מזמן לא הייתי פה

blackmetal5

New member
מזמן לא הייתי פה

אני רוצה לספר שבמהלך השנה האחרונה גיליתי הרבה דברים על העולם, על עצמי ועל בני אדם ועל גברים ספציפית.
גיליתי שגברים הם ממש לא בישבילי ושהם לעולם לא יהיו בישבילי ושאני תמיד אשנא אותם ואראה בהם אנסים וטרוריסטים בפועל או בפוטנציה.
כשגיליתי הוכחות לכך שגברים הם לא בישבילי ולעולם לא יהיו בישבילי ירדה לי אבן כבדה מהלב כי סוף סוף אני סגורה על עצמי ויודעת את האמת והיא שקשר זוגי עם בן אדם ממין זכר אף פעם לא יהיה חלק מחיי.
תמיד אני אהיה מיזאנדרית ופמיניסטית רדיקלית גאה!
 

blackmetal5

New member
עכשיו כשאני רואה זכר

אני רואה רק ארנק מהלך. לא רוצה מהם אפילו ידידות!
 

aaa123

Member
אני לא מרגיש מסכן ואני מפקפק בכלל בנכונות דבריה

אולי סתם מדובר בטרול משועמם שרוצה לייצר פרובוקציה,ואם לא
אולי זאת שיטה לנסות להשפיע על גברים מסוג מסויים שיתחילו איתה.
&nbsp
אני מבין מדבריה שהיא כן רוצה שגברים יתנו לה כסף,ובהנחה שמדובר באישה לא ברור לי שהיא באמת תסרב בהכרח לקשר זוגי עם גבר(שגם ישלם בלי תנאים מראש של קשר זוגי ,וגם יתעניין באמת מה קרה בשנה האחרונה שגרם לה להביע דעות כאלו).
 
לא אני מכיר נשים כאלו.

יש גם כאלו היא אולי טרול אבל במציאות יש כאלו , לא סתם אני הגבתי: כי יש נשים שמחפשות רק כסף. אני מקווה שהן מעט אבל מהיכרות שלי יש כאלו והכרתי כאלו.
&nbsp
בנוגע לזה שיתחילו איתה יכול להיות : יש כאלו שנדלקים על זה, אני חושב שאישה שרואה בגבר רק ארנק היא מסכנה והוא מסכן שהוא הולך איתה : זה דעתי זה דו כווני, כי אהבה היא הרבה מעבר לכסף ומי שלא רואה את זה חבל...
 

aaa123

Member
אני יודע שיש נשים שמחפשות רק כסף אבל

בדרך כלל הן לא מפרסמות את זה.
אם מישהי מפרסמת שהיא רוצה מגברים רק כסף בלי קשר זוגי ובלי ידידות אני מפקפק בנכונות דבריה(זה לא גולד דיגרית כי גולד דיגרית זאת אחת שכן נמצאת בזוגיות עם גבר בגלל כספו)..

לדעתי פושעות שרוצות לנצל גברים ולרמות אותם(בדיוק כמו פושעים שרוצים לנצל נשים ולרמות אותן) פשוט עושות את זה בלי לספר לעולם(חלק גמרו בבית סוהר באשמת הונאה וחלק נעלמו עקבותיהן) ,ואם מישהי לא פושעת לא סביר שהיא תמצא גבר שישלם לה סכומים גבוהים ללא תמורה.
 
נכון אתה ממש צודק.

שנשים לא באמת יאמרו ככה באופן - חופשי : אבל אולי בגלל שפה אפשר לכתוב באופן חופשי : הראי היא לא מכירה אף אחד פה ולא מכירים אותה : אז היא יכולה לכתוב מה היא מרגישה באופן יותר חופשי, ובשטח היא פועלת ככה?: אני לא יודע אבל נראה לי שיש סיכוי לא?
 

Berethor

New member
קח לדוגמא את "הכלות מאוקראינה", אפילו אם הן לא מפרסמות את זה

עדיין לכל בר דעת ברור שברוב המוחלט של המקרים הן מתחתנות עם גברים זרים בשביל כסף, במיוחד כאשר רואים עד כמה אותם גברים הם זקנים ולא אטרקטיביים בדרך כלל, בעוד שהן צעירות, איזה עוד סיבה יש להן להיות איתם חוץ מאשר כסף וקבלת אזרחות במדינה אחרת. גולדיגריות זה גם עניין של אישיות או/ו צורת חשיבה, אפילו אם מבחינה מעשית היא עדיין לא עשתה עם זה כלום.

כאן זה פורום פמיניזם ולא בפורום הכרויות ולכן הגיוני שblackmetal5 תדבר כאן יותר בפתיחות לגבי הכוונות האמיתיות שלה, מאיפה לך אם בהכרויות שלה עם גברים זה גם ככה? אצל גולדיגריות לא תמיד יש ניצול חד צדדי, כמובן שאם גבר נחמד ואטרקטיבי יגלה שהאישה איתו רק בשביל כספו הוא עלול להיפגע מזה, אבל אם מדובר בגבר זקן שמחפש רק סקס בדרך כלל לא אכפת לו אם אישה צעירה תנצל אותו בשביל כסף, משום שהוא מצידו גם מנצל אותה בשביל סקס ובשביל גופה הצעיר.

"This is a character who hooks up with a partner, known as a Meal Ticket or Sugar Daddy, specifically to mooch off of said partner's money and status (usually in exchange for sex.)"

"We use "she" because the digger is usually female in modern shows, but not always, and often MUCH more attractive than her partner. Often Distracted by the Luxury quite easily. Generally stunningly beautiful, to explain her success. Often a blonde whose hair is dyed (actually blondes were seen to be this in general until the 1930s). The golddigger who is deluding herself about her looks is a rarity."

"The idea that all women are golddiggers is the Distaff Counterpart to the idea that All Men Are Perverts. This may also overlap with All Women Are Prudes, resulting in the idea that the only reason women ever have sex is to gain access to a man's money and/or get men to buy them things, while the only reason men even bother to make money in the first place is so that they can have sex with lots of hot women."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/GoldDigger[/URL]

 

aaa123

Member
לפי דבריה של blackmatel הבנתי שהיא לא מעוניינת בקשר

כזה שהוא למעשה סוג של קשר זוגי גם אם כסף כלול במשוואה.
&nbsp
ציטוט מדבריה:
"קשר זוגי עם בן אדם ממין זכר אף פעם לא יהיה חלק מחיי."
 

Berethor

New member
החלק עם הכסף בא בתור ההודעה השנייה, וזה סימן לכך שהיא עדיין

לא סגורה על עצמה, מצד אחד היא לא רוצה שגברים היו יותר חלק מחייה ומצד שני היא עדיין נמשכת לרעיון של להיות עם גברים למטרה כספית, כן היא לא יכולה להתנתק מגברים לחלוטין כל עוד היא גולדיגרית, אבל נראה שהיא רוצה שהקשר שלה עם גברים יהיה אינטרסנטי ונצלני ככל האפשר, ובשביל זה היא לא צריכה לאהוב גברים, בדומה לאיך שגברים מאומנות הפיתוי שמחפשים לנצל נשים מינית לא אוהבים נשים.

""אומן הפיתוי" האמריקני ג'וליין בלנק, מקבוצת ההדרכה Real Social Dynamics, ביקש להנחיל את הידע שצבר בפיתוי נשים לגברים הבודדים של אוסטרליה. כפי שניתן לצפות מכאלה שמגדירים עצמם כ"אומני פיתוי", השיטות שבלנק מלמד הן שנויות במחלוקת ומבוססות בדרך כלל על השפלת נשים."

"כעת מסתבר שיש מדינות בעולם בהן הטקטיקות האלה אינם מתקבלות בעין יפה: בעקבות עצומה עליה חתמו מעל 13,000 אנשים, ההרצאות של בלאנק באוסטרליה בוטלו."

"אומנות הפיתוי, או הפיק-אפ, מתיימרת ללמד גברים כיצד להצליח לשכנע כל אישה להיכנס איתם למיטה. גם בישראל הנושא מוכר, ועל כך יכולה כנראה להעיד כל בחורה שאי פעם עברה בדיזינגוף סנטר ונאלצה להדוף חניכים של קורסים כאלה ש"נשלחו לשטח" וניסו להתחיל איתן בצורות לא ממש אלגנטיות."

http://www.holesinthenet.co.il/holesinthenet-media-story-40189
 

aaa123

Member
היא במפורש התייחסה לקשר זוגי

קשר זוגי לא חייב להיות מוגדר כאהבה ,ומהציטוט שנתתי בהודעה קודמת הבנתי שהיא לא רוצה קשר זוגי עם גברים.
&nbsp
אני ציינתי שאני לא מאמין להודעותיה ולדעתי או שהן נובעות משעמום והן רק כדי ליצור פרובוקציה או שהיא מקווה שגבר שיקרא את הודעותיה ינסה להתחיל איתה ולהתעניין באמת מה הרקע להודעותיה,ולשאול אם יש מבחינתה דרך שהוא יכול להוכיח לה שהוא לא כמו שאר הגברים שהיא הכירה.
 

blackmetal5

New member
אתה טועה

לא מחפשת שיתחילו איתי ואני באמת חושבת מה שכתבתי.
ולא צריך להיות בקשר זוגי עם זכר כדי להוציא ממנו כסף
 

blackmetal5

New member
עוד נחשוב על זה ונתכנן

עכשיו אני מאוד עסוקה ואין לי זמן אפילו בישביל ניצול זכרים
 
אבל מה תציעי להם?

סקס לא? מה כן? יפה שאת מתכננת לחלוב גברים אבל גברים חושבים די מהזין... אז כדי לך לחשוב על אופציה שכזו אחרת לא רואה טעם...
 

aaa123

Member
את לא חייבת להיות בקשר זוגי עם זכר

כדי להוציא ממנו כסף(ברור שאפשר לרמות גברים למשל) אבל את צריכה סוג מסויים של קשר,ואני מניח שהיית רוצה גם בלי רמאות כלשהי שגבר יפנה אלייך כדי להציע לך כסף בלי שום תמורה מובטחת של קשר זוגי בתקווה שאולי יהיה קשר זוגי בהמשך.

זה לדעתי נקרא להתחיל איתך כך שלי זה נשמע שאת כן רוצה שיתחילו איתך.
את אמנם טוענת שאת לא רוצה קשר זוגי אבל אני לא בטוח אם להאמין לך במיוחד שכתבת בעבר שאת כן נמשכת לגברים וקשר זוגי לא חייב לכלול דברים טראומטים שקרו לך או דברים שאת מפחדת מהם(יכול להיות למשל מגע שרק את יוזמת ולא הגבר יוזם,וקשר שלא כולל חדירה כלשהי של הגבר).
 
היא תצליח להוציא ממנו כסף בלי מגע? איך?

היא אומרת ללא קשר זוגי סבבה אבל בלי סקס? מגע? משהוא? לא נשמע לי הגיוני...
 

aaa123

Member
יש גברים שיוצאים עם אישה ומשלמים על הבילוי איתה בלי

ליזום שום מגע בפעם הראשונה לפחות.
אם האישה לא רוצה לפגוש בגבר פעם נוספת אז בפועל יש תשלום בלי מגע.
 
למעלה