%99%D7%9D#.D7.94.D7.AA.D7.99.D7.99.D7.97.D7.A1.D7.95.D7.AA_.D7.91.D7.97.D7.95.D7.A7_.D7.91.D7.9E.D7.90.D7.94_.D7.94.D7.A2.D7.A9.D7.A8.D7.99.D7.9D_.D7.95.D7.91.D7.9E.D7.90.D7.94_.D7.94.D7.A2.D7.A9.D7.A8.D7.99.D7.9D_.D7.95.D7.90.D7.97.D7.AA[/URL]

"Rape by deception is a crime in which the perpetrator has the victim's sexual consent and compliance, but gains it through deception or fraudulent statements or actions."

"The media may also refer to this type of rape as "rape by fraud", "rape by impersonation" or "rape by trickery.""

https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_by_deception







 

גאיה1323

New member
אני לא מבינה איך התגובה על האיסלאם קשורה לפה

אני מבקשת להבא לדבר על הנושא שבו השרשור עוסק- בדסמ ויחסים וניליים, הסכמה בין שני אלו בחברה שלנו ולהשאיר את האסלאמופוביה (הלא קשורה) הרחק. תודה.
 

Berethor

New member
נתתי דוגמה לחברות שהדברים האלו מאוד מקובלים ואף חוקיים בהן

להבדיל מהחברה הישראלית וזה בהחלט קשור. אבל אני רואה שאת לא אוהבת שמזכירים את האסלאם, כנראה מסיבות פוליטיות. המושג אסלאמופוביה הוא בולשיט, משום שהחשש מהאסלאם מוצדק לחלוטין.

[URL]https://www.thereligionofpeace.com/pages/muhammad/WWMD.aspx[/URL]

 

גאיה1323

New member
זה לא ויכוח

זה לא נושא הפורום הזה. יש מספיק פורומים שעוסקים בדבר, בפורום הזה אנחנו לא יוצאים בהנחות על דתו ותרבותו של אדם אחר, בייחוד לא כאשר אין פה אף אדם מוסלמי לנהל איתו את הדיון הזה.
 
רציתי הוכחה שאתה יכול לקשר כל נושא בעולם לנושא אחר

ברצף אסוציאטיבי

משימה הוכתרה בהצלחה.

סתם , לא שמעתי ממך שנים אז מה שלומך יא חובב ערפדים מגודל ? (הכי בחיבה שיש).
ראיתי אותך פעם עובר בפארק של **** רבתי עם אמא שלך ודי היה ברור שהקול שלי שבר רמות אחרות של גבהים ולכן לא עיקצצתי את שערות השמע באוזן שלך.

אגב אם אתה רוצה רמז מי אני ומה שמי... המממ תן לי לחשוב, אני לא עושה כישופים , לא אכפת לי ללכת לצעדות להט"ב בסגול גם אם יש לי דחף בריא והממממ

קיצר א', מה שלומך יא ברט?

ד"ש לגאיה
 
לא רבתי

היא עברה איתך בפארק, הכי מגניביםנזה אלה שיכולים לעצב אדם בעודו בחיים ואת עצמם (מיצו משהו).

סתם אבל די נדלקתי על מתים מאז דארק סולס 3 . חח
 

Berethor

New member
אז את משחקת בDark Souls 3?
ולא ידעתי שאת גיימרית


דרך אגב כותבים את זה אל-מתים, ונראה שיש לך בעיות בשליחת ההודעות בפורום, שרשרת תהודעה הזאת למקום הלא נכון, ומקודם שלחת את אותה הודעה פעמים. חוץ מהעובדה שערפדים מגניבים, לדעתי לא מעט מהדברים שקשורים לעולם הערפדים רלוונטים במידה מסוימת גם עבור אנשים, גם העולם שלנו הוא די אפל, וגם אצל אנשים(במיוחד אצל גברים) יש את "הBeast" לדעתי, בצורה זאת או אחרת. הייתי לנו דוגמה פה בפורום של משתמש שהBeast שולט עליו באופן מוחלט/כמעט מוחלט, ולכן הוא עשה הרבה ריבים ובלגן בפורום, לפני שההודעות שלו נמחקו. יש יצירות שהן הערפדים לא אל-מתים, אבל במקור ועל פי רוב הערפדים הם אל-מתים, זאת גם הסיבה לכך שערפדים רבים יושנים בארונות קבורה, וזאת גם אחת הסיבות העיקריות לכך שיש לערפדים חיי נצח, טכנית הם כבר מתים, ומתים לא מזדקנים, לדוגמה המאוזוליאום של לנין.

"במיתולוגיה ובסיפורי עם, אל-מת הוא שם קיבוצי לכל סוגי של ישות גשמית או לא גשמית, אשר הייתה בעבר בחיים, מתה, ואז כתוצאה מהתערבות חיצונית כלשהי, אם בקסם, בהתערבות אלוהית, בשל מחלה נדירה או מסיבה אחרת - המשיכה להתקיים בעולם החיים. אל-מתים מסוגים שונים, כגון זומבים, מתוארים באגדות של רוב תרבויות העולם, וביצירות בדיוניות רבות, בעיקר יצירות פנטזיה וספרות אימה."

https://he.wikipedia.org/wiki/אל-מת

"המאוזוליאום של לנין (רוסית Мавзолей Ленина) הוא מונומנט הממוקם לאורך חומת הקרמלין, בכיכר האדומה שבמוסקבה, בירת רוסיה, והוא מקום משכבו של ולדימיר איליץ' לנין. גופתו החנוטה הושמה לתצוגת הכלל בשנת 1924, שנת מותו."

https://he.wikipedia.org/wiki/המאוזוליאום_של_לנין

"Beast is a term used by vampires to describe the inner predator that strives for control over a cainite's mind."

"The Beast is an innate demonic predator that awakens within each and every vampire upon their Embrace. It stands in direct opposition to a vampire’s Humanity (and in some cases the Paths of Enlightenment) and is responsible for many of the debased urges Cainites feel on a nightly basis. In times of extreme distress the Beast can overwhelm a vampire forcing them into a state of pure animalistic fight or flight, which is referred to as Frenzy or Rötschreck."

http://whitewolf.wikia.com/wiki/Beast_(VTM)

 
דרך הפל' זו בעיה לשלוח

מכפיל ומשלש הודעות.

החבר שלי משחק בדארק סולס אני רק ממש אוהבת את המפלצות.
חוץ מזה שהחיים ממש מרגיזים אותי במשחק. כבר עדיף להיות hollow

הבחורצ'יק שהיה פה מקודם עם ההודעות נחמד לדעתי. האמת שהוא הצחיק
אותי נורא בויכוח.
ושים לב ברת'ור אני חושבת שאני ואתה בלתי מנוצחים ולא משנה מי יבוא להתווכח הוא
תמיד יודה בסוף שעייפנו אותו למוות ויש לך ניצחון טכני!!!.

ח
 

גאיה1323

New member
לא שיש לי התנגדות עקרונית...

אבל אולי תעבירו את השיחות הפרטיות לפרטי?
 

Berethor

New member
מתיי הספקת לריב עם אמא שלי ולמה? וכן השמיעה שלי באמת לא משהו

אבל אני מניח שזה דווקא לטובה בנושא הזה, כדי שאני לא לסבול מהצעקות שלך, והמתקפות על המרכז הקוגניטיבי
. שלומי סביר, אין שום דבר מיוחד בזמן האחרון, ואני לא בקשר עם הרבה אנשים שהייתי בקשר איתם בעבר, ככה שלא רק ממך לא שמעתי שנים. טוב "דחף בריא" זה רמז עבה, פלוס שוב את יוצאת עם מישהו חדש(מהודעה אחרת שפתחת בפורום הזה), להרבה מהנשים שהכרתי בעבר אין "דחף בריא" והן רווקות נצחיות. כן אני חובב ערפדים(במיוחד ערפדי Vampire: The Masquerade), אבל לפחות ערפדים מקריבים את המיניות שלהם בתמורה לחיי נצח ולכוחות על אנושיים
, א-מיניים סובלים מהחסרות של האל-מתים אבל לא נהנים מהיתרונות של האל-מתים, ככה שזה לא ממש שווה.


"Vampires are almost always inhumanly strong, fast, and durable, often to the point of being Immune to Bullets and most other mundane weapons. For some, especially more modern ones, this is where it ends, making them effectively little more than intelligent (and stylish) super-zombies."

"The Ageless / Long Lived: Vampires don't age as we mortals do. Sometimes, this is genuine eternal youth. Sometimes long periods of time undead can result in a pretty inhuman-looking character."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/OurVampiresAreDifferent[/URL]





 
בבל"צ

תמיד יש לכל מי שמשם דוקטרינת ומגילות של תנאים וזכויות על כמה ברור ובהיר ובטוח להרביץ ולפצוע אחר. זה תמיד חוויה רגשית ואתגר והלוואי וכולנו נלמד ונתפתח.
ר
די עם זה. זה כמו לשמוע פרופגנדה של סין. מדובר באלימות,סימנים כחולים,חניקות, דם ,חשמל, הטבעה,הפרשות גוף וסאדיזם טהור. למה אתה מנסה לעטוף את זה בעטיפת צלופן?.

עכשיו תספר כמה אנשים שם חוו אלימות קשה, כמה נשים וגברים חוו התעללות מינית ופיזית בילדותם ופנו לזה.

מצטערת, אני מרגישה בוז עמוק לניסיון להפוך דבר כזה לנורמטיבי ומתנחמד . זה ממש לא המצב והקהילה היחידה שבאמת תקיים מה שאמרת תמנה בדיוק אותך ואת זוגתך. על מה תבנו קהילה? על מכות ? אונס? . איך בדיוק ההסכמה נכנסת כשאדם מנצל בעיות פסיכולוגיות ונפשיות של נשים וגברים ומשכנע אותם שאלימות ופגיעה היא פתרון לילדות כאובה או להזנחה מתמשכת או מנצל את תלות היתר שלהם?

ואל תחנך אותי בתשובה כי אתה כאחד שממלמל את המנטרות האלה יודע בדיוק כמה זה בולשיט. אז בבקשה בפעם הבאה שאתה בא להציג תמונת עולם ורודה,בוא נרד לקרקע ונציג כמה וכמה דוגמאות אמיתיות.
 
פינו

כמות הסיפורים של אנשים מצולקים נפשית ופיזית שנתקלתי בה שלא לדבר על חברה שלי שפונתה לבית חולים תודות לערבי החברה שלכם גורמים לי לרצות לבעוט בפוסט שלך לירח.

והקונספט הזה של הסכמה שקרי. הסאדיסטים האלה לוקחים אנשים עם בעיות פסיכולוגיות ובהתמדה ובתשומת לב משכנעים אותם שהדרך לפתור את העבר המדמם שלהם שוכן בהווה מדמם . כמות של מניפולטיביות שדוחפת אותם לדחוק רחוק ורחוק יותר את הגבול שלהם בשביל לרצות סאדיסט תורן.

מכל המקומות הייתי מצפה שלא תעז לכתוב דבר כזה פה.
 
למעלה