אונס? זה לא כל כך נורא, בעצם.

GreenMamba

New member
אונס? זה לא כל כך נורא, בעצם.

זו המסקנה היחידה שמי שעיניו בראשו יכול להסיק מפסיקתו של ביה"מש בעניינו של האנס, תת האדם- יניב נחמן.
נגד החלאה הוגשו 11 תלונות במשטרה, ע"י נשים שאין בינהן שום קשר- שתיארו את אותה שיטת פעולה- היכרות, הגעה לביתו/ביתה, שתיית אלכוהול, סימום בסם אונס (איבוד הכרה, התעוררות לאחר כמה שעות ללא זיכרון בעירום/תוך כדי אונס/תוך כדי צילום שלהן בעירום ע"י הנבל)
בסופו של דבר הוגש כתב אישום לגבי שלושה אישומי אונס (בלבד!!) ועבירות מין נוספות, שצומצם בהסדר טיעון לכדי מעשה אונס אחד (!!) ומעשה מגונה בכוח.
והייתן חושבות שאפילו הדבר הזה יספיק כדי לשלוח את הרפש האנושי הזה לכמה שנים טובות מאחורי סורג ובריח? אז לא.
על כל הטוב הזה שהשפיע על הנשים שנקלעו לבין ציפורניו, קיבל נחמן 6 חודשי עבודות שירות.
זוכרות את "גם אם את נמצאת במערכת יחסים איתו אין לו זכות לכפות את עצמו עלייך"? מה פתאום. בית המשפט קבע שיש כאן נסיבות מקלות, כי בכתב האישום המדולדל, עבירת האונס בוצעה במישהי שהיתה בעבר במערכת יחסים מינית איתו. סימן שיש לו זכות לסמם אותה ולאנוס אותה. נו, מה- בעבר היא הסכימה.
זוכרות את "אונס הוא הרצח של הנפש"? מה פתאום. בית המשפט קבע שנכון שהוא אנס, אבל לא הפעיל אלימות פיזית (למה צריך להפעיל אלימות פיזית כשהנאנסת מעולפת?)- אז אמנם אונס, אבל נו, לא נורא. היא לא ממש נפגעה מזה.
ואחרון חביב בעניין הזה- בית המשפט קבע שהקל בעונש כי הפירסומים בעניינו "פגעו פגיעה הרסנית ושלא לצורך בשמו הטוב". קולטות? אנס מורשע, שבית המשפט עצמו קובע שהוא אנס, סובל מפגיעה "שלא לצורך בשמו הטוב"



אז עזבו אתכן. אונס זה לא כזה נורא בעצם. הנה, אפילו בית המשפט אמר.

(ובשבילך גבר- תמשיך לאנוס. הסיכוי שגם אם השתמשת באותה שיטה אפילו על שוטרת סמויה , שיש נגדך תלונות רבות שמתארות את אותו דבר בדיוק- הסיכוי שתגיע לבית משפט הוא זניח- וגם אם הגעת- 6 חודשי עבודות שירות. קטן עליך. יאללה, צא לציד. ואל תשכח לצלם תמונות, שיהיה מה להראות לחבר'ה)


גריןממבה, מיואשת.
 

valery13

New member
דרך אגב שמעת את התבטאות אחד השופטים בהרכב?

ציון קפאח, ששיחרר ממעצר נאשם שאנס ילדה בת 9, בטענה ש"לילדה יש אופי מתירני"
&nbsp
"הנאשם אולי זאב, אך הילדה אינה כיפה אדומה." לא להאמין!!
&nbsp
מתוך פסק הדין של יניב נחמן: "מידת הפגיעה בערכים החברתיים אינה ברף הגבוה. הנאשם אמנם ביצע עבירות מין במתלוננת, אך מעבר לאלימות הכרוכה במעשים המיניים מעצם טיבם, לא נגרמו למתלוננת בעטיים נזקים גופניים והפעלת הכוח לא הייתה ברמה גבוהה".
&nbsp
 
השופט הזה הוא אידיוט גמור.

מי שאומר דבר כזה הוא מטומטם לגמרי, כל מה שהולך הוא משוגע לגמרי, מה לעשות ככה זה במדינה הזו וככה זה בעולם, לאף אחד לא אכפת. אני לא מופתע אני יודע מה זה מהיכרות אישית, הכי קל להאשים את הקרבן, ולהפיל הכל עליו, קיצור? חרא.
 
" אתה משדר את זה לכן זה קורה לך" זה הכי הקטע שלהם.

אני יודע על זה על בשרי ומהיכרות עם עוד נתקפות פגיעה מינית, כמו שאמרתי הכי קל להאשים את הקרבן, ועוד ילדה בת 9 צריך להיות רע לב ומטומטם מאוד כדי לחשוב ככה....
ממש זבל אנושי, ואלו האנשים שקובעים מי לחיים ומי למוות...
 
והערה : אני כמובן לא אומר שאם מדובר בנשים בוגרות זה לא חמור

פשוט התבטאות שלו מקוממת וכואבת שאדם ככה אומר " שהילדה מתירנית" זה ממש מפחלץ.
 

catchet

New member
מזעזע ומייאש...

למה שמשהי תרצה להתלונן. את יודעת פעם אמרתי לחבר שבחורה שנאנסת לא כדאי לה להתלונן כי היא הולכת לעבור מסכת ייסורים נוספת ואף אחד לא יתייחס אליה ברצינות, ובכל מקרה, לא יצא לה מזה שום דבר טוב. אז הוא ענה לי משהו כזה: אישה שנאנסה חייבת להתלונן כי זה הדבר הנכון לעשות, דיבר על איזו חובה מוסרית שלה להתלונן. קולטת? לא מספיק שהאישה נאנסה, הושפלה בצורה הנוראית ביותר, נוסף על זה יש לה עוד איזה חובה מוסרית...
 

aaa123

Member
האם פרסום שמו ותמונתו של האנס כדי להזהיר נשים מפניו

זה לא דבר טוב?
בלי התלונות על יניב נחמן גם זה לא היה קורה.
&nbsp
עם כל הביקורת שיש לי על הטיפול של המערכת בנושא יניב נחמן הטענה
שאף אחד לא מתייחס למתלוננות ברצינות היא גם לא נכונה לטעמי.
אני לא מכיר את המתלוננות אבל אני מאמין להן ,ואני בטוח שרבות ורבים אחרים גם באותה דעה כמוני.
 

catchet

New member
אני חושבת שבסך הכל

זה הרבה יותר רע מטוב. אם תקח בחשבון את כל הרע שנגרם לה מהחקירה ופסק הדין, לעומת הטוב שבפרסום תמונתו, תראה שנגרם הרבה יותר רע.

מה זה עוזר למתלוננת שאתה מאמין לה? האם זה מפחית מעוצמת הפגיעה?
 
אני חושב שהפרסום הוא לא מה שחשוב אלא הענישה.

קדם כל שתהיה ענישה מספיק חזקה, האמונה שלי או של אנשים אחרים לא חשובה...
&nbsp
 
את צודקת מניסיון אישי מאוד אבל.

אני חושב שאישה שאנסו אותה או כל אדם שעבר אונס צריך להעניש באופן הכי חמור את הנבל, אני יאמר באופן חריף שאני חושב שכל אנס צריך לכרות לו את האשכים, הייתי שמח גם לעונש מוות, אבל זה לא קורה,בני אדם שנאנסים לא רק שעוזרים להם אלא מקשיבים עליהם ( אני יודע מניסיון מאוד אישי אני מכיר נתקפות אונס אני יודע את זה גם בעצמי) החברה הזו אטומה לגמרי, מי שאונסים אותם מתעללים בו עוד מאשמים אותו, זה נורא אבל ככה זה העולם, אז יש שני צדדים האחד את צודקת היא/הוא יעבור מבכת יסורים, אבל מצד שני היא תוכל למנוע עוד מקרי אונס ,כי אנסים לא אונסים פעם אחת, לכן זה כן מבחינה מסיומת " חובה או יותר נכון עדיף, אבל אני לגמרי יכול להבין.
 
ועוד דבר צריך לפתח את המודעות לאונס של זכרים.

אנשים חושבים שאין הרבה בנים שנאנסים, אני לא שומע על זה בכלל, וזה חבל, אני הייתי מצפה שידברו על זה, כי זה לא פחות נורא זה אותו דבר, אז בתור זכר אני הייתי רוצה לקוות שתהיה מודעות לבעיה הכאובה הזן.
 

דני80

New member
ייתכן שאותו חבר התכוון דווקא לטובתה של האשה שנאנסה

ולא לרעתה, כפי שאת מציגה את הדברים.

עם זאת ברור שההחלטה צריכה להיות של האשה שנאנסה, וזה לא נכון לומר שמישהי חייבת לנהוג כך או כך. יש יתרונות וחסרונות לכל החלטה.
 

GreenMamba

New member
איזה כיף שאפשר לשבת ולנתח את ה"יתרונות וחסרונות לכל החלטה"

אז בוא ואתן לך דילמה שתוכל להתייחס אליה, ותגיד לי מה היית עושה:

הלכת ברחוב ומישהו בא מולך ובעט לך בביצים.
כמובן שהעניין כאב מאוד וגם היה מאוד משפיל- ועכשיו עומדות בפניך 2 אפשרויות-
1. ללכת להתלונן במשטרה.
תוצאות וודאיות- אתה תגיע כל יום למשטרה במשך 30 יום כדי לקבל מהשוטר סטירת לחי.
אחרי 30 יום ו-30 סטירות לחי כאלו, יש סיכוי של 70% שהתיק יגנז.
אם היה לך מזל והתיק לא נגנז הוא יעבור לפרקליטות לבחינה מחודשת, ויתכן ותזומן לעוד כמה סשנים של סטירת לחי כאלו.
אם עברת את כל מסכת ההתעללות הזו, עדיין יש 80% סיכוי שהפרקליטות תסגור את התיק- אבל אם התמזל מזלך בשנית- התיק יוגש לבית משפט.
שם, באולם השיש הנוצץ, יעמידו אותך על דוכן הנאשמים, כשעורכי הדין והשופטים יבדקו את אשכיך, ימשמשו בהם, יסתכלו על תמונות של אשכיך שנלקחו בשלבים שונים, ישחזרו (איתך או בפניך) את רגע התקיפה, ידברו על זוית הנעל הפוגעת, מי נפגע יותר- אשך ימין או אשך שמאל, מדוע לא סובבת את הגוף ונתת לנעל להגיע לאשכיך, אולי אתה בכלל מאלו, המזוכיסטים, שרק חיכה ליום שמישהו יבעט לו באשכים? מה עם העדות של חברה שלך מגיל 18 שביקשת ממנה פעם לאזוק אותך במיטה? אז מה, חמוד, אתה אוהב אזיקים? וכשמושכים לך באשכים במיטה, נעים לך, אהה? אלי זה בכלל היה מתוכנן כל הבעיטה הזו? עמד לך כשחשבת על הבעיטה הזו? שקיבלת אותה?
ובסוף, אם באמת באמת תהיה אמין, ותוכיח שאתה באמת לא אוהב שיבעטו לך באשכים, וממש ממש לא ביקשת את זה, ואחרי שכל קרוביך, חבריך ומכריך יכירו אותך בתור האפס שבעטו לו באשכים- התוקף שלך יקבל קנס של 100 ש"ח ועל תנאי של 3 חודשים.

2. לא להתלונן, ולנסות להמשיך את חייך, תוך התמודדות עם מה שקרה.

עכשיו תנתח לי בבקשה את ה"יתרונות וחסרונות לכל החלטה"

(הנתונים באחוזים הינם נתונים רשמיים של אחוז התיקים שנפתחו/ הועברולפרקליטות/ כתבי אישום בתיקי אונס)
 
זה נכון מה שאמרת וזה מדיוק.

אבל אני חושב שחייבים לטפל בצד המשפטי ודחוף כי זה לא בסדר שאותו אנס לא יעניש, וצריך למנוע ממנו להיות חופשי ושיכלא. נכון שתמיד מאשמים את הקרבן והכל, אבל אני חושב שצריך לנסות לפתור את הבעיה הזו. ולמצות את העונש את התוקף. אפילו שזה קשה אבל מה שאת מתארת הוא באמת זוועה, ומניסיון אני יודע מזה שאתה תמיד אשם, אני מכיר מקרים כאלו וגם באופן אישי ,וזה מטריד.
 

דני80

New member
עובדה שיש נשים שמחליטות להגיש תלונה

הן חושבות שיש לזה יתרונות, והן יוכלו להסביר לך יותר טוב ממני מהם היתרונות שהן רואות.

את החסרונות את כבר ציינת בעצמך.
 

דני80

New member
הרבה זמן לא הייתי בפורום ורק עכשיו ראיתי את התגובה שלך

 

aaa123

Member
השאלה היא מה אחוז אלו שמצטערות על זה שהתלוננו

מתוך אלו שהגישו תלונה.

ברור שיש גם יתרונות לתלונה אפילו אם התיק נסגר בלי כתב אישום,ואני לא מייעץ לנשים אם כן להתלונן או לא

לגבי היתרונות של תלונה של מי שלא מאמינים לה,
אז לדעתי עצם הגשת התלונה מגדילה את הסיכוי שיאמינו למישהי נוספת שתתלונן נגד אותו אדם, כי יזכרו שנגד אותו אדם כבר הוגשה תלונה.
 
למעלה