רגשות מיניים במהלך התעללות מינית ( בהקשר של ילדים).

GreenMamba

New member
לא מדובר על רגשות, אלא על עוררות מינית בזמן תקיפה

וזה נושא שאכן נמצא בצל, אבל מחקרים מגלים שהתופעה של עוררות מינית ואפילו אורגזמה בזמן אונס קיימת, והיא מקשה עוד יותר על המותקפות והמותקפים להתמודד עם הפגיעה בהם.
 
נכון אני קראתי על זה.

שלמעלה מ30 אחוז מנתקפי פגיעה מינית ( נשים) חוות אורגזמה אפילו יותר, אבל אני מבין את הצד הפיזי ( והן/הם לא אשמות כי לא ניתן לשלוט בזה) אבל אני מנסה להבין יותר את הצד הרגשי. אני הייתי בקשר עם כמה נתקפות ( הייתי באותו מסגרת) ואני נסיתי להבין אם יש קשר או " חיבה" לאותו תוקף, כמובן שאם זה אדם זר זה שונה, אבל אם מדובר באבא/ משפחה אז ברור לי שהרגשות הם מערובים, ואת זה אני מנסה להבין, את מה שאני קורא לו אהבה/שנאה זה מרתק אותי מאוד בהרבה היבטים, ואני חוקר את זה גם על עצמי אם את מבינה למה הנושא מעסיק אותי. לכן זה בא מקום של כאב אמיתי, וניסיון להבין, וחושב לי להסביר את זה כי פירשו אותי לא מעט פעמים לא נכון....
 
בו נגיד שזה מעניין אותי באופן אישי.

בתור ילד שחווה אונס קבוצתי ולא הפסיק ולא אמר כלום : אז לכן אני מתעסק בזה המון, אבל תמיד האשימו אותי שאני שואל שאלות לא במקום, כמו "הנאה" וכו אז אני נמנע מלומר ככה, אבל ככה לפחות אני מרגיש עם נהיה כנים.
 
אני דיברתי עם נשים שאמרו שהייתה הנאה.

אפילו שמעתי על אחת שעברה אונס קבוצתי ונפגע קשה ואמרה שהייתה הנאה, זה ממש מרתק אבל העניין הפיזי הוא חלק אחד פחות מעניין.....
 

aaa123

Member
כלומר היתה הנאה בזמן המעשה אבל אחרי זה סבל?

אני לא מזלזל באף נפגעת אבל בשביל להבין צריך לשמוע קודם מה הפגיעה.שנגרמה.
אם היתה הנאה בזמן המעשה אז לא ברור לי איך החוויה נחרתה במוח כחוויה טראומטית.
&nbsp
אם הטענה היא שהיתה הנאה בחלק מהאונס אבל סבל בחלק אחר שנחרת כטראומה זה יהיה קצת יותר ברור.
&nbsp
 
הבנת נכון זו הנאה חלקית.

חלק מהזמן הם מאוד סובלות ויש הבחלות של הנאה גם אורגזמה אבל עדיין אונס - כפיית מין על אדם אחר זה הגדרה של אונס, לא משנה אם הייתה הנאה, וכן כל מי שנפגעת/נפגע סובל מטראומה כזו או אחרת, אני חוקר את זה באופן אישי על עצמי, אז כן יש הנאה כי הגוף לא יכול לעמוד בזה, אבל יש להפריד בין הנאה מסקס אמיתי לבין הנאה מאונס, זה עניין פיזי וזה גם רגשי, אני חוקר גם את הקשר של חיבה/אבהבה לאותו אדם בעיקר שזה נעשה על ידי אדם קרוב. זה נושא מרתק, אני חושב שכל נאנסת הרגישה הנאה פיזית במידה מסיומות אבל זה לא אומר שהיא לא סבלה, ממש לא, זה דעתי וזה מה שמעתי.
 

Berethor

New member
זה משום שלא מדובר באונס ברוטלי ומשום שעדיין מדובר באקט מיני

ולכן האונס לא נמדד ברמת ההנאה, אלא בהסכמה, אפשרי להנות ממשהו ועדיין לא להסכים עליו, או להפך.

"When a rapist denies that his/her actions can be classified as rape because the victim climaxed. This ignores the physiological fact that orgasm is as much a function of sufficient nerve stimulation as anything else."

"There are real people who believe these things make rape into not-rape, or at least make it excusable. The law doesn't see it that way, and a person whose morals really justify violating a person's consent for fun is hardly moral at all, never mind how the victim feels."

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/NotIfTheyEnjoyedItRationalization
 

נתנאל184

New member
זה נכון, אבל אני שמעתי על מקרה של אונס ברטואלי שהייתה.

הנאה חלקית כמו שנתתי דוגמה עם הבחורה שעברה אונס קבוצתי ( ונפגעה פיזית לא מעט) לכן זהה נכון שאונס ברטואלי יכול לגרום יותר כאב אבל עדיין לטעמי הנאה מסיומת או הבלחות יותר נכון זה חלק בלתי נפרד.. לטעמי וממה שאני קורא שמעתי.
 
חשוב לציין שיש גם לא מעט נתקפי פגיעה מינית.

ולא מדברים על זה יותר ( והרבה מאוד) כמו שאמרתי אני מתעסק בזה בגלל שחוותי את על עצמי, לכן אני מנסה שאנשים יבינו שבנים נפגעים ולא מעט, ושייחסו גם יותר לפגיעה בהם, וזו לא רק פגיעה בנשים ממש לא, היה חשוב לי להדגיש את זה ,כי מהרבה שיחות אנשים לא ממש מודעים כמה התופעה הזו קיימת.
 

A לוןA

New member
לא בדיוק

ישנם תיעודים שאחוזים מסויימים של נפגעי תקיפה מינית חוו בזמן האונס עוררות פיזית ואפילו במקרים מסויימים אורגזמה.
ההרגשה הפיזית הזו לא סותרת את העובדה שהמעשה נכפה על הקורבן- עם כל המשמעויות הפיזיות והנפשיות של הכפיה הזו.
 

נתנאל184

New member
בדיוק זו הכוונה שלי.

ההרגשה הפיזית הזו לא סותרת את העובדה שהמעשה נכפה על הקורבן- עם כל המשמעויות הפיזיות והנפשיות של הכפיה הזו.*

חשוב מאוד לזכור את המשפט הזה שחזרתי עליו שוב ושוב, גם אם נפגעי פגיעה מינית מרגשים הנאה או עוררות מינית זה לא סותר שזה בכפייה כלומר אונס,תאירת את זה באופן מדויק.

אבל אני יכול לציין שהתופעה היא די רחבה ולפי מה שקראתי - ושמעתי ( גם שהייתי במסגרות כאלו מומחים שעסקו בנושא הזה דיברו על זה ) ויש טענות מסיומות שלמעלה מ30/50 אחוז חווים אפילו אורגזמה, אז עוררות או הבלחות אני מאמין שזה מאוד מאוד נפוץ, כי בסך הכל זה אקט מיני והגוף מגיב לזה באופן פיזי אז אי אפשר לשלוט בזה, לכן אין מה לבוא ולהאשים שנהנת ולכן זה בסדר,
 

A לוןA

New member
המספרים שאני מכיר נמוכים בהרבה

ומדברים על משהו כמו 5%, אבל זה רק מדגיש את המתועבות שנחשפה בחדשות, כשפרקליט ההגנה שואל את הנאנסת האם היתה רטובה בזמן האונס.
היא יכולה להיות כך או כך ואין זה מעיד דבר על עצם ביצוע האונס עצמו.
 

נתנאל184

New member
אני מכיר את הנתונים האלו.וזה לא משנה את העבודה שזה אונס.

ממה שקראתי ושמעתי זה נע בין 10 - 50 אחוז בערך, אבל כן מה שהולך בבתי המשפט ועצם הענישה - הוא זוועה אתה צודק, לפי דעתי אין קשר אם היא הייתה רטובה או לא, עצם הכפייה מעידה על אונס וזהו,לא קשור מה היא הרגישה בפועל( עוררות מינית או אפילו השיא אורגזמה תקרא את המאמר שהבאתי הוא מביא את הנתון שציינתי 10/50 אחוז ואפילו יותר ויש עוד לא בעיה לחפש אבל כמובן תמיד הדועות חלקות ואתה צריך לתפוס עמדה אני מאמין שהתופעה רחבה לא מעט ), אבל וזה חשוב אם בא אדם וכופה עליך יחסי מין וזה לא בא מרצונך החופשי = אונס זה פשוט וקל לטעמי, אין מה להתפלפל זה דעתי.
 

A לוןA

New member
אני אשמח אם תאיר את עיני בנושא הנתונים

המספרים שאתה מביא נשמעים מופרכים לעומת מה שאני מכיר. גם במאמר שאתה הבאת מדובר על 4-5 אחוז. לא יותר. אם יש לך מאמר מוסמך אחר שמתאר את האחוזים הגבוהים הללו - אשמח לקרוא אותו.
 

נתנאל184

New member
אני כרגע לא זוכר איפה קראתי אבל נראה לי שגם שם הוא אומר ככה

לא? אולי אני לא קורא טוב? : שוב ממה שאני שמעתי זה ככה אולי אני טועה ,אבל ממה שברתי ושאלתי זה הנתונים, אני אשמח למקורות שלך.
 

נתנאל184

New member
הנה מפה אני הבנתי ככה.

I've done more young women than I can count with this issue ... there were very few studies of orgasm during rape, but research to date presents figures from 10% to more than 50% after this experience. In my experience as a therapist, it a bit less than half of the girls / women I worked with him. (for the record, I work with very few boys / men who reported it.) in a business meeting, colleagues report similar numbers. "
&nbsp
&nbsp
אולי אני לא קורא טוב?
 

A לוןA

New member
זה לא אותו דבר

ה-4-5% מגיע ממחקרים.
ה50% מגיע מעדות של מטפל, ולא ממחקר.
העדות הזו- מהימנותה המחקרית-מדעית מפוקפקת.
 

נתנאל184

New member
כן כנראה יש בזה אמת.

אני לא יודע אני צריך לקורא על הנושא עוד, אבל שוב מה שהוא טען אני שמעתי גם מטפלים שעוסקים בזה, נתונים דומים ( אני לא יכול עכשיו לומר לך מי הם לא יכול לחשוף אותם אבל שהייתי במסגרות ולנפגעי תקיפה מינית הם הסבירו על התופעה ולמה אנחנו לא אשמים) לכן אני מסתמך על עוד מקור יותר אמין, אבל לא משנה אתה צודק.
 
למעלה