מה ההבדל בין מוצץ למוצצת?

גאיה1323

New member
מה ההבדל בין מוצץ למוצצת?

http://www.mako.co.il/nexter-intern...m?sCh=cd0c4e8fc83b8310&pId=1498475408#content
היום קראתי את הכתבה הזו. רבות כבר נכתב על כך שעברית היא שפה ממוגדרת וזה יוצר קשיים רבים, לדוגמא פניה בלשון גבר רבים לקהל. אך מה בנוגע לקונוטציות שמילים ממוגדרות תופשות? אני מודה שמעולם לא חשבתי על זה. למה שטוח מתייחס בעיקר לטלפונים ושטוחה בעיקר לפלג הגוף העליון?
 

Berethor

New member
דווקא שטוחה מתייחס יותר לבטן מאשר לחזה, וזה גם מה שיצא בכתבה

והסיבה לכך היא ככל הנראה משום שנשים דואגות יותר לשמור על בטן שטוחה מאשר לחזה שטוח, ויש הרבה יותר נשים עם בטן שטוחה מאשר נשים עם חזה שטוח. החיפוש בגוגל בדרך כלל מבוסס על דברים שנחשבים ליותר רלוונטים ולדברים שנחשבים ליותר פופולריים, והם אלו שבדרך כלל מופיעים ראשונים.

"We hardly need to tell you that in many cultures, large busts are usually more popular with men than small ones. Alas, not all women are so blessed, and while some wear the "ironing board" title with pride, others are plagued by problems of low self-esteem as a result of their... un-bustiness."

"This can be for a variety of reasons, but the most common are the belief that Buxom Is Better, being mistaken for a kid, and being thought of as childish and immature because of her small chest."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ACupAngst[/URL]
 

רמי אב

New member
כי בגווגל מראים דברים שרוב האנשים גולשים בהם ורוב האנשים

נראה לי מתעניינים בנשים בפורונוגרפיה ובגלל זה נראה לי שזה התוצאות שיוצאות לא מעט פעמים.
&nbsp
 
זווית הראש ביחס לשמש


 
למעלה